[mrsorcerer:37682] Your Life Success | ေၾကာက္စိတ္ကင္းစြာ ေနထုိင္ျခင္း

ေၾကာက္စိတ္ကင္းစြာ ေနထုိင္ျခင္း

သင့္ရဲ႕ အႀကီးမားဆုံး ေၾကာက္စိတ္က ဘာလဲ?

ေၾကာက္စိတ္ဟာ အလြန္ျပင္းထန္တဲ့ စိတ္ခံစားမွဳတစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ေၾကာက္စိတ္ဟာ လူေတြကို သူတို႕ စြမ္းအားရွိသေလာက္ မလုပ္ႏုိင္ေစတဲ့ အေၾကာင္းရင္းတစ္ခုလည္း ျဖစ္ပါတယ္။

ေလးဘက္ေထာက္ ကေလးအရြယ္တုန္းက က်ေနာ္တို႕ ေျခလွမ္းစမလွမ္းႏုိင္ခင္မွာ လဲက်မွာကို ေၾကာက္ခဲ့ၾကတယ္။ ကေလးတစ္ေယာက္အဖို႕ လဲက်တာဟာ ဘယ္ေလာက္ ေၾကာက္စရာေကာင္းလိုက္သလဲ။ က်ေနာ္တို႕အားလုံး ပထမဆုံးေျခလွမ္းမွာ လဲက်ဖူးၾကပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္တုိ႕ ေနာက္ထပ္ တစ္လွမ္း လွမ္းတယ္။ ၿပီးေတာ့ ေနာက္တစ္လွမ္း။ တစ္ေျဖးေျဖး တြားသြားရင္း၊ လွမ္းရင္း နဲ႕ ေနာက္ဆုံးမွာေတာ့ ေျပးႏုိင္လာတယ္။

အကယ္၍သာ လဲက်မွာကိုေၾကာက္ၿပီး ပထမဆုံးေျခလွမ္းကို မလွမ္းခဲ့ဘူးဆိုရင္ ဘာျဖစ္မလဲဆုိတာ စဥ္းစားၾကည့္ပါ။

စဥ္းစားလုိ႕ေတာင္ မရပါဘူး။ ၿပီးေတာ့ က်ေနာ္တို႕အမ်ားစုဟာ ဘ၀မွာ ေနာက္ထပ္ အဲဒီလို ပထမေျခလွမ္းေတြကို လွမ္းဖို႕ ျငင္းဆန္ၾကတယ္။ တစ္ေနရာမွာ က်ေနာ္တို႕ အားကုန္သြားတယ္။ ေၾကာက္စိတ္ကို က်ေနာ္တို႕ဘ၀တစ္ခုလုံးကို လႊမ္းမိုးဖို႕၊ က်ေနာ္တို႕ ဘာမွ မလွဳပ္ရွားႏုိင္ျဖစ္ေအာင္ လုပ္ဖို႕ အႏုိင္ေပးလိုက္ၾကတယ္။ က်ေနာ္တို႕ဟာ အဲဒါထက္ပိုၿပီး ထိုက္တန္ပါတယ္။ က်ေနာ္တို႕ဟာ ေၾကာက္စိတ္ေတြကင္းတဲ့ဘ၀၊ ျပည့္၀တဲ့ဘ၀နဲ႕ ထုိက္တန္ပါတယ္။ ေၾကာက္စိတ္ကို ေဖ်ာက္ဖုိ႕အတြက္ အလြယ္ကူဆုံး နည္းလမ္းတစ္ခုကဘာလဲ?

က်ေနာ္တို႕ေၾကာက္တဲ့ အရာေတြကို လုပ္ကိုင္ဖို႕ပါပဲ။

မၾကာခင္ကပဲ က်ေနာ္ဟာ ေန႕စဥ္ေန႕တုိင္း က်ေနာ္ ေၾကာက္တဲ့အရာတစ္ခုကို လုပ္ဖုိ႕ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ စိန္ေခၚလုိက္တယ္။

တစ္ခါတစ္ရံမွာ က်ေနာ္ရွံဳးနိမ့္တယ္။ တစ္ခါတစ္ရံမွာ က်ေနာ္ေအာင္ျမင္တယ္။ က်ေနာ္ ေအာင္ျမင္တဲ့အခါတုိင္းမွာ အဲဒါဟာ အင္မတန္ ထူးကဲတဲ့ ခံစားမွဳပါပဲ။ က်ေနာ္ ေၾကာက္ေနတဲ့အရာတစ္ခုကို လုပ္ႏုိင္သြားလို႕ တအံ့တၾသ ခံစားရတယ္။ ရလာဒ္ကဘာလဲဆုိေတာ့ က်ေနာ့္မ်က္လုံးေတြေရွ႕မွာ ကာကြယ္ေနတဲ့ အဟန္႕အတားေတြ ကြာက်သြားတာပါပဲ။ ရုတ္တရက္ဆိုသလို၊ က်ေနာ္ဟာ ျဖစ္ႏုိင္ေျခအသစ္ေတြကို ေတြ႕ျမင္ရတယ္၊ ၿပီးေတာ့ ဘယ္တုန္းကမွ ျဖစ္ႏုိင္မယ္ထင္မထားတဲ့ အရာေတြကို က်ေနာ္ လုပ္ႏုိင္တယ္လို႕ ယုံၾကည္သြားတယ္။ ပိုၿပီး ခက္ခဲတဲ့ ရည္မွန္းခ်က္ေတြကိုေတာင္ က်ေနာ္ခ်မွတ္လုိက္တယ္။ တစ္ခါတစ္ရံ ရွံဳးနိမ့္လိုက္၊ တစ္ခါတစ္ရံ ေအာင္ျမင္လိုက္။ ဒါကို ႀကိမ္ဖန္မ်ားစြာ ျပဳလုပ္ျခင္းက လဲက်ရတာ၊ ႀကိဳးစားရတာဟာ ရွက္စရာမဟုတ္ဘူးလို႕ သင့္ကို သေဘာက္ေပါက္လာေစတယ္။ ေအာင္ျမင္ဖို႕အတြက္ က်ေနာ္တုိ႕ဟာ ရွဳံးနိမ့္ၾကရမွာပါပဲ။ လမ္းေလွ်ာက္သင္ခါစ ကေလးဘ၀တုန္းက ႀကံဳေတြ႕ခဲ့ရသလိုပါပဲ။ အဆုံးသတ္မွာ ေျပးႏုိင္ဖုိ႕အတြက္ အစမွာေတာ့ တြားသြားခဲ့ၾကရတယ္။ တြားသြားရတာ၊ လဲက်တာ၊ တစ္ဖန္ျပန္စတာဟာ ရွက္စရာမဟုတ္ပါဘူး။ ဒါဟာ က်ေနာ္တို႕ကို လူသားတစ္ဦးအျဖစ္ ႀကီးထြားလာေစတဲ့ တစ္ခုတည္းေသာ နည္းလမ္းပါပဲ။

ဒါကို ျပဳလုပ္တဲ့အခါမွာ၊ ေအာင္ျမင္မယ္ ရွံဳးနိမ့္မယ္ဆိုတာဟာ အေရးအႀကီးဆုံးအရာ မဟုတ္ဘူးဆိုတာကိုလည္း က်ေနာ္ ေတြ႕ရွိခဲ့တယ္။ အေရးအႀကီးဆုံးအရာကေတာ့ အဲဒါကို မလုပ္ႏုိင္ဘူးလို႕ ထင္ေနတဲ့ က်ေနာ့္ရဲ႕ ေၾကာက္စိတ္ကို အႏုိင္ယူလုိက္ႏုိင္ျခင္းပါပဲ။ ဒါဟာ က်ေနာ့္ရဲ႕ ပထမဆုံး တြားသြားတာနဲ႕တူတယ္။ က်ေနာ္ လဲက်ခ်င္က်မွာပဲ၊ ဒါေပမယ့္ လဲက်ၿပီးတဲ့ေနာက္ အဲဒါဟာ က်ေနာ္ ထင္သေလာက္ မဆိုးရြားဘူးဆိုတာ သေဘာက္ေပါက္လာတယ္။ ဒီေတာ့ က်ေနာ္ ဆက္ၿပီး တြားသြားတယ္၊ ေနာက္ဆုံး က်ေနာ္ဟာ လမ္းေလွ်ာက္ႏုိင္၊ ေျပးႏုိင္လာတဲ့အထိေပါ့။ လူတုိင္းလူတုိင္းဟာ ဒီ လြတ္လပ္ျခင္းကို ခံစားဖို႕ ထုိက္တန္ပါတယ္။ မ်က္ႏွာေရွ႕တည့္တည့္က ေၾကာက္စိတ္ နဲ႕ သူ႕ရဲ႕လွည့္စားမွဳေတြကို စိုက္ၾကည့္ႏုိင္တဲ့ ခံစားမွဳ။

သင့္ကိုယ္သင္ လဲက်ဖို႕ အခြင့္အလမ္းေပးပါ။ ဒါဟာ သင့္ကို နာက်င္ေစႏုိင္တယ္၊ ဒါေပမယ့္ အခ်ိန္နဲ႕အမွ် သင့္ကို ခြန္အားျဖစ္ေစ၊ သန္မာေစပါလိမ့္မယ္။

ေၾကာက္စိတ္ကို ေက်ာ္လႊားဖို႕ဆိုတာ က်ေနာ္တို႕ ဘ၀ေတြရဲ႕ အႀကီးမားဆုံး တုိက္ပြဲေတြထဲက တစ္ခုပါပဲ။ ေန႕စဥ္ဘ၀မွာလည္း ေၾကာက္စိတ္ကို ေက်ာ္လႊားၿပီး တိုက္ပြဲငယ္ေလးေတြကို ေအာင္ႏုိင္ဖို႕ ႀကိဳးစားၾကရပါမယ္။ ဒါက ခံႏုိင္ရည္ကို တည္ေဆာက္ေပးတယ္။ ၿပီးေတာ့ က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ ဘ၀ထဲကေန ေၾကာက္စိတ္ကို ဖယ္ထုတ္ေပးတယ္။

ဒီေန႕ကစၿပီး ေၾကာက္စိတ္ကင္းစြာ ေနထုိင္လုိက္ပါ။ သင္ လုပ္ရမွာေၾကာက္ေနတဲ့ အရာတစ္ခုကို ခ်ေရးလုိက္ပါ။ ၿပီးေတာ့ အဲဒီအရာကို လုပ္ပါ။ လဲက်ခဲ့ရင္လည္း သင့္ကိုယ္သင္ ျပန္ထူပါ၊ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ျပန္လုပ္ပါ။ သင္ အဲဒီအရာကို ေၾကာက္ေနတဲ့စိတ္ကို အႏုိင္ယူႏုိင္တဲ့အထိ ထပ္ခါထပ္ခါ ျပဳလုပ္ပါ။

ဒီေဆာင္းပါးကို ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ရဲ႕ စကားတစ္ခုနဲ႕ အဆုံးသတ္ခ်င္ပါတယ္။


`မေၾကာက္ေအာင္ဆုိတာ ကိုယ့္္မွာ ခံယူခ်က္တစ္ခုရွိရမယ္။
ကိုယ္ေၾကာက္တဲ့စိတ္ထက္ ပိုၿပီးျပင္းထန္တဲ့ စိတ္တစ္ခုကို ေမြးရမယ္။
ကိုယ္ေၾကာက္တဲ့စိတ္ထက္ ပိုၿပီးေတာ့ လုပ္ခ်င္တဲ့စိတ္က မ်ားရမယ္။
ဒီလုိ စိတ္ဓာတ္ေတြေမြးမွ ရမွာပဲ´


ေၾကာက္စိတ္ေတြ ၿပီးဆုံးသြားတဲ့အခါ ဘ၀ဟာ စတင္ပါတယ္။


Ref: Fearless Living: Do What You Are Afraid to Do by Nmachi Jidenma


"Like"  Your Life Success on Facebook!


Get Our Special Newsletters!


Related Articles:

ေၾကာက္စိတ္ကို အႏိုင္ယူျခင္း

တကယ္လုိခ်င္ရင္ ရမွာပါမလြဲ

ဘယ္ေတာ့ရပ္ရမလဲ?

စိတ္ပုိင္းဆုိင္ရာ အတားအဆီးမ်ားကို ေက်ာ္လႊားျခင္း

တိုးတက္မွဳနိယာမ



Note >>>  စာကို Your Life Success Blog မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

www.yourlifesuccess.blog.com


--
ေမွာ္ဆရာအဖြဲ႔မွ ေန႔စဥ္ Mail မ်ားရယူလိုပါက http://groups.google.com/group/mrsorcerer/subscribe?hl=en
Member မ်ား မိမိတို.သိထားသည္မ်ားကို မွ်ေ၀လိုပါက mrsorcerer@googlegroups.com သို႔စာပို႔ႏိုင္ပါသည္။
ေမွာ္ဆရာအဖြဲ ့မွ ႏႈတ္ထြက္လိုလွ်င္ mrsorcerer+unsubscribe@googlegroups.com ကိုႏွိပ္ျပီး စာပို႔ေပးပါရန္။
စာလက္ခံလိုသည့္ပံုစံ ျပင္လိုလွ်င္ http://groups.google.com/group/mrsorcerer?hl=en
အဖြဲ ့၏ စည္းကမ္းမ်ားကို သိလိုလွ်င္ http://groups.google.com/group/mrsorcerer/browse_thread/thread/af2f4a1d44d4d909?hl=en တြင္ ဖတ္ရႈႏိုင္ပါသည္ ။
 
Facebook (FB) ေမွာ္ဆရာအဖြဲ႔သို႔ Mail ပို႔လိုလွ်င္ mrsorcerer2@groups.facebook.com
FB ေမွာ္ဆရာအဖြဲ႔သို့ ၀င္ရန္ http://www.facebook.com/home.php?sk=group_173571176006981&ap=1
Facebook Page ႏွင့္ဆက္သြယ္လိုလွ်င္ www.facebook.com/mrsorcerergroup
 
ေမွာ္ဆရာ အဖြဲ ့ႏွင့္ပက္သက္၍ ေ၀ဖန္အၾကံျပဳလိုပါက >>>
ဦးဦး ေမွာ္ဆရာ ( mrsorcerer9@gmail.com, mrsorcerer27@gmail.com ) ထံသို.
ေပးပို.ႏိုင္ပါသည္ ။
 
ခင္မင္စြာျဖင့္
ဦးဦး ေမွာ္ဆရာ
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "ေမွာ္ဆရာ အဖြဲ ့ ( Ѧя Ƨσяcɛяɛя )" group.
Visit this group at http://groups.google.com/group/mrsorcerer?hl=en.