[mrsorcerer:37758] ျမန္မာနိင္ငံတြင္ ျဖစ္ေပၚေနေသာ ကိစၥရပ္မ်ားနွင့္ ပတ္သက္၍ ေတြ႔ဆံု ေဆြေႏြးရာတြင္ သူရဦးေရႊမန္းေျပာဆိုခဲ့သည့္ အခ်က္အလက္မ်ား

ခုနက ႏုိင္ငံသားျဖစ္တဲ့အတြက္ ႏုိင္ငံသားမ်ားရဲ႕ အခြင့္အေရးကုိ အားလံုးတန္းတူ ညီတူရဖုိ႔လည္းလုိပါတယ္။ အခုလုိျဖစ္တဲ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ္လည္း စိတ္မေကာင္းဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ငယ္ငယ္တုန္းက အခုလုိ အသံုးအႏႈန္းေတြမသံုးဘူး။ မွတ္မိတာ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ၿမိဳ႕ေလးမွာ ျမန္မာ မြတ္စလင္၊ ဒါေပမယ့္ ဗမာမြတ္စလင္ေက်ာင္းဆုိၿပီးေတာ့ မူလတန္းေက်ာင္းေလးရွိတယ္။ အဲဒီမွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ဒီေက်ာင္းေလးဟာ ဘယ္မွာလဲဆုိရင္ မြတ္စလင္ ရပ္ကြက္ထဲမွာရွိတယ္။ အဲေတာ့ ဗမာမြတ္စလင္။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ အိမ္ေဘးေတြမွာလည္း ျမန္မာ မြတ္စလင္ေတြရွိတယ္။ သူတို႔ အိဒ္ လုပ္လုိ႔ရွိရင္သြားစား။ ေနာက္တခါ ကုိယ့္အလွဴလည္း ဒီလူေတြလာ။ အေနအထားမ်ိဳးေတြရွိတယ္။ အဲဒီေတာ့ ဘာမွ ဒီလုိအေနအထားမ်ိဳးေတြ၊ ေသြးကြဲတာမရွိဘူး။

ျပည္သူလႊတ္ေတာ္ ဥကၠ႒ သူရဦးေရႊမန္းႏွင့္ Sydney ျမိဳ႔ရွိ Burmese Muslims Association အဖြဲ႔ လက္ရွိျမန္မာနိင္ငံတြင္ ျဖစ္ေပၚေနေသာ ကိစၥရပ္မ်ားနွင့္ ပတ္သက္၍ ေတြ႔ဆံု ေဆြေႏြးရာတြင္ သူရဦးေရႊမန္းေျပာဆိုခဲ့သည့္ အခ်က္အလက္မ်ား
=====================


အသံဖိုင္ နားဆင္လိုလွ်င္ https://soundcloud.com/m-media/thuyashawmann29-3-2013sydney

အဲဒီမွာမွ ဒီမုိကေရစီနဲ႔ လူ႕အခြင့္အေရးမွာမွ အဓိကအက်ဆံုးက ႏုိင္ငံသားမ်ားရဲ႕ မူလအခြင့္အေရး၊ အဲဒီ ႏုိင္ငံသားမ်ားရဲ႕ မူလအခြင့္အေရးကုိသာ ေပးတယ္ဆုိလုိ႔ရွိရင္ ခုနက ေရွ႕သြားမယ့္ ဒီမုိကေရစီနဲ႔ လူ႔အခြင့္အေရးဆုိတာက ဆက္ၿပီးေတာ့ ေဆာင္ရြက္လုိ႔ ရႏုိင္မယ့္ အေနအထားရွိတယ္။ ဒီေန႔ ျမန္မာႏုိင္ငံမွာျဖစ္ေပၚေနတဲ့ အေနအထားေပၚမူတည္ၿပီးေတာ့ ႏုိင္ငံသားျဖစ္ေနပါလ်က္နဲ႔ ဘာသာေရး သုိ႔မဟုတ္ အျခားကုိအေၾကာင္းျပဳၿပီးေတာ့ အခုလုိျဖစ္ျခင္းသည္ မေကာင္းပါဘူး။ မသင့္ျမတ္ပါဘူး။ ဒါ့ေၾကာင့္မုိလုိ႔ ဒီကိစၥနဲ႔ ပက္သက္ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အဓိကထား ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ရမယ့္ ကိစၥေလးေတြရွိပါတယ္။ ေနာက္ ေဒၚေအးလည္း ေျပာသြားတာေလးေတြရွိပါတယ္။ သတင္းထဲမွာ ေပၚလာတယ္။ သမၼတႀကီးရယ္၊ ေဒၚစုၾကည္ရယ္ ကၽြန္ေတာ္ရယ္ ေဆြးေႏြးခဲ့တယ္ဆုိတာနဲ႔ပက္သက္ၿပီး။ အခုဒီထဲမွာပါတာ ၆ ခ်က္ေလာက္ရွိတယ္ထင္ပါတယ္။ အဲဒါကေတာ့ အစိတ္အပုိင္းတစ္ခုပဲ ျဖစ္တာေပါ့။ ဒီထက္မက ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ၂၁ ရက္ေန႔က သမၼတႀကီးသည္ ၾသစေတးလ်က ၂၀ ရက္ေန႔ျပန္ေရာက္တယ္။ ၂၁ ရက္ေန႔ညေနမွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ေဆြးေႏြးၾကပါတယ္။
ဘယ္အတြက္လဲ။ တုိင္းျပည္အတြက္ အမ်ားအတြက္။ ေျပာမယ္ဆုိ ဥပေဒစုိးမုိးေရးအတြက္။ အဲဒီအထဲမွာ မိတၳီလာမွာျဖစ္ေနတဲ့ကိစၥေတြ၊ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ဘယ္လုိမွ စိတ္ထဲမွာ ခံစားလုိ႔မရဘူး။ သမၼတႀကီးက ဒီမွာေရာက္ေနတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ဟုိမွာေတြ႕တယ္။ ေဆြးေႏြးၾကတယ္။ ေဆြးေႏြးတာေတာ့ ေတာ္ေတာ္မ်ားပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေဆြးေႏြးတယ္ဆုိတာေလာက္ပဲ ကၽြန္ေတာ္ ဒီမွာေျပာပါရေစ။ အဲဒါေၾကာင့္မုိ႔လို႔ ခုနက ေဒၚေအးတုိ႔ကုိေျပာပါတယ္။ ေဒၚေအးတုိ႔ေနာက္က ကၽြန္ေတာ့္မိတ္ေဆြေတြကုိလည္း ေျပာပါတယ္။ ဟုိ.... တုိင္းရင္းသားေတြ တုိင္းရင္းသားဆုိတဲ့ဟာ ခဏထား။ အမ်ိဳးသား၊ အမ်ိဳးသားဆုိတာ ေနရွင္နယ္၊ ေနရွင္နယ္ျဖစ္တဲ့အတြက္ ခုနက ႏုိင္ငံသားျဖစ္တဲ့အတြက္ ႏုိင္ငံသားမ်ားရဲ႕ အခြင့္အေရးကုိ အားလံုးတန္းတူ ညီတူရဖုိ႔လည္းလုိပါတယ္။ အခုလုိျဖစ္တဲ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ္လည္း စိတ္မေကာင္းဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ငယ္ငယ္တုန္းက အခုလုိ အသံုးအႏႈန္းေတြမသံုးဘူး။ မွတ္မိတာ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ၿမိဳ႕ေလးမွာ ျမန္မာမြတ္စလင္၊ ဒါေပမယ့္ ဗမာမြတ္စလင္ေက်ာင္းဆုိၿပီးေတာ့ မူလတန္းေက်ာင္းေလးရွိတယ္။ အဲဒီမွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ဒီေက်ာင္းေလးဟာ ဘယ္မွာလဲဆုိရင္ မြတ္စလင္ရပ္ကြက္ထဲမွာရွိတယ္။ အဲေတာ့ ဗမာမြတ္စလင္။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ အိမ္ေဘးေတြမွာလည္း ျမန္မာမြတ္စလင္ေတြရွိတယ္။ သူတို႔ အစ္လုပ္လုိ႔ရွိရင္သြားစား။ ေနာက္တခါ ကုိယ့္အလွဴလည္း ဒီလူေတြလာ။ အေနအထားမ်ိဳးေတြရွိတယ္။ အဲဒီေတာ့ ဘာမွ ဒီလုိအေနအထားမ်ိဳးေတြ၊ ေသြးကြဲတာမရွိဘူး။

ဒါေပမယ့္ ဒီေန႔က်ေတာ့ တျဖည္းျဖည္း ဒီလုိျဖစ္လာတယ္။ ျဖစ္လာတဲ့အခါမွာ စနစ္တက် ဒီလုိျဖစ္ေအာင္ပဲ ဘယ္သူကလုပ္ေနလဲ ဘာေၾကာင့္ျဖစ္လဲဆုိတာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔လည္း ခုနက ေလ့လာၿပီးတဲ့အခါမွာ ဒီလုိမ်ိဳးမျဖစ္ေအာင္ ဆက္လုပ္ဖုိ႔။ တကယ္တမ္းက်ေတာ့ အဲဒီျဖစ္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္အဖြဲ႕အစည္းတင္ အဲဒီေဒသမွာ နာတာမဟုတ္ဘူး။ တုိင္းျပည္သိပ္နာတယ္။ ရခုိင္ျပည္မွာျဖစ္တယ္။ သာမန္အားျဖင့္ေတာ့ ရခုိင္ေဒသမွာေနၾကတဲ့ လူထုပဲနာတယ္လုိ႔ထင္ၾကတယ္။ မဟုတ္ဘူး။ တစ္ႏုိင္ငံလံုးနာတာ။ ျဖစ္ၿပီးမၾကာခင္ ေျပာမယ္ဆုိ လႊတ္ေတာ္ဥကၠဌ တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ေျပာမယ္ဆုိရင္ေတာ့ executive ေလာက္ေတာ့ ဒီကိစၥမွာ တာ၀န္မရွိဘူး။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္သြားတယ္။ သြားတဲ့အခါမွာ တုိင္းရင္းသားေတြေခၚသြားတယ္။ တုိင္းရင္းသားေတြေခၚသြားၿပီး ဟုိမွာအေျခအေနၾကည့္တယ္။ ၾကည့္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ရခုိင္ေတြေကာ မြတ္စလင္ေတြေကာ ကၽြန္ေတာ္ ႏွစ္ဘက္မွ်ၿပီး ၾကည့္ၿပီးတဲ့အခါမွာ ကၽြန္ေတာ္ ျပန္လာခဲ့ပါတယ္။ သတိေတာ္ေတာ္ထားရပါတယ္။ စကားေျပာေတာင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ မွားလုိ႔မရဘူး။ ရခုိင္မွာ စကားေျပာမွားလုိ႔မရဘူး။ ဒါ့ေၾကာင့္မုိ႔လုိ႔ ဗီေဂ်နမ္ဘီးယား ကၽြန္ေတာ္နဲ႔လာေတြ႕တဲ့အခါမွာ၊ အေမရိကန္ေတြလည္းပါပါတယ္။ ရခုိင္မွာျဖစ္တဲ့ကိစၥဟာ အင္မတန္မွသိမ္ေမြ႕တယ္။ ဒါေၾကာင့္မုိ႔လုိ႔ စကားကအစ မွားလုိ႔မရဘူး။ တစ္ခ်ိဳ႕ကိစၥေတြမွာ တျဖည္းျဖည္းလုပ္ရမယ့္ကိစၥေတြကုိ အလ်င္စလုိလုပ္ေနတယ္ဆုိရင္ အမွားေတြျဖစ္သြားႏုိင္တယ္။ ဒါကိုေတာ့ မိတ္ေဆြတုိ႔ သတိထားၿပီးလုပ္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔က ဒီထက္ပုိၿပီးေတာ့ အေျခအေနေကာင္းေစခ်င္တယ္။ သူတုိ႔ကုိလည္း ဒီလုိအႀကံေပးပါတယ္။ အဲဒါၿပီးသြားၿပီ။ ၿပီးသြားၿပီးတဲ့အခါမွာ အခု ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ မိတၳီလာမွာျဖစ္တယ္။

ကၽြန္ေတာ္လည္း အၿမဲတမ္းအဆက္အသြယ္လုပ္တယ္။ လုပ္တဲ့အခါ မိတၳီလာတင္မကဘဲနဲ႔ အခု ေနရာေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားလည္း ပ်ံ႕ႏွ႔ံေနတယ္လုိ႔ေျပာတယ္။ ျမန္မာျပည္အလယ္ပုိင္း ပဲခူးတုိင္းအေနာက္ျခမ္း၊ ေနာက္တစ္ခါ အျခားေနရာေတြကူးစက္ဖုိ႔လဲ လႈံ႕ေဆာ္တဲ့အဖြဲ႕ရွိတယ္ဆုိၿပီး။ အဲဒီ လႈံ႕ေဆာ္တဲ့အဖြဲ႕ကုိ ဖမ္းမိေအာင္လည္း၊ ဖမ္းႏုိင္ေအာင္လည္း ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ႀကိဳးစားၿပီးတဲ့အခါမွာ အရင္းအျမစ္ကုိ ေဖာ္ထုတ္ပါမွပဲျဖစ္မယ့္ ကိစၥေတြျဖစ္ပါတယ္။ ဒါကေတာ့ လႊတ္ေတာ္ထဲမွာ လုပ္ေနတဲ့ကိစၥနဲ႔ ဒီေန႔ျဖစ္ေပၚေနတဲ့အေနအထားေပၚမူတည္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ေဆာင္ရြက္ခ်က္ေတြ ၾကည့္ၿပီးေတာ့ စဥ္းစားႏုိင္ပါတယ္။ ေျပာမယ္ဆုိရင္ ဘာ ဘာသာကုိးကြယ္လုိ႔ ဘာရာထူးေတာ့မရေတာ့ဘူး။ ဘယ္တာ၀န္ေတာ့မေပးေတာ့ဘူးဆုိတာ လက္ေတြ႕မွာျဖစ္ေနတယ္။ မေျပာေပမယ့္ လက္ေတြ႕မွာျဖစ္ေနတယ္။ အဲဒီအခါၾကေတာ့ ယံုၾကည္မႈဟာ မရွိႏုိင္ဘူး။ ယံုၾကည္မႈမရွိဘဲနဲ႔ အလုပ္တစ္ခုလုပ္တဲ့အခါမွာ မေအာင္ျမင္ႏုိင္ဘူး၊ မျဖစ္ႏုိင္ဘူး။ ၿပီးတဲ့အခါမွာ.... ၿငိမ္းခ်မ္းေရး။ ျပည္တြင္းၿငိမ္းခ်မ္းေရး၊ အဓိကထားၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ လုပ္ေနပါတယ္။ အဲလုိလုပ္ႏုိင္ဖုိ႔အတြက္ ဘာမ်ားလုိအပ္သလဲဆုိရင္...... တရားဥပေဒစုိးမုိးေရးဆုိတာ မရွိမျဖစ္လုိအပ္တယ္။ တရားဥပေဒစုိးမုိးေရးကုိ အေလးထားေဆာင္ရြယ္ေနတယ္။

အဲဒီမွာလည္း ကံအားေလ်ာ္စြာ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ လႊတ္ေတာ္ထဲေရာက္လာတယ္။ ေရာက္လာၿပီးတဲ့အခါမွာ ဒီတာ၀န္ကုိ သူ ဥကၠဌအျဖစ္ယူတယ္။ သူ ႀကိဳးစားလည္းလုပ္တယ္။ သူ႕မွာ အရည္အခ်င္းေတြလည္းရွိတယ္။ သူ႕ကုိ ေထာက္ခံအားေပးတဲ့လူမ်ားတဲ့အတြက္ သူ႕ေကာ္မတီရဲ႕လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြဟာလည္း ေတာ္ေတာ္ေလးကုိ အရာေရာက္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္မုိ႔လုိ႔ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔...... အခုလည္းအဆက္အသြယ္ရွိပါတယ္။ ေနျပည္ေတာ္မွာ၊ ေနာက္ထပ္ ဟုိဘက္မွာျဖစ္ေနတဲ့ကိစၥနဲ႔ပက္သက္ၿပီး။ အဓိက တရားဥပေဒစုိးမုိးေရးရွိေအာင္ မလုပ္ႏုိင္ဘဲနဲ႔ ေရွ႕သြားမယ့္လုပ္ငန္းေတြမွာ ဘာမွ အဆင္မေျပႏုိင္ဘူး။ အထူးသျဖင့္ေတာ့ ျပည္တြင္းမွာျဖစ္ခဲ့တဲ့ အခုလုိေပါ့.... တစ္ဘက္နဲ႔တစ္ဘက္ တုိက္ခုိက္တယ္။ ေသေၾကတယ္။ ဒဏ္ရာရတယ္။ ဥစၥာပစၥည္းေတြ ဆံုး႐ႈံးတယ္။ ဒါေတြဟာ တရားဥပေဒ စုိးမုိးမႈမရွိလုိ႔။ ဒီဟာကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ဆက္ၿပီးေတာ့ လက္ခံထားမယ္ဆုိလုိ႔ရွိရင္ ဘ၀လံုၿခံဳမႈဆုိတာ မရွိေတာ့ဘူး။ ႏုိင္ငံသားမ်ား စုိးရိမ္ေနမယ္။ ေၾကာက္ရြံ႕ေနမယ္။ အခုဆုိရင္ ဒါ ကုိယ့္ညီမပဲထားပါေတာ့။ ငယ္ပါတယ္။...... သူတုိ႔ စုိးရိမ္ေနၿပီ။ ဘယ္ေျပးမလဲ ဘယ္သြားေနမလဲ။ ဒီမွာပဲေနမွာေပါ့၊ ဒီမွာပဲေမြး၊ ဒီမွာပဲေသမွာေပါ့။ အဲလုိဆုိလုိ႔ရွိရင္ သူတုိ႔ဘ၀လံုၿခံဳေအာင္ လုပ္ေပးရမယ္ေလ။ တာ၀န္ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အစုိးရမွာ တာ၀န္ရွိတယ္။ အစုိးရမွာတာ၀န္ရွိသလုိ၊ အစုိးရတာ၀န္ခံၿပီးလုပ္ေနတဲ့အဖြဲ႕အစည္းမွာလည္း တာ၀န္ယူရမယ္။ တာ၀န္ယူႏုိင္ေအာင္လည္း ကၽြန္ေတာ္တုိ႔က........ မတတ္ေသးဘူးဆုိရင္တတ္ေအာင္၊ မသိေသးဘူးဆုိရင္သိေအာင္။ ၿပီးတဲ့အခါမွာ မလုပ္ႏုိင္ဘူးဆုိရင္လုပ္ႏုိင္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ကူညီရမယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ဒါကုိ အဓိကထားလုပ္မယ္။ မေန႔ရလဲ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အဆက္အသြယ္ေတြရတယ္။ ဒီကိစၥအဓိကထားလုပ္မယ္။

ၿပီးခဲ့တဲ့ သင္ခန္းစာေတြယူၿပီးေတာ့ ဘယ္သြားမလဲ၊ ဘယ္ေျပးမလဲ။ ဘယ္မွလဲေျပးလုိ႔မရဘူး။ ဒီထဲမွာပဲေနမယ္ဆုိရင္ သူတုိ႔ဘ၀အတြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အာမခံခ်က္ေပးရမယ္။ အာမခံခ်က္ရေအာင္မလုပ္ဘူးဆုိရင္...... တရားဥပေဒစုိးမုိးေအာင္ လုပ္ကုိလုပ္ရမယ္။ ဒီေနရာမွာ ခြဲျခားၿပီး ၾကည့္ေနလုိ႔မရဘူး။ ဥပေဒေအာက္မွာပဲ ရွိရမယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ၂၀၀၄ က ေျပာခဲ့ပါတယ္။ No one is above the law. ဘယ္သူမွ ဥပေဒအထက္မွာရွိလုိ႔မရဘူး။ ဥပေဒအထက္မွာရွိမယ္ဆုိရင္... ဥပေဒအထက္မွာရွိသြားတဲ့အတြက္ သူႀကိဳက္တာလုပ္သြာလိမ့္မယ္။ အဲဒီအတုိင္းပဲ ဥပေဒရဲ႕ျပင္ပကုိ ေရာက္ေနလုိ႔မရဘူး။ ကဲ..... ဒါ့ေၾကာင့္ ဒီမွာ....... အခ်ိန္လည္း နည္းနည္း ဟုိဟာျဖစ္သြားၿပီ။ အခုလုိ စီစဥ္ေပးတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ အခုလုိေတြ႕တဲ့အခါမွာ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ေျပာတဲ့အတြက္လည္း ကၽြန္ေတာ္ အမ်ားႀကီး ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ဒီထဲက အခ်က္အလက္ေတြကုိ ကၽြန္ေတာ္ ထုတ္ႏႈတ္ၿပီးတဲ့အခါမွာ..........ျပန္ေရာက္တဲ့အခါမွာ ႏုိင္ငံေတာ္သမၼတကုိ..... ေနာက္ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အတုိက္ခံပါတီမဟုတ္ေသာ အတုိက္အခံပါတီေခါင္းေဆာင္............ အတုိက္အခံပါတီလုိ႔ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ သေဘာမထားပါဘူး။ အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ လက္တြဲၿပီးလုပ္ေနတယ္။ အတုိက္အခံပါတီလုိ႔ေတာင္ ထင္စရာအေၾကာင္းမရွိပါဘူး......... ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ကုိလည္း ကၽြန္ေတာ္ေျပာလုိက္ပါ့မယ္။ ဒီအဖြဲ႕ေတြလည္းတက္တယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္မုိ႔လုိ႔ ဓာတ္ပံုလည္း ကၽြန္ေတာ္ ႐ုိက္ယူသြားလုိက္တာပါ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္...... ခုဟာေတာ့......ကၽြန္ေတာ္တုိ႔က တရား၀င္ official ေဆြးေႏြးတာမဟုတ္ေသာ္လည္း...... လုပ္ငန္းေတြေတာ့ အမ်ားႀကီး ျဖစ္ႏုိင္မယ့္သေဘာရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ထပ္ၿပီးေတာ့ ေမတၱာရပ္ခံခ်င္တာက.... တုိင္းရင္းသားစည္းလံုးညီညြတ္ေရး၊ အမ်ိဳးသား ျပန္လည္သင့္ျမတ္ေရး။ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးအတြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အားလံုးပါ၀င္ဖုိ႔လုိပါတယ္။ ဒီလုိပဲ ကုိယ့္ေနာက္မွာရွိတဲ့ျပည္သူေတြလည္း ပါ၀င္ဖုိ႔လုိပါတယ္။ တကယ္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးရဖုိ႔ လုိအပ္ပါတယ္။ အခုလုိေတြ႕ဖုိ႔ဆုိတာလည္း ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ မေမွ်ာ္လင့္ခဲ့ဘူး။ ဒါေပမယ့္ အခုေတြ႕တယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဆီ စာေတြေရးပါ။ လွမ္းအေၾကာင္းၾကားပါ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔လက္ခံပါ့မယ္။ အမ်ားအတြက္ တုိင္းျပည္အတြက္ဆုိ ဘာမွ လက္မခံႏုိင္စရာမရွိဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔လည္း ဒါပဲလုပ္ေနတာ။ ကဲ....... ဒါ့ေၾကာင့္ အခုလုိ ေတြ႕ဆံုခြင့္ရတဲ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ္လည္းအမ်ားႀကီး ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ေရာက္တဲ့ေနရာတုိင္းမွာလည္း ဒီလုိ ႀကိဳးစားပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒီေန႔ေလာက္ေတာ့ အဖြဲ႕အစည္းစံု မေတြ႕ခဲ့ဖူးပါဘူး။ အခုလုိ႔ေတြ႕တဲ့အတြက္လည္း ကၽြန္ေတာ္ အင္မတန္ ၀မ္းေျမာက္ပါတယ္။ အလုပ္ကေတာ့ ညႇိညႇိႏႈိင္းႏႈိင္းနဲ႔ လုပ္သြားမယ့္အေနအထားရွိပါတယ္။ မညႇိႏႈိင္းလုိ႔ မရႏုိင္ပါဘူး။



--

May Peace Be Upon You
Regards,
Ruby

--
ေမွာ္ဆရာအဖြဲ႔မွ ေန႔စဥ္ Mail မ်ားရယူလိုပါက http://groups.google.com/group/mrsorcerer/subscribe?hl=en
Member မ်ား မိမိတို.သိထားသည္မ်ားကို မွ်ေ၀လိုပါက mrsorcerer@googlegroups.com သို႔စာပို႔ႏိုင္ပါသည္။
ေမွာ္ဆရာအဖြဲ ့မွ ႏႈတ္ထြက္လိုလွ်င္ mrsorcerer+unsubscribe@googlegroups.com ကိုႏွိပ္ျပီး စာပို႔ေပးပါရန္။
စာလက္ခံလိုသည့္ပံုစံ ျပင္လိုလွ်င္ http://groups.google.com/group/mrsorcerer?hl=en
အဖြဲ ့၏ စည္းကမ္းမ်ားကို သိလိုလွ်င္ http://groups.google.com/group/mrsorcerer/browse_thread/thread/af2f4a1d44d4d909?hl=en တြင္ ဖတ္ရႈႏိုင္ပါသည္ ။
 
Facebook (FB) ေမွာ္ဆရာအဖြဲ႔သို႔ Mail ပို႔လိုလွ်င္ mrsorcerer2@groups.facebook.com
FB ေမွာ္ဆရာအဖြဲ႔သို့ ၀င္ရန္ http://www.facebook.com/home.php?sk=group_173571176006981&ap=1
Facebook Page ႏွင့္ဆက္သြယ္လိုလွ်င္ www.facebook.com/mrsorcerergroup
 
ေမွာ္ဆရာ အဖြဲ ့ႏွင့္ပက္သက္၍ ေ၀ဖန္အၾကံျပဳလိုပါက >>>
ဦးဦး ေမွာ္ဆရာ ( mrsorcerer9@gmail.com, mrsorcerer27@gmail.com ) ထံသို.
ေပးပို.ႏိုင္ပါသည္ ။
 
ခင္မင္စြာျဖင့္
ဦးဦး ေမွာ္ဆရာ
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "ေမွာ္ဆရာ အဖြဲ ့ ( Ѧя Ƨσяcɛяɛя )" group.
Visit this group at http://groups.google.com/group/mrsorcerer?hl=en.