ၿငိမ္းခ်မ္းေအး မတ္လ ၁၄၊ ၂၀၁၃ "ဆႏၵျပမယ္ဆိုရင္ သက္ဆုိင္ရာမွာ ခြင့္တာင္းသင္႔ပါတယ္။ ခြင့္ျပဳခ်က္မရွိ္ဘဲ ဆႏၵျပမယ္ဆိုရင္ ဥပေဒအရ အေရးယူသင့္ပါတယ္။ အုပ္ခ်ဳပ္ေရး အဖြဲ႕အစည္းကလည္း အက်ိဳးအေၾကာင္းညီရင္ ခြင့္ျပဳမိန္႔ေပးရပါမယ္။ ကၽြန္မကိုလည္း ဆႏၵျပလုိ႕ရပါတယ္။ ကၽြန္မအိမ္ေရွ႕မွာ ဆႏၵျပမယ္ဆိုရင္ ကၽြန္မေနထုိ္င္ရာ ၿမိဳ႕နယ္ အဖြဲ႕အစည္းမွာ ခြင့္ျပဳမိန္႔ယူရပါမယ္။ အဓိက ကေတာ့ ကၽြန္မတို႕နိုင္ငံမွာ တရားဥပေဒစိုးမိုးမႈပါပဲ။ တရားဥပေဒစိုးမိုးမႈ မရွိရင္ ကၽြန္မတို႕နိုင္ငံဘယ္ေတာ့မွ ျငိမ္းခ်မ္းမွာ မဟုတ္ဘူး" (၁၃၊ မတ္၊ ၂၀၁၃၊ မံုရြာၿမိဳ႕။ မီဒီယာေတြထဲမွာ ပါလာတဲ့ အမ်ိဳးသားဒီမိုကေရစီအဖြဲ႕ခ်ဳပ္ ဥကၠ႒ / ျပည္သူ႕လႊတ္ေတာ္ ကိုယ္စားလွယ္ / တရားဥပေဒစိုးမိုးေရး ေကာ္မတီ ဥကၠ႒ / လက္ပံေတာင္းေတာင္ ေၾကးနီစီမံကိန္း စံုစမ္းစစ္ေဆးေရးေကာ္မရွင္  ဥကၠ႒ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ၏ ေျပာစကား) [...]

Read more of this post