[mrsorcerer:37692] Fwd: [လူဗိုလ္ဟူသည္ ...] မမိုးေစြကို မနမ္းျဖစ္ခဲ႕တာက ဒီဇာတ္လမ္းကို စတင္ဖြင့္လွစ္လိုက္တယ္



---------- Forwarded message ----------
From: Blogger <no-reply@blogger.com>
Date: 2013/3/25
Subject: [လူဗိုလ္ဟူသည္ ...] မမိုးေစြကို မနမ္းျဖစ္ခဲ႕တာက ဒီဇာတ္လမ္းကို စတင္ဖြင့္လွစ္လိုက္တယ္
To: lubo601@gmail.com


by ဗိုလ္ နင့္ (Notes) on Sunday, March 24, 2013 at 2:30am
 
"ရွင္ရယ္ေနရင္ ကေလးတစ္ေယာက္လိုပဲ …
သိပ္ခ်စ္ဖို႕ေကာင္းတယ္သိလား"
 "ဟုတ္လား…"
"အင္း… မုိးကို အဲဒီ ရယ္နည္း သင္ေပး"

"အဲ…  ဘယ္လို သင္ေပးရမွာလဲ"
"မသိဘူးေလ … ဒါနဲ႕ ရွင္ ဒီေန႕ ဘာလို႕ အလုပ္မသြားတာလဲ"
"မိုးနဲ႕ ေတြ႕ခ်င္လို႕ေပါ႕"
"အို.. မုိးနဲ႕ ေတြ႕ခ်င္တာနဲ႕ အလုပ္မသြားဘူးေပါ႕ ဟုတ္လား
ရွင္ဟာ ေယာက်ာ္းတစ္ေယာက္ျဖစ္ျပီး အလုပ္ကို ေပါ႕ေလ်ာ႕လြန္းတယ္ မထင္ဘူးလား"
ကၽြန္ေတာ္ ဘာဆက္ေျပာရမွန္း မသိခဲ႕ပါဘူး။ ဟုတ္ပါတယ္။ မမိုးေစြရယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ပင္လယ္ အနက္ထဲကသူ။ ခင္ဗ်ားဟာ ေမွာ္ေတြ ေ၀ေနတဲ႕ စိမ္းညွိဳ႕ညွိဳ႕ ေတာအုပ္တစ္ခုေပါ႕။ အဲဒီေတာအုပ္ထဲက လူသူမသိေသးတဲ႕ ေမွာ္ပညာေတြနဲ႕ ကၽြန္ေတာ့္ကို ျပဳစားပါ။ မမိုးေစြကို ခ်စ္မိခဲ႕တဲ႕ ေန႕က ကၽြန္ေတာ္ ဘ၀ကူးေကာင္းဖို႕ ေမ႕ေနခဲ႕တယ္။ မမိုးေစြဟာ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ ၀ါရီေ၀တဲ႕ မိုးသည္းေဆာင္းတစ္ခုပါပဲ။

------------------------xxxxxxxxxxxxxx---------------------------

"အင္း.. ဒါနဲ႕"
"ဒါနဲ႕လား .. ဒါနဲ႕…"
ေျပာလက္စ စကားကို အစေဖၚဖို႕ ေမ႕သြားတဲ႕ အထိ မ်က္ခံုးေလးပင့္ျပီး ကၽြန္ေတာ့္စကားနားေထာင္ေနတဲ႕ မိန္းမတစ္ေယာက္။ အဲဒါ မမိုးေစြပါပဲ။ ဘ၀ဟာ မွတ္တိုင္မရွိတဲ႕ ဘက္စ္ကားတစ္စင္းေပါ႕။ အဲဒီဘက္စ္ကားထဲ မမိုးေစြနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ ခရီးေတြ တူတူသြားခ်င္ခဲ႕တာ ကၽြန္ေတာ္လြန္ခဲ႕သလား မမိုးေစြ။   
"ၾကည့္ ေကာင္းခန္းေရာက္မွ ဘာမွန္းမသိဘူး
ဒါေပမယ့္ အဲဒီအက်င့္ကိုက ရွင္ကို ကၽြန္မ ပိုစိတ္၀င္စားလာတာ သိလား"
နယူးကလီးျဖစ္ဖို႕ လိုအပ္တဲ႕ ယူေရနီယံ (၂၃၅) အဆင့္ကို အ၀ါေရာင္ကိတ္မုန္႕လို႕ ေခၚၾကရင္ မမိုးေစြဟာလည္း ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ အ၀ါေရာင္ ကိတ္မုန္႕တစ္ခ်ပ္ေပါ႕။ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ဘာကို ေတာက္ေလာင္ရမွာလဲ။ ဘာကို ေပါက္ကြဲေပးရမလဲ။ မ်က္ခံုးေလးပင့္ျပီး ကၽြန္ေတာ့္ မ်က္ႏွာနား နီးကပ္ေနတဲ႕ မမိုးေစြရဲ႕ အၾကည့္နဲ႕တင္ ကၽြန္ေတာ္ဟာ အဲဒီ အ၀ါေရာင္ ကိတ္မုန္႕ထဲမွာ ေလာင္ၾကြမ္းႏိုင္ခဲ႕ပါတယ္ မမိုးေစြရယ္။

------------------------xxxxxxxxxxxxxx---------------------------

"ရွင္နဲ႕ မေတြ႕တာ ၂၃ ရက္နဲ႕ ငါးနာရီတိတိ ရွိေနျပီ
ေနာက္ထပ္ ေလးနာရီနဲ႕ မိနစ္ ႏွစ္ဆယ္မွာ ရွင့္ကို ေတြ႕ခ်င္တယ္"
ေျပာျပီး ဖုန္းခ်သြားတဲ႕ မမိုးေစြအသံဟာ ကၽြန္ေတာ့္ကို အမိန္႕ေပးလိုက္သလိုပါပဲ။ ဒါမွ မဟုတ္ ေမွာ္ဆရာရဲ႕ ေဆးၾကိမ္လံုးနဲ႕ တို႕ခံလိုက္ရတဲ႕ ႏြားေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္လို ကၽြန္ေတာ္ဟာ ခုခ်ိန္ကေန ေနာက္ ေလးနာရီ မိနစ္ႏွစ္ဆယ္ကို ထပ္ေပါင္း… မွန္း ဒါဘယ္အခ်ိန္ျဖစ္လဲ။ ကၽြန္ေတာ္ အဲလို ရူးခဲ႕ဖူးတယ္ မမိုးေစြရယ္။
အဲဒီေန႕က ကၽြန္ေတာ္ ေရာက္ေရာက္ခ်င္း မမိုးေစြက ဘာမွ မေျပာမဆိုနဲ႕ ေကာက္ခါငင္ကာ နမ္းတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ ကမာၻၾကီး မာယာျပကၡဒိန္ထဲကို စတင္၀င္ေရာက္ခဲ႕ျခင္းပါပဲ မမိုးေစြ။
"ဟိဟိ .. ၾကည့္စမ္း
ရွင့္မ်က္ႏွာၾကီး ဘာလို႕ ခ်က္ျခင္းနီရဲသြားတာလဲ
ဟား ဟား ဟား …."
အဲဒီေန႕က ခင္ဗ်ားဘာလို႕ အဲေလာက္ရယ္ေနခဲ႕တာလဲ။ မမိုးေစြဟာ ကၽြန္ေတာ့္ကို အုပ္မိုးျပီး ၾကည့္ေနျပန္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ရွက္တယ္။ ေယာက်္ားတစ္ေယာက္ဟာ မိန္းမတစ္ေယာကို အရင္ဆံုး နမ္းခ်င္တာပါ။ ခုလို အရင္ဆံုး အနမ္းမခံရသင့္ဘူးမလား။

"ဒီမယ္ ဆရာၾကီး
အဲေလာက္ရွက္ေနရင္ အလုပ္မျဖစ္ဘူး
ကၽြန္မကို ျပန္နမ္းဦးေလ .."
ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကမ္းမျမင္ လမ္းမျမင္ အေ၀းက ကၽြန္းကို ကမ္းစပ္ထင္ခဲ႕တဲ႕ ေကာင္ပါ။ မမိုးေစြဟာ သူ႕အလိုဆႏၵအတြက္ အတင့္ရဲလြန္းတဲ႕ မိန္းမတစ္ေယာက္ပါ။ ဟုတ္တယ္မလား မမိုးေစြ။ ကၽြန္ေတာ္ ခင္ဗ်ားကို ျပန္မနမ္းခဲ႕မိဘူး။ ဒါကို ခင္ဗ်ား စိတ္ဆိုးေနမလား။ အခ်စ္ဆိုတာ ပင္လယ္အေသတစ္ခုထဲ ရြက္လြင့္ျခင္းလား။ ကၽြန္ေတာ့္ကို လမ္းျပပါ။ ခင္ဗ်ားအခ်စ္က ကၽြန္ေတာ္ဘာသာမျပန္တတ္တဲ႕ ၀ါက်တစ္ခု ျဖစ္ေနတယ္ မမိုးေစြ။


------------------------xxxxxxxxxxxxxx---------------------------

ကၽြန္ေတာ္ ေခြးပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ေဟာင္တယ္ တစ္ခါတစ္ခါ။ ကၽြန္ေတာ္ ျမင္းပါ။ တစ္ခါတစ္ခါ ေျပးတယ္ေပါ႕။ ကၽြန္ေတာ္ဟာ တစ္၀က္ပဲ က်န္တဲ႕ ေဆးေပါလိပ္တစ္လိပ္ပါ။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီကုန္သြားတဲ႕ တစ္၀က္ ဘယ္သူ ဖြာရိႈက္သြားသလဲ မသိတဲ႕ ေကာင္ေပါ႕။
"မမိုးေစြ"
"ေျပာ"
"ခင္ဗ်ားေနာက္တစ္ခါ ကၽြန္ေတာ့္ကို အဲလို ဇြတ္နမ္းရင္
ကၽြန္ေတာ္ ခင္ဗ်ားနဲ႕ မေတြ႕ေတာ႕ဘူး"
"အန္ .. နမ္းေတာ႕ဘာျဖစ္လဲ
ရွင့္ကို ခ်စ္လို႕ နမ္းတာပဲ"
ကၽြန္ေတာ့္ကို ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ႕ မိန္းမတစ္ေယာက္ဟာ ကၽြန္ေတာ္ အရမ္းခ်စ္ခဲ႕ရသူပါပဲ။
"ကၽြန္ေတာ္တို႕ ထြက္ေျပးၾကမလား မမိုးေစြ"
သူမက မစဥ္းစားပါဘူး။ "အင္း" လို႕ ေျဖပါတယ္။

------------------------xxxxxxxxxxxxxx---------------------------

ကၽြန္ေတာ္ မွားခဲ႕သလား မသိ။ မွန္ခဲ႕သလား မသိနဲ႕ စာေမးပြဲတစ္ခုထဲ ေရာက္သြားခဲ႕တာပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ေနာက္က ေခြးအေတြက ကၽြန္ေတာ္တို႕နဲ႕ နီးလာျပီေလ။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အဲဒီေန႕က ေျပးၾကပါတယ္။ ေျခေထာက္ေတြနဲ႕ ေျပးတယ္။ ကားေတြနဲ႕ ေျပးတယ္။ ေျခရာေတြနဲ႕ ေျပးတယ္။
"မမိုးေစြ…
ကၽြန္ေတာ္ေမာျပီ … ခင္ဗ်ားေကာ"
"အင္း ေမာျပီ .. မေျပးခ်င္ေတာ႕ဘူး
ဒါေပမယ့္ ေနာက္ဆံုး အခြင့္အေရးေနာ္ ..
ရွင္ တကယ္ ေနာက္ဆုတ္ေတာ႕မွာလား"
"မဟုတ္ဘူး ..  ကၽြန္ေတာ့္မွာ အဲေလာက္ေျပးဖို႕ သက္လံုမေကာင္းဘူး
ေနာက္က ေခြးအေတြက ကၽြန္ေတာ္တို႕နဲ႕ ပိုပို နီးလာျပီေလ"
"ကၽြန္မရွင္နဲ႕ မခြဲႏိုင္ဘူးေလ"
"ကၽြန္ေတာ္မရေတာ႕ဘူး .. ရပ္လိုက္ေတာ႕မယ္ မမိုးေစြ"
ကၽြန္ေတာ္ ရပ္လိုက္ပါတယ္။ မမိုးေစြလည္း ရပ္လိုက္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ႏွစ္ေယာက္လံုး ေမာဟိုက္လို႕။ ေနာက္ဆံုးအေနနဲ႕ မမိုးေစြက ကၽြန္ေတာ့္ကို နမ္းပါတယ္။ သူ႕အနမ္းမွာ မ်က္ရည္ေတြနဲ႕။ တိမ္ေတြမပါဘဲ အဲဒီေန႕က မိုးေတြရြာတယ္။ ရြာသမွ် မမိုးေစြရဲ႕ မ်က္ရည္ေတြခ်ည္း။ ေလေတြတိုက္တာ မမိုးေစြ ဆံပင္ေတြ မေရြ႕ေတာ႕ဘူး။ ေခြးအေတြရဲ႕ ဘုရင္မၾကီးက မမိုးေစြကို ဖမ္းခ်ဳပ္လိုက္တယ္။ ျပီးေတာ႕ ေခၚသြားတယ္။ ေနာက္လိုက္ေခြးအေတြက ကၽြန္ေတာ့္ကို မာန္ဖီၾကတယ္။ မမိုးေစြဟာ ကၽြန္ေတာ့္ကို တစ္ခ်က္လွည့္ၾကည့္တယ္။ အဲဒီအၾကည့္မွာလည္း မ်က္ရည္ေတြနဲ႕။

တစ္ရက္ လမ္းမေပၚ အရက္မူးျပီး ေခါင္းငိုက္စိုက္က်ေနတဲ႕ ေယာက်္ားတစ္ေယာက္နဲ႕ ဆရာ၀န္မၾကီးျဖစ္ေနတဲ႕ မိန္းမတစ္ေယာက္ မေမွ်ာ္လင့္ဘဲ ျပန္ဆံုၾကရင္ အဲဒီေယာက်ာ္းဟာ ဘာမွမေျပာမဆို ေကာက္ခါငင္ကာ နမ္းပစ္လိုက္ဖို႕ ဆံုးျဖတ္ထားေလရဲ႕။

-----------------------------------------------------      - ရင္နင့္ေအာင္


--
Posted By Blogger to လူဗိုလ္ဟူသည္ ... at 3/25/2013 02:21:00 PM

--
ေမွာ္ဆရာအဖြဲ႔မွ ေန႔စဥ္ Mail မ်ားရယူလိုပါက http://groups.google.com/group/mrsorcerer/subscribe?hl=en
Member မ်ား မိမိတို.သိထားသည္မ်ားကို မွ်ေ၀လိုပါက mrsorcerer@googlegroups.com သို႔စာပို႔ႏိုင္ပါသည္။
ေမွာ္ဆရာအဖြဲ ့မွ ႏႈတ္ထြက္လိုလွ်င္ mrsorcerer+unsubscribe@googlegroups.com ကိုႏွိပ္ျပီး စာပို႔ေပးပါရန္။
စာလက္ခံလိုသည့္ပံုစံ ျပင္လိုလွ်င္ http://groups.google.com/group/mrsorcerer?hl=en
အဖြဲ ့၏ စည္းကမ္းမ်ားကို သိလိုလွ်င္ http://groups.google.com/group/mrsorcerer/browse_thread/thread/af2f4a1d44d4d909?hl=en တြင္ ဖတ္ရႈႏိုင္ပါသည္ ။
 
Facebook (FB) ေမွာ္ဆရာအဖြဲ႔သို႔ Mail ပို႔လိုလွ်င္ mrsorcerer2@groups.facebook.com
FB ေမွာ္ဆရာအဖြဲ႔သို့ ၀င္ရန္ http://www.facebook.com/home.php?sk=group_173571176006981&ap=1
Facebook Page ႏွင့္ဆက္သြယ္လိုလွ်င္ www.facebook.com/mrsorcerergroup
 
ေမွာ္ဆရာ အဖြဲ ့ႏွင့္ပက္သက္၍ ေ၀ဖန္အၾကံျပဳလိုပါက >>>
ဦးဦး ေမွာ္ဆရာ ( mrsorcerer9@gmail.com, mrsorcerer27@gmail.com ) ထံသို.
ေပးပို.ႏိုင္ပါသည္ ။
 
ခင္မင္စြာျဖင့္
ဦးဦး ေမွာ္ဆရာ
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "ေမွာ္ဆရာ အဖြဲ ့ ( Ѧя Ƨσяcɛяɛя )" group.
Visit this group at http://groups.google.com/group/mrsorcerer?hl=en.