Re: [mrsorcerer:18956] လွ်ပ္စစ္ဆိုင္ကယ္ဆုိသည္မွာ...

ကၽြန္ေတာ္သိတာေလးနည္းနည္း ထပ္ျဖည့္ေပးပါမယ္။

 ၁ ။တခ်ိဳ႕ လွ်ပ္စစ္စက္ဘီးေတြမွာ ဘရိတ္အုပ္လိုက္တဲ့အခ်ိန္(ဘရိတ္မီးလင္းရံုႏွင့္ရပါသည္)မွာ စက္ဘီးရဲ႕အရွိန္ကို ၀ပ္ဆင္းသြားေစမယ့္ ဘရိတ္ရွဴးအကုန္လည္းသက္သာ၊ ဗက္ထရီကိုလည္း အလိုအေလွ်ာက္အားသြင္းေပးတဲ့ စံနစ္ပါပါတယ္။ နည္းပါတယ္။ ဒါကို ေရာင္းတဲ့ ဆိုင္တခ်ိဳ႕ေတာင္မွ မသိပါဘူး။ သိတဲ့ဆိုင္လည္း ရွိမွာပါ။ ဆားကစ္ထားတဲ့အခန္းထဲက ေဆာ့ကဒ္တစ္ခ်ိဳ႕ကို အေရာင္တူတာ တပ္ၾကည့္ရင္( အေရာင္တူ ေဆာ့ကဒ္တူရင္ အႏၲရာယ္မရွိပါ) ဒီစံနစ္ပါမပါ သိႏိုင္ပါတယ္။

၂ ။ ဘရိတ္မီးလင္းေနရင္ကိုပဲ လီဗာတင္လို႔ မရပါဘူး။ ( အင္ဂ်င္ဘီးေတြတုန္းက မရဲတရဲနဲ႕ လီဗာလည္းတင္ထား ဘရိတ္လည္း နင္းထားတတ္သူေတြအတြက္ သတိျပဳဖြယ္ျဖစ္ပါတယ္။)  လံုး၀မထြက္ပဲ လီဗာျပန္မခ်မိေသးပဲ ဘရိတ္လႊတ္မိလိုက္လို႔ကေတာ့ ေနာက္ကလူ လန္က်မယ္သာ မွတ္ပါ။ သူက အသံလည္း တိတ္ဆိတ္ေတာ့ စီးက်င့္မရွိရင္  ေၾကာင္အန္းအန္းျဖစ္ျပီးေတာ့  ေဆာင့္ထြက္ခ်ိန္မွာ အင္ဂ်င္ဘီးထက္ ဂီယာခလုတ္ခ်ိန္ထားပံုေပၚမူတည္ျပီးေတာ့  ႏွစ္ဆ သံုးဆေလာက္ ပိုျမန္ပါတယ္။ ဒီစံနစ္ကို လုပ္ထားျခင္းဟာ ဗက္ထရီအကုန္သက္သာေစဖို႔ ရည္ရြယ္တယ္လို႔ မွတ္ပါတယ္။ ဒါကိုလည္း မလုပ္ခ်င္ရင္ ျဖဳတ္ထားရင္ ရပါတယ္။

၃ ။ တရုတ္မွာေတာ့ လီဗာကုန္ 20 ကီလိုထက္ ပိုမေမာင္းရဘူးလို႔ သတ္မွတ္ထားပါတယ္။ အႏၲရာယ္ကင္းတာေပါ့။ ဒါေပမယ့္ ေရာင္းသူမ်ားကေတာ့ ၀ယ္သူေတြက ပိုေျပးတာကို လိုခ်င္တာသိေတာ့ လီဗာကုန္ 20 ကီလို မလုပ္ထားဘူးလို႔ ထင္ပါတယ္။  ဒါကိုလည္း ေဆာ့ကဒ္ျဖဳတ္တပ္နဲ႔ ခ်ိန္ညွိႏိုင္ပါတယ္။ တခ်ိဳ႕ဘီးမ်ားဆိုရင္ ေျမျပန္႔ လီဗာကုန္ 50 ကီလိုထိ ဆြဲႏိုင္ပါတယ္။ အႏၲရာယ္မ်ားပါတယ္။ ဘီးေဂြၾကီးတဲ့ အင္ဂ်င္ဘီးေတာင္ ျမိဳ႔တြင္း 50 ကီလို မ်ားလွျပီ။ ဒါကို အရုန္းျမန္တဲ့ ဘီးေသး လွ်ပ္စစ္စက္ဘီး 50 ကီလိုဟာ ဘရိတ္ရုတ္တရက္ အုပ္ရမယ္ဆိုရင္ ေနာက္ဘီးဟာ ခ်လည္ ခါယမ္းျပီး တစ္ပတ္လည္သြားတတ္ပါတယ္။ အရွိန္နဲ႔ ေမာင္းေနတုန္း ခ်ိဳင့္ကို မျမင္လို႔ က်မိရင္ေတာင္ ေဂြေသးတဲ့အတြက္ ေမာင္းရာ ဒါရိုက္ရွင္းကို ခ်က္ခ်င္း ေျပာင္းသြားႏိုင္ပါတယ္။

၄။ ရုန္းအားေကာင္းတဲ့အတြက္ ေရရွိတဲ့ လမ္းမွာဆိုရင္ လက္ကိုင္ နဲ႔ လီဗာကို မေလွ်ာ့ရင္ စလစ္ျဖစ္ဖို႔ ေသခ်ာပါတယ္။ ျဖစ္ဖူးပါတယ္။

၅။ ရုန္းအားေကာင္းတယ္ဆိုေပမယ့္ ၀န္က်ေတာ့ မႏိုင္ပါဘူး။ အင္ဂ်င္ဘီးမွာ တစ္ေယာက္စီးနဲ႔ ႏွစ္ေယာက္စီးမွာ ဆီေျပာပေလာက္ေအာင္ မကြာေပမယ့္။ လွ်ပ္စစ္ဘီးမွာက်ေတာ့ ကြာျခားပါတယ္။ အတက္အဆင္းမွာလည္း အဲလိုပါပဲ။

၆။ အရုန္းျမန္တယ္ဆိုခဲ့ေပမယ့္ ဘီးေပါက္လို႔ကေတာ့ တာယာက ျပားျပီး ညိေနတတ္ပါတယ္။ အင္ဂ်င္ဘီးေတြလို 1 ဂီယာ 2 ဂီယာထိုးျပီး တြန္းလို႔လည္း မရေတာ့ မိန္းကေလးမ်ား လွ်ပ္စစ္ဘီးေပါက္ရင္ ထိုင္ငိုေပေတာ့ ။ ကၽြန္ေတာ္ျဖစ္ဖူးတာက မႏၲေလးသံုးျပေလာက္ကို ဆယ့္ငါးမိနစ္ေလာက္ တြန္းလိုက္ရပါတယ္။  ေနာက္ပိုင္းမွာ တာယာၾကီးလာျပီးေတာ့ Tubeless ေတြလာပါတယ္။ ဘီးေပါက္ရင္ သိသိခ်င္း ကၽြတ္ဖာဆိုင္ရွာခ်ိန္ရပါတယ္။

၇ ။ ေျခနင္းဘရိတ္လည္း လာပါတယ္။ ေျခနင္းဘရိတ္က ေနာက္ဘီး၊ ဘယ္ဗက္လက္ကိုင္ဘရိတ္က ေရွ႔ဘီးအတြက္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ေျခနင္းဘရိတ္ပါတာကိုပဲ ၾကိဳက္ပါတယ္။ ဘာလို႔လည္းဆိုရင္ ကုန္းနည္းနည္းအဆင္းမွာ လွ်ပ္စစ္ဘီးေပၚခြထားတုန္း ေနာက္လူမတတ္ရေသးခင္ လက္ကိုင္ဘရိတ္ကို အုပ္ရတာ လက္အေတာ္ေညာင္းလို႔ပါ။ ေျခနင္းဘရိတ္ပါရင္ ေျခေထာက္က နင္းထားျပီး က်န္တဲ့ လက္ႏွစ္ဖက္က တစ္ခုခု ဥပမာ ဖုန္းေျပာတာမ်ိဳးကို ေအးေအးေဆးေဆးလုပ္ႏိုင္လို႔ပါပဲ။ အစက ၀ယ္မိတာ ေျခနင္းဘရိတ္မပါဘူး။ လိုအပ္တယ္ထင္လို႔ ၀ရိန္ဆိုင္မွာ ပိုက္ေတြနဲ႔ ဂေဟေဆာ္ခိုင္းျပီး လုပ္ထည့္ပစ္လိုက္တယ္။

ေနာက္သိတာရွိေသးရင္ ထပ္မွ်ေ၀ေပးပါမယ္။ ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ။ လိုရာခရီး အႏၲရာယ္ကင္းကင္းနဲ႔ မပင္မပန္းပဲ ေရာက္ႏိုင္ၾကပါေစ။




2011/12/17 Haroon <roon.ha@gmail.com>

အခု ၿမန္မာၿပည္ ဆင္ေၿခဖံုးရပ္ကြက္ေတြမွာ ေခတ္စားေနတဲ့ လွ်ပ္စစ္ဆိုင္ကယ္ (အၿခားအမည္မ်ား : စက္ဘီးဆိုင္ကယ္, လ်ွပ္စစ္စက္ဘီး, ေအာ္တိုဘီး, electric ဘီး, e-bike) အေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ သိသေလာက္ တင္ၿပလိုက္ပါတယ္။

၀န္ခံခ်က္ ။ ။

ကၽြန္ေတာ္က ေတာင္ဒဂံုမွာ လွ်ပ္စစ္ဆိုင္ကယ္ အေရာင္းဆိုင္ေလးဖြင့္ထားတဲ့ အတြက္ ဗမာၿပည္တြင္းက လွ်ပ္စစ္ဆိုင္ကယ္ေတြ အေၾကာင္းသက္သက္ကိုသာ ၿပန္လည္တင္ၿပၿခင္းသာၿဖစ္ပါတယ္။ ၿပည္ပက နည္းပညာေတြ (ဥပမာ Lithium Ion battery ေတြ Hybrid ေတြဘာေတြ ေတာ့ ထည့္မေရးထားပါဘူး)
အင္တာနက္မွာ ေရးထားတာေတြကို ၿပန္ကူးေရးတာက ၁၀ ရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္ပဲပါပါတယ္။


images?q=tbn:ANd9GcThEpxs1wKbn1lNWPlz_gCthXGTFvm-aoo1P4tvz_6kG_5mlVqIdEZ36nqEVA

လွ်ပ္စစ္ဆိုင္ကယ္တစ္စီးနဲ ့အင္ဂ်င္ဆိုင္ကယ္ ဘာကြာသလဲ ?


- အင္ဂ်င္နဲ ့ဆိုင္ကယ္က အင္ဂ်င္အသံုးၿပဳၿပီး ေမာင္းသည္
- လွ်ပ္စစ္ဆိုင္ကယ္မ်ားက လွ်ပ္စစ္ေမာ္တာၿဖင့္ ေမာင္းႏွင္သည္


အၿခားကြာၿခားမႈမ်ားမွာ သိပ္မေၿပာပေလာက္ေပ။
- လွ်ပ္စစ္ဆိုင္ကယ္မ်ားတြင္ အင္ဂ်င္ဘီးမ်ားကဲ့ သို ့ကလပ္ မပါၿခင္း။
- ဘရိတ္မွာ လက္ကိုင္တြင္ ၿဖစ္ၿခင္း။
- ဂီယာကို လက္ကိုင္တြင္ရွိေသာ ခလုတ္ၿဖင့္ေၿပာင္းရၿခင္း
- ဂီယာေၿပာင္းရာတြင္ ကလပ္မလိုၿခင္း
- အခ်ိဳ ့ဘီးမ်ားတြင္ ဂီယာမပါၿခင္း




images?q=tbn:ANd9GcQjHPAbYG2Ivn4gQcRDMTbTznmrvKMUoPlBCjg1YJwqWwFV-_nmPg

လွ်ပ္စစ္ဆိုင္ကယ္၏ အားသာခ်က္မ်ား


- ဆီဖိုး မကုန္ၿခင္း


- စက္သံၿငိမ္ၿခင္း

(noise pollution မၿဖစ္ၿခင္း)


- အင္ဂ်င္မပါ၍ မီးခိုးမထြက္ၿခင္း

(air pollution မၿဖစ္ၿခင္း )


- သဘာ၀ပတ္၀န္းက်င္ သန္ ့ရွင္းေရး အတြက္ အေထာက္အကူၿပဳၿခင္း

(တနည္း : Green ၿဖစ္ၿခင္း)

- မီးခိုးမထြက္၍ Indoor အသံုးၿပဳႏုိင္ၿခင္း


- ၿပင္ဆင္စရိတ္ႏွင့္ ၿပဳၿပင္ထိန္းသိမ္းစရိတ္နည္းပါးၿခင္း

- Ignition/Starting မွာ ေသာ့တစ္ခ်က္လွည့္ရံုၿဖင့္ၿပီးၿခင္း

(အခ်ိဳ ့ဘီးမ်ားမွာ အေ၀းထိန္း remote ၿဖင့္လည္း စက္ႏိႈးႏိုင္သည္။)


- အိမ္၌ပင္ အိမ္သံုးမီးအားၿဖင့္ပင္ ပလပ္ထိုး၍ အားသြင္း၍ရၿခင္း။

(လွ်ပ္စစ္ကားမ်ားကဲ့သို ့ဗို ့အားၿမင့္ေသာ power station မ်ား၌ အားသြားသြင္းရန္မလိုၿခင္း)


- ဂီယာေၿပာင္းရာတြင္ ကလပ္မပါသည့္အတြက္ အသံုးၿပဳရလြယ္ကူၿခင္း

(ဂီယာကို လက္ကိုင္ရွိ switch ခလုတ္ႏွိပ္ရံုၿဖင့္ ေၿပာင္းႏုိင္သည္)


- Acceleration ေကာင္းၿခင္း

(အရွိန္ၿမင့္တင္ရာတြင္ ရိုးရိုးဆိုင္ကယ္မ်ားထက္ ပိုေကာင္းၿခင္း)

(မွတ္ခ်က္ : အခ်ိဳ ့ဘီးမ်ားမွာ စက္ႏႈိး၍ လက္ကိုင္လွည့္သည္ႏွင့္ တဟုန္ထိုး ရုန္းထြက္ႏိုင္သည္ အထိ acceleration အားေကာင္းသည္)



- ဆိုင္ကယ္အမ်ားစုမွာ အေ၀းထိန္း Remote ပါၿပီး ထို Remote Control ၿဖင့္
  o Alarm ေပးၿခင္း
  o Alarm ကိုေဖ်ာက္ၿခင္း
  o စက္ႏႈိးၿခင္း
  o အသံၿမည္ေအာင္လုပ္ၿခင္း (မလိုအပ္ေသာ သူမ်ား အနားမကပ္ေစရန္။)
 မ်ားလုပ္ႏိုင္သည္။


(မွတ္ခ်က္ : Alarm ေပးထားလွ်င္ ဆိုင္ကယ္၏ မည္သည့္ေနရာသို ့ၿဖစ္ေစ ပုတ္မိ ရိုက္မိပါက အသံက်ယ္ေလာင္စြာၿမည္မည္ၿဖစ္သည္။
 Alarm ေပးထားလွ်င္ ဆိုင္ကယ္ကို ေဒါက္ၿဖဳတ္၍ ရေသာ္လည္း တြန္းသြား၍ မရပါ။ ဘီးမ်ား lock ၿဖစ္၍ တုန္ခါေနမည္ၿဖစ္သည္။)
(Remote Control မပါေသာ ဆိုင္ကယ္မ်ားတြင္ ေနာက္ဘီးကို Lock လုပ္ႏိုင္ေသာ္ Key ပါသည္။ Alarm ေပးလွ်င္ ဆိုင္ကယ္မွ ခလုပ္ကို ႏွိပ္ေပးရၿပီး
 Alarm ေဖ်ာက္လိုလွ်င္ ဆိုင္ကယ္ကို ေသာ့ထည့္၍ စက္ႏႈိးရသည္။)



chinese-scooter.jpg

လွ်ပ္စစ္ဆိုင္ကယ္မ်ား၏ အားနည္းခ်က္မ်ား


- အသံတိတ္ၿခင္း

( ရိုးရိုးဆိုင္ကယ္လာေနသည္ ကို အင္ဂ်င္သံၾကားရံုၿဖင့္ အၿခားယဥ္မ်ားသိႏိုင္ေသာ္လည္း လွ်ပ္စစ္ဘီးမ်ားမွာ အသံလံုး၀ နီးပါး တိတ္သၿဖင့္ ယဥ္အႏၱာရယ္ အတြက္ စိုးရိမ္ရသည္)


- အခ်ိန္ၾကာၿမင့္စြာ အားသြင္းရၿခင္း

( ရိုးရိုးဆိုင္ကယ္မ်ားအေနၿဖင့္ ၁၀မိနစ္ ၁၅မိနစ္ အတြင္း ဆီအၿပည့္ၿဖည့္ႏုိင္ေသာ္လည္း လွ်ပ္စစ္ စက္ဘီးမ်ား အားၿပည့္ရန္ အနည္းဆံုး ၃နာရီမွ ၈နာရီ ခန္ ့အထိ ၾကာႏိုင္ၿခင္း)


- ေစ်းႏႈန္းၾကီးၿမင့္ၿခင္း

(ေၿခနင္းပါေသာ ဘီးမ်ားမွာ အနည္းဆံုး ၂သိန္းခန္ ့ရွိၿပီး ေၿခနင္းမပါေသာ ဘီးမ်ားမွာ အနည္းဆံုး ၅သိန္းခန္ ့ရွိသည္။)


- အထိအခိုက္မခံၿခင္း

(ဆိုင္ကယ္၏ ေကာ္ ကာဗာမ်ားမွာ အမ်ားအားၿဖင့္ အထိအခိုက္မခံၾကပါ။ သို ့ေသာ္ Suspension ေကာင္းေသာ ဘီးမ်ားတြင္ သြားလာရာ၌ တုန္ခါမႈေၾကာင့္ ထိခိုက္ၿခင္းမွာ မရွိသေလာက္နည္းသည္။)


- ဆိုင္ကယ္ကို ကာလၾကာရွည္အသံုးၿပဳၿခင္း မရွိပင္လွ်င္ ဘက္ထရီမ်ား မေသေစရန္ ပံုမွန္ အားသြင္းေပးရၿခင္း။


- ေၿခနင္းမပါေသာ ဘီးမ်ားမွာ ဘက္ထရီအားကို သတိထား၍ မၾကည့္ရူထားပါက လမ္း၌ ေမာင္းေနရင္း အားကုန္သြားေသာ ဒုကၡမ်ိဳးခံရႏိုင္ၿခင္း။


- အထပ္ၿမင့္တိုက္တြင္ေနသူမ်ား အတြက္ ဆိုင္ကယ္ကို အားသြင္းရာ၌ အခက္အခဲရွိႏိုင္ၿခင္း။



images?q=tbn:ANd9GcR6YfhZYpr6vA16Njzv69EyiOadE-NJ9ITigzsm6y5zSfC8ZTeb

ဆုိင္ကယ္၏ အစိတ္အပိုင္းမ်ား



ေမာ္တာ

Brush-less ေမာ္တာမ်ားၿဖစ္သည္။ BLDC motor ၊
Electronically Commutated Motors(ECMs, EC motorsစသည္ၿဖင့္လည္းေခၚပါတယ္။
အၾကမ္းအားၿဖင့္ သံလိုက္ဓာတ္ကို အသံုးၿပဳၿပီး လည္ပတ္ေသာ ေမာ္တာအမ်ိဳးအစားၿဖစ္သည္။
အေသတပ္ထားေသာ coil မ်ားသို ့လွ်ပ္စစ္ၿဖတ္သန္းေစၿပီး ထိုမွတဆင့္ permanent magnet တစ္ခုအေပၚ magnetic သံလိုက္လိႈင္းမ်ား သက္ေရာက္ေစၿခင္းပုံစံၿဖင့္ လည္ပတ္ၿခင္းၿဖစ္သည္။
ေမာ္တာကို ေနာက္ဘီး hub ထဲတြင္ထည့္၍ ၿမႈပ္ထားသည္။ ဤအမ်ိဳးအစားေမာ္တာမ်ားမွာ အေအးခံစရာ မလိုေသာေၾကာင့္ ေနာက္ဘီးတြင္ ေမာ္တာကို တပ္ၿပီး ဖုန္မ၀င္ေစရန္ အလံုပိတ္ထားသည္။


ဘက္ထရီ
Lead-acid battery ေတြပဲ အခုေလာေလာဆယ္ ၿပည္တြင္းမွာေတြ ့ရပါတယ္။
ဘက္ထရီေၿခာက္လို ့ေခၚၾကပါတယ္။
အက္စစ္ထည့္တာဘာညာ ဘာမွမလိုပါဘူး။ သံုးၿပီး ပ်က္ရင္ ပစ္ရတဲ့ ပံုစံမ်ိဳးပါ။
ေလာေလာဆယ္မွာ 20A နဲ ့12A ဆိုၿပီး Ampere ကြာတာ ႏွစ္မ်ိဳးပဲ ကၽြန္ေတာ္သိပါတယ္။
20A battery ေတြက capacity ပိုဆံ့လို ့ပိုၾကာၾကာခံပါတယ္။


Brakes

အၿမင့္ပိုင္းေတြက မ်ားေသာအားၿဖင့္ Disc brake ေတြနဲ ့ပါ။
တခ်ိဳ ့ဘီးေတြက ေရွ့ဘီး Disc ေနာက္ဘီး Drum နဲ ့ပါ။
အၿမင့္ပိုင္းေတြက လက္ကိုင္မွာဘရိတ္ဆီသံုးတဲ့ဘီးေတြက ပိုမ်ားပါတယ္။
ဟက္ဘရိတ္နဲ ့ဘီးေတြလည္း ရွိပါတယ္။
Disc brake ကေတာ့ အားလံုးထဲမွာ အေကာင္းဆံုးပါ။

(ဆိုင္ကယ္ ဘရိတ္အေၾကာင္း သိပ္မေလ့လာထားလို ့ဒီေလာက္ပဲ သိပါတယ္။) :)

Tyres
တာယာ အမ်ားစုက စက္ဘီးေလထိုးတံနဲ ့ၿပန္ထိုးလို ့ရတဲ့ တာယာေတြပါ။
Tyre type Tubeless tyre. Alloy ေခြနဲ ့ကအၿမင့္ပိုင္းေတြမွာ ပိုမ်ားၿပီး ရိုးရိုး ကယ္ရီဘီးေတြမွာေတာ့
Smoke တိုင္ေတြနဲ ့ပါ။


Suspension
ေၿခနင္းပါတဲ့ ဘီးအမ်ားစုက suspension ညံ့ပါတယ္။ carry ဘီးလို ့ေခၚတဲ့ ဘီးေတြလဲ ညံ့ပါတယ္။ ရန္ကုန္က လမ္းေတြနဲ ့ေတာ့ သိပ္ေတာ့ ဟန္မက်ပါ။
အၿမင့္ပိုင္းေတြကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလးေကာင္းတာေတြ ့ရပါတယ္။

inquiry_electric_bike.jpg
အေထြေထြ

Warrenty

လွ်ပ္စစ္ဆိုင္ကယ္မ်ားကို ဘက္ထရီကိုပဲ Warrenty ေပးတာ ၾကားဖူးပါတယ။္

မ်ားေသာအားၿဖင့္ေတာ့ တစ္ႏွစ္ Warrenty ေပးပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ Warrenty ေပးတဲ့ ဆိုင္က ေတာ္ေတာ္နည္းပါတယ္။
ၿပီးေတာ့ ဘက္ထရီေတြကလဲ တစ္ႏွစ္အတြင္း ပ်က္တယ္ဆိုတာ ရွားပါတယ္။
(အားသြင္းပံုသြင္းနည္း မမွန္ရင္ေတာ့ ပ်က္တတ္ပါတယ္။ သူ ့ဘာသာ သူပ်က္ဖို ့ကေတာ့ ရွားပါတယ္။)

Spare Parts ႏွင့္ Servicing
အပိုပစၥည္းေတြကေတာ့ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ရွိပါတယ္။ ဘက္ထရီေတြဆို ၄ လံုးတစ္ကဒ္ကို ၁ သိန္း ၃ေသာင္းေလာက္နဲ ့အၿပင္မွာ၀ယ္လို ့ရပါတယ္။
ရွားေနတာကေတာ့ ဦးထုပ္တို ့ေနာက္ၾကည့္မွန္တို ့ပါ။
ဆိုင္ကယ္ထဲက ပစၥည္းေတြကေတာ့ ေပါပါတယ္။

ၿပင္တာဆင္တာကလဲ Car Wiring ကၽြမ္းက်င္တဲ့သူတစ္ေယာက္ေတာင္ ၿပင္တတ္ေလာက္ေအာင္ လြယ္ကူပါတယ္။
(အမ်ားအားၿဖင့္ ပ်က္ေလ့ရွိတာက Wiring ပါ။ Signal မီးမလင္းတာ Horn မရေတာ့တာေတြေတာ့ ၿဖစ္တတ္ပါတယ္။)



လွ်ပ္စစ္ဆိုင္ကယ္မ်ား ဘယ္ကလာသလဲ?


တရုတ္ၿပည္ကေပါ့။ အားလံုး China Made ေတြပါ။ တခ်ိဳ ့က ဟိုကတည္းက ဆင္ၿပီးလာတယ္။ တခ်ိဳ ့က ပါကင္နဲ ့လာၿပီး ဒီေရာက္မွ ဆင္ၾကတယ္။
တရုတ္ၿပည္မွာက ဒါေတြ စီးေနတာၾကာပါၿပီ။
ေလ့လာၾကည့္ရသေလာက္ တရုတ္ၿပည္တြင္းမွာတြင္ လွ်ပ္စစ္ဆိုင္ကယ္ထုတ္တဲ့ Manufacturer က သံုးေလးေထာင္ေလာက္အထိ အမ်ားအၿပားရွိေနပါတယ္။
ဒါေတာင္ တႏိုင္တပိုင္ေတြ မပါေသးပါဘူး။

ၿပည္တြင္းကို ၀င္လာတာေတြကလဲ အစံုပါပဲ။ တခ်ဳိ ့က နယ္စပ္က ထုတ္တဲ့ နယ္စပ္ဘီး။ တခ်ိဳ ့က ၿပည္မၾကီးဘီးေတြပါ။
နယ္စပ္ဘီးေတြက မ်ားေသာအားၿဖင့္ အရည္အေသြးပိုည့ံပါတယ္။


အခြန္ေဆာင္ၿခင္း


နယ္စပ္ဘီးအမ်ားစုက without ေတြပါ။ အခြန္မေဆာင္ထားရေသးတဲ့ ဘီးေတြပါ။
အခြန္ေဆာင္ၿပီးသား ဘီးမ်ားလဲ ၀င္ပါတယ္။ ေစ်းႏႈန္းကေတာ့ မေဆာင္ထားေသးတဲ့ ဘီးေတြနဲ ့အနည္းငယ္ ကြာပါတယ္။


လိုင္စင္ ကိစၥ


အခု ကညနကေန ရန္ကုန္ၿမိဳ ့တြင္းမွာ ေၿခနင္းမပါနဲ ့ဘီးေတြ စီးနင္းခြင့္အတြက္ မွတ္ပံုတင္ခြင့္ကို ဖြင့္ေပးေနၿပီလို ့ဂ်ာနယ္ထဲမွာ ဖတ္ရပါတယ္။
ေၿခနင္းပါတာေတြကေတာ့ အေႏွးယဥ္သေဘာအၿဖစ္သတ္မွတ္လို ့အေႏွးယာဥ္ မ၀င္ရနယ္ေၿမေတြမွာပဲ စီးနင္းခြင့္မရွိတာပါ။

ဂ်ာနယ္တစ္ေစာင္ကေတာ့ ရန္ကုန္စည္ပင္နယ္နိမိတ္နဲ ့မႏၱေလးက လြဲရင္ က်န္တဲ့ ေနရာ စီးနင္းခြင့္မွတ္ပံုတင္ေပးေနၿပီလို ့ေၿပာပါတယ္။
ဒါေပမယ့္ အဲ့ဒါက အဓိပါၸယ္မရွိဘူးလို ့ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ထင္ပါတယ္။
ရန္ကုန္မွာ မစီးပဲ ေတာမွာ ဆိုင္ကယ္သြားစီးရမလိုၿဖစ္ေနလို ့ပါ။

မွတ္ပံုတင္ခကေတာ့ ၁၈၀၀၀ ေလာက္လာမယ္လို ့ေၿပာပါတယ္။ ႏွစ္စဥ္ေၾကးက ၄၀၀လို ့ေရးထားပါတယ္။


ေလာေလာဆယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ စဥ္းစားမိသမွ်က ဒီေလာက္ပါပဲ။
လွ်ပ္စစ္ဆုိင္ကယ္ဆိုတာ ဘာမွန္းစမ္းတ၀ါး၀ါး ၿဖစ္ေနတဲ့ သူေတြ အတြက္ေတာ့ အက်ိဳးရွိမယ္ထင္ပါတယ္။






Regards,
ေ၀ယံ

--
ေမွာ္ဆရာအဖြဲ ့မွ ေန ့စဥ္ေမးလ္မ်ား ရယူလိုပါက http://groups.google.com/group/mrsorcerer/subscribe?hl=en ကို ႏွိပ္ျပီး မန္ဘာ၀င္ႏိုင္ပါသည္ ။
မန္ဘာ၀င္မ်ား မိမိတို.သိထားသည္မ်ားကို မွ်ေ၀လိုပါက mrsorcerer@googlegroups.com သို. ေမးလ္ပို.ႏိုင္ပါသည္ ။
ေမွာ္ဆရာအဖြဲ ့မွ ႏႈတ္ထြက္လိုလွ်င္ mrsorcerer+unsubscribe@googlegroups.com ကိုႏွိပ္ျပီး ေမးလ္ပို.ပါ ။
စာလက္ခံလိုသည့္ပံုစံ ျပင္လိုလွ်င္ http://groups.google.com/group/mrsorcerer?hl=en ကို သြားပါ ။
ေမွာ္ဆရာ အဖြဲ ့၏ စည္းကမ္းမ်ားကို သိလိုလွ်င္ http://groups.google.com/group/mrsorcerer/browse_thread/thread/af2f4a1d44d4d909?hl=en တြင္ ဖတ္ရႈႏိုင္ပါသည္ ။
 
Facebook (FB) ေမွာ္ဆရာအဖြဲ႔သို႔ Mail ပို႔လိုလွ်င္ mrsorcerer2@groups.facebook.com
FB ေမွာ္ဆရာအဖြဲ႔သို့ ၀င္ရန္ http://www.facebook.com/home.php?sk=group_173571176006981&ap=1
 
ေမွာ္ဆရာ အဖြဲ ့ႏွင့္ပက္သက္၍ ေ၀ဖန္အၾကံျပဳလိုပါက >>>
ဦးဦး ေမွာ္ဆရာ ( mrsorcerer9@gmail.com, mrsorcerer27@gmail.com ) ထံသို.
ေပးပို.ႏိုင္ပါသည္ ။
 
ခင္မင္စြာျဖင့္
ဦးဦး ေမွာ္ဆရာ

--
ေမွာ္ဆရာအဖြဲ ့မွ ေန ့စဥ္ေမးလ္မ်ား ရယူလိုပါက http://groups.google.com/group/mrsorcerer/subscribe?hl=en ကို ႏွိပ္ျပီး မန္ဘာ၀င္ႏိုင္ပါသည္ ။
မန္ဘာ၀င္မ်ား မိမိတို.သိထားသည္မ်ားကို မွ်ေ၀လိုပါက mrsorcerer@googlegroups.com သို. ေမးလ္ပို.ႏိုင္ပါသည္ ။
ေမွာ္ဆရာအဖြဲ ့မွ ႏႈတ္ထြက္လိုလွ်င္ mrsorcerer+unsubscribe@googlegroups.com ကိုႏွိပ္ျပီး ေမးလ္ပို.ပါ ။
စာလက္ခံလိုသည့္ပံုစံ ျပင္လိုလွ်င္ http://groups.google.com/group/mrsorcerer?hl=en ကို သြားပါ ။
ေမွာ္ဆရာ အဖြဲ ့၏ စည္းကမ္းမ်ားကို သိလိုလွ်င္ http://groups.google.com/group/mrsorcerer/browse_thread/thread/af2f4a1d44d4d909?hl=en တြင္ ဖတ္ရႈႏိုင္ပါသည္ ။
 
Facebook (FB) ေမွာ္ဆရာအဖြဲ႔သို႔ Mail ပို႔လိုလွ်င္ mrsorcerer2@groups.facebook.com
FB ေမွာ္ဆရာအဖြဲ႔သို့ ၀င္ရန္ http://www.facebook.com/home.php?sk=group_173571176006981&ap=1
 
ေမွာ္ဆရာ အဖြဲ ့ႏွင့္ပက္သက္၍ ေ၀ဖန္အၾကံျပဳလိုပါက >>>
ဦးဦး ေမွာ္ဆရာ ( mrsorcerer9@gmail.com, mrsorcerer27@gmail.com ) ထံသို.
ေပးပို.ႏိုင္ပါသည္ ။
 
ခင္မင္စြာျဖင့္
ဦးဦး ေမွာ္ဆရာ