[mrsorcerer:37900] Fwd: [လူဗိုလ္ဟူသည္ ...] ကင္ဂ်ဳံအန္ ႏွင့္ အင္တာဗ်ဴး



---------- Forwarded message ----------
From: Blogger <no-reply@blogger.com>
Date: 2013/4/14
Subject: [လူဗိုလ္ဟူသည္ ...] ကင္ဂ်ဳံအန္ ႏွင့္ အင္တာဗ်ဴး
To: lubo601@gmail.com


Seaman Nayminthu and Win Yu Maung shared Hawdeka Khalaylay's photo.
ကင္ဂ်ဳံအန္ ႏွင့္ အင္တာဗ်ဴး    က်ေနာ္ ကင္ဂ်ဳံအန္ ပါဗ်ာ    က်ေနာ္ မရူးပါဘူး ၊ က်ေနာ္ ဒီလိုလုပ္ေနရတာ က်ေနာ့္ကို ရူးေနတယ္လို႔ထင္ၾကမွာပဲ ၊    က်ေနာ့္ အေၾကာင္းနဲ႔က်ေနာ္ပါဗ်ာ ၊ ခင္ဗ်ားတို႔က က်ေနာ့္ကို လူဆိုးေလးလို႔ျမင္ၾကမွာပဲ ၊ အမွန္က က်ေနာ္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရကို လိုခ်င္ေနတာဗ် ၊    တကယ္ေျပာတာပါ ဒါ ရီစရာမဟုတ္ပါဘူး ၊     က်ေနာ္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးကို တကယ္လိုခ်င္တာဗ် ၊ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ့္မွာ အဓိက အခက္အခဲႀကီးရွိတယ္ဗ် ၊ အဲဒါကေတာါ က်ေနာ့္ေနာက္ေက်ာကို ဒါးနဲ့ေထာက္ထားတဲ့ ကြန္ျမဴနစ္ တရုတ္ေတြဗ် ၊    က်ေနာ္တို႔ကိုးရီးယားေတြလည္း ကြန္ျမဴနစ္ေတြပါပဲ ၊ တရုတ္ကြန္ျမဴနစ္ေတြ နဲ႔ေတာ့ မတူဘူးဗ် ၊ အဲဒီတရုတ္ေတြက ကြန္ျမဴနစ္ ကြန္ျမဴနစ္လို႔သာေျပာတာ ၊ သူတို႔ျမတ္မယ္ဆိုရင္ အေဖရင္းအေမရင္းကိုေတာင္ ေရာင္းစားမယ့္ဟာေတြဗ် ၊     ဘယ္လိုလုပ္ကြန္ျမဴနစ္ျဖစ္ရမွာတုန္းဗ် ၊ အရင္းရွင္လက္သစ္ဗ် ၊ ကြန္ျမဴနစ္အေယာင္ျပ အရင္းရွင္လက္သစ္ဗ် ၊ လက္ရွိ အေမရိကန္ေတာင္ တရုတ္ကုိ မ်က္စိလည္သြားၿပီ မဟုတ္လားဗ် ၊ တရုတ္ေတြကမွ တကယ့္လူလည္ေတြဗ် ၊    တရုတ္ေတြ က်ေနာ္တို႔ကို ႀကိဳးကိုင္ခဲ့တာ ၾကာၿပီဗ် ၊ က်ေနာ့္အဖိုး ကင္အီဆြန္း လက္ထက္ကတည္းကဗ် ၊     အဲဒီတရုတ္ေတြကို က်ေနာ့္ အဖိုးကလည္း အယံုႀကီးယံုခဲ့တယ္ေလဗ် ၊ အရင္းရွင္ အေနာက္အုက္စုကို ဆန္႔က်င္တာရယ္ ၊ က်ေနာ္တို႔နဲ႔ လူမ်ဳိးခ်င္း ရန္စရွိခဲ့တဲ့ ဂ်ပန္ေတြကိုမုန္းတာရယ္ ၊ အဲဒီ ႏွစ္ခုက က်ေနာ္တို႔နဲ႔ တရုတ္ေတြနဲ႔ တူခဲ့ၾကတယ္ေလ ၊ အဖိုးက     အဲဒီတရုတ္ေတြကို အထင္ႀကီးခဲ့တာဗ် ၊    က်ေနာ့္အေဖ ကင္ဂ်ံဳအီလက္ထက္က်ေတာ့ အဲဒီတရုတ္ေတြ ပိုၿပီးလက္ရဲဇာတ္ရဲႏိုင္လာတယ္ဗ် ၊ သူတို႔ စမ္းခ်င္တဲ့ လက္နက္ေတြကို က်ေနာ္တို႔ ကိုးရီးယားနယ္ထဲလာစမ္းတယ္ေလ ၊ သူတို႔ ေရာင္းခ်င္တဲ့ လက္နက္ေတြကိုလည္း က်ေနာ္တို႔ကိုးရီးယား     တံဆိပ္ကပ္ၿပီးေရာင္းတယ္ေလဗ် ၊     သူတို႔ကေတာ့ အားလံုးေရွ႔မွာ လူႀကီးလူေကာင္းေပါ့ဗ်ာ ၊ က်ေနာ္တို႔ကေတာ့ သူတို႔ ခိုင္းတာလုပ္ရတာေပါ့ ၊ က်ေနာ္တို႔က အားလံုးေရွ႔မွာ လူဆိုးေပါ့ ၊ ခင္ဗ်ားတို႔ ဗမာေျပမွာေတာင္ လိႈင္ဂူေတြကို သူတို႔ တူးခဲ့ၾကတာေလ၊ ဗမာေျပအထဲက သူတို႔လိုခ်င္တာေတြယူေနတာ     မဖံုးႏိုင္မဖိႏုိင္တဲ့အခါက်ေတာ့ က်ေနာ္တို႔ဆီက ကိုးရီးယား တစ္ရာေလာက္ကို ဗမာေျပမွာ သင္တန္းေပးစရာရွိတယ္လို႔ေခၚသြားၿပီး ဓါတ္ပံုရိုက္အင္တာနက္ေပၚတင္လိုက္တာ ဗမာေျပကို ကိုးရီးယားကပဲဖ်က္ဆီးေနသလိုလို လုပ္ခ်လိုက္တာဗ် ၊ က်ေနာ္ကေတာ့     အဲဒီတရုတ္ေတြကို နဲနဲမွ ၾကည့္မရဘူးဗ် ၊    က်ေနာ့္ အေဖေသတာေစာတယ္လို႔ပဲေျပာရမွာေပါ့ ၊    အေဖက သူႀကိတ္လုပ္ခဲ့တာေတြကို က်ေနာ့္ကို မေသခင္မွာသြားခဲ့တယ္ေလ ၊ တရုတ္ေတြကို ျပန္ေတာ္လွန္ဖို႔ေပါ့ ၊ သူတို႔ကေတာ့ ခ်မ္းသာလို႔ ၊ ငါတို႔ ကိုးရီးယားေတြက်ေတာ့ ဆင္းရဲလို႔တဲ့ ၊ သူတို႔ကေတာ့ အားလံုးေရွ႔မွာ လူႀကီးလူေကာင္အေယာင္ေဆာင္ၿပီး     ငါတို႔က်ေတာ့ တကယ္လူဆိုးပံုလုပ္ထားခဲရတယ္တဲ့ ၊ အေဖေျပာခဲ့တာေတြ က်ေနာ့္နားထဲ မွတ္မိေနပါေသးတယ္ဗ် ၊    က်ေနာ္ ဟိုတေလာက ၿငိမ္းခ်မ္းေရးစကားသံ စေျပာၾကည့္တယ္ ၊ အေမရိကန္နဲ႔ အေနာက္အုပ္စုေတြကလည္း သေဘာက် ၾကတယ္ ၊ ေတာင္ဘက္က အမ်ဴိးေတြ ကိုးရီးယားေတြကလည္း ဝမ္းသာၾကတယ္ေလဗ် ၊ ဒါေပမယ့္ ထံုးစံအတိုင္း တရုတ္ျပည္က က်ေနာ့္ကို     လွမ္းဆူသလိုေျပာတယ္ ဗ် ၊ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးစကားက က်ေနာ္တို႔ ေျပာရမွာမဟုတ္ဘူးတဲ့ ၊ သူတို႔ ၾကားဝင္တဲ့ အခါမွာ သူတို႔ ခိုင္းတဲ့အတိုင္းလိုက္ေျပာရမွာတဲ့ ဗ်ာ ၊    က်ေနာ္ တရုတ္ေတြကို သည္းခံႏိုင္စြမ္းကုန္သြားတယ္ဗ်ာ ၊ ဒီေကာင္ေတြကို က်ေနာ္ ျပန္လွန္ေတာ့မယ္လို႔ က်ေနာ္ ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္ဗ် ၊ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ့္တပ္ထဲမွာလည္း တရုတ္ေတြကို ေက်းဇူးရွင္လို႔ထင္ေနၾကတဲ့ အဖိုးႀကီးေတြ အမ်ားႀကီးက်န္ေသးတယ္ဗ် ၊      ဒီေတာ့ က်ေနာ္ အေသးစိပ္ႀကံစည္ရေတာ့တာေပါ့ဗ် ၊    အစီအစဥ္ကဒီလိုေလ ၊  က်ေနာ္ အေၾကာင္းတစ္ခုခုျပၿပီး စစ္ေၾကျငာသလိုလုပ္ရေတာ့မယ္ ၊ ဒါမွ တရုတ္ျပည္က က်ေနာ့္ ကို ေနာက္ေက်ာဒါးနဲ႔မထုိးမွာ ၊ တပ္ထဲက အဖိုးႀကီးေတြကလည္း က်ေနာ့္ကို ေထာက္ခံၾကမွာ ၊  ေနာက္ၿပီး ဒံုးပ်ံ တစ္စင္း ႏွစ္စင္းေလာက္ ပစ္ျပမယ္ဗ် ၊ ပင္လယ္ထဲကို     ပစ္မွာပါဗ် ၊     ေနာက္မွ တရုတ္ေတြဘက္ကို ဒံုးပ်ံအစင္း တစ္ရာေလာက္ပစ္လိုက္မယ္ဗ်ာ ၊ ထိန္းခ်ဳပ္ခလုပ္ေတြ ခ်ဳိ႔ယြင္းၿပီးလမ္းေၾကာင္းမွားသြားတယ္ေပါ့ ၊ အားလံုးလန္႔သြားၾကမယ္ေလ ၊ မ်က္စိလည္သြားၾကမွာေပါ့ ၊ တရုတ္ေတြ အငိုက္မီသြားၾကမွာေပါ့ ၊ က်ေနာ္ျဖင့္ေတြးရင္းေတာင္     ရီရတယ္ဗ် ၊    ဒီတရုတ္ေတြ သူမ်ားေတြကိုသာ ဂုတ္ေသြးစုပ္ အျမတ္ထုတ္ေနတာ သူတို႔ဘက္ နဲနဲထိေတာ့ ဘယ္ေလာက္နာသလဲ ျပမွာေလ ၊ က်ေနာ္တို႔ကို ဝင္တိုက္ၾကည့္ပါလား ၊ ျပန္ခ်ပစ္မွာေပါ့ ၊    အေရးႀကီးတာက တရုတ္ေတြဆီ ဒံုးပ်ံေတြ လႊတ္လိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္တို႔နဲ႔ အေမရိကန္ေတြ နဲ႔ အဆက္အသြယ္ မိေအာင္ေတာ့ လုပ္ရမယ္ဗ် ၊ က်ေနာ္တို႔ လက္ထဲမွာရွိတဲ့ ႏ်ဴကလီယားေတြကို ထိန္းခ်ဳပ္ထားဖို႔ အေနာက္အုပ္စုဆီက နည္းပညာလိုတယ္ေပါ့ ၊ ဒါဆို     အေနာက္အုပ္စု နဲ႔ က်ေနာ္တို႔ အဆင္ေျပသြားမယ္ေလ ၊    တရုတ္ေတြ နဲ႔ေတာ့ နဲနဲေတာ့ စစ္ေျဖစ္ရမယ္ဗ် ၊ ဒါမွ က်ေနာ့္တပ္ထဲက တရုတ္အားကိုေကာင္ေတြ ေနာင္က်ဥ္သြားမွာဗ် ၊ ဒီနည္းနဲ႔ လူႀကီလူေကာင္းလိုလို အေယာင္ေဆာင္ေနတဲ့ တရုတ္ေတြကို ပညာျပန္ျပရမွာေပါ့ဗ်ာ ၊    က်ေနာ္လည္း က်ေနာ့္ကိုးရီးယားကို ဆင္းရဲေနတာ မၾကည့္ရက္ေတာ့ဘူးဗ် ၊    ကဲကဲ ခင္ဗ်ားလည္း က်ေနာ္ေျပာတာေတြ ဘယ္သူမွ ေလွ်ာက္မေျပာနဲ႔အံုးဗ် ၊ တရုတ္သူလွ်ိဳေတြက ခင္ဗ်ားတုိ႔ တိုင္းျပည္ ေနရာအႏွံ႔မွာရွိတယ္ဗ် ၊ က်ေနာ့္လုပ္ကြက္ကေလးေတြကို ပိတ္ကားေပၚမွာ ဆက္ၾကည့္ေပါ့ဗ်ာ ၊ ေနာက္မွေတြ႔ၾကမယ္ဗ်ဳိ႕

က်ေနာ္ ကင္ဂ်ဳံအန္ ပါဗ်ာ
က်ေနာ္ မရူးပါဘူး ၊ က်ေနာ္ ဒီလိုလုပ္ေနရတာ က်ေနာ့္ကို ရူးေနတယ္လို႔ထင္ၾကမွာပဲ ၊
က်ေနာ့္ အေၾကာင္းနဲ႔က်ေနာ္ပါဗ်ာ ၊ ခင္ဗ်ားတို႔က က်ေနာ့္ကို လူဆိုးေလးလို႔ျမင္ၾကမွာပဲ ၊ အမွန္က က်ေနာ္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရကို လိုခ်င္ေနတာဗ် ၊ တကယ္ေျပာတာပါ ဒါ ရီစရာမဟုတ္ပါဘူး ၊

က်ေနာ္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးကို တကယ္လိုခ်င္တာဗ် ၊ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ့္မွာ အဓိက အခက္အခဲႀကီးရွိတယ္ဗ် ၊ အဲဒါကေတာါ က်ေနာ့္ေနာက္ေက်ာကို ဒါးနဲ့ေထာက္ထားတဲ့ ကြန္ျမဴနစ္ တရုတ္ေတြဗ် ၊

က်ေနာ္တို႔ကိုးရီးယားေတြလည္း ကြန္ျမဴနစ္ေတြပါပဲ ၊ တရုတ္ကြန္ျမဴနစ္ေတြ နဲ႔ေတာ့ မတူဘူးဗ် ၊ အဲဒီတရုတ္ေတြက ကြန္ျမဴနစ္ ကြန္ျမဴနစ္လို႔သာေျပာတာ ၊ သူတို႔ျမတ္မယ္ဆိုရင္ အေဖရင္းအေမရင္းကိုေတာင္ ေရာင္းစားမယ့္ဟာေတြဗ် ၊

ဘယ္လိုလုပ္ကြန္ျမဴနစ္ျဖစ္ရမွာတုန္းဗ် ၊ အရင္းရွင္လက္သစ္ဗ် ၊ ကြန္ျမဴနစ္အေယာင္ျပ အရင္းရွင္လက္သစ္ဗ် ၊ လက္ရွိ အေမရိကန္ေတာင္ တရုတ္ကုိ မ်က္စိလည္သြားၿပီ မဟုတ္လားဗ် ၊ တရုတ္ေတြကမွ တကယ့္လူလည္ေတြဗ် ၊

တရုတ္ေတြ က်ေနာ္တို႔ကို ႀကိဳးကိုင္ခဲ့တာ ၾကာၿပီဗ် ၊ က်ေနာ့္အဖိုး ကင္အီဆြန္း လက္ထက္ကတည္းကဗ် ၊

အဲဒီတရုတ္ေတြကို က်ေနာ့္ အဖိုးကလည္း အယံုႀကီးယံုခဲ့တယ္ေလဗ် ၊ အရင္းရွင္ အေနာက္အုက္စုကို ဆန္႔က်င္တာရယ္ ၊ က်ေနာ္တို႔နဲ႔ လူမ်ဳိးခ်င္း ရန္စရွိခဲ့တဲ့ ဂ်ပန္ေတြကိုမုန္းတာရယ္ ၊ အဲဒီ ႏွစ္ခုက က်ေနာ္တို႔နဲ႔ တရုတ္ေတြနဲ႔ တူခဲ့ၾကတယ္ေလ ၊ အဖိုးက

အဲဒီတရုတ္ေတြကို အထင္ႀကီးခဲ့တာဗ် ၊

က်ေနာ့္အေဖ ကင္ဂ်ံဳအီလက္ထက္က်ေတာ့ အဲဒီတရုတ္ေတြ ပိုၿပီးလက္ရဲဇာတ္ရဲႏိုင္လာတယ္ဗ် ၊ သူတို႔ စမ္းခ်င္တဲ့ လက္နက္ေတြကို က်ေနာ္တို႔ ကိုးရီးယားနယ္ထဲလာစမ္းတယ္ေလ ၊ သူတို႔ ေရာင္းခ်င္တဲ့ လက္နက္ေတြကိုလည္း က်ေနာ္တို႔ကိုးရီးယား

တံဆိပ္ကပ္ၿပီးေရာင္းတယ္ေလဗ် ၊

သူတို႔ကေတာ့ အားလံုးေရွ႔မွာ လူႀကီးလူေကာင္းေပါ့ဗ်ာ ၊ က်ေနာ္တို႔ကေတာ့ သူတို႔ ခိုင္းတာလုပ္ရတာေပါ့ ၊ က်ေနာ္တို႔က အားလံုးေရွ႔မွာ လူဆိုးေပါ့ ၊ ခင္ဗ်ားတို႔ ဗမာေျပမွာေတာင္ လိႈင္ဂူေတြကို သူတို႔ တူးခဲ့ၾကတာေလ၊ ဗမာေျပအထဲက သူတို႔လိုခ်င္တာေတြယူေနတာ

မဖံုးႏိုင္မဖိႏုိင္တဲ့အခါက်ေတာ့ က်ေနာ္တို႔ဆီက ကိုးရီးယား တစ္ရာေလာက္ကို ဗမာေျပမွာ သင္တန္းေပးစရာရွိတယ္လို႔ေခၚသြားၿပီး ဓါတ္ပံုရိုက္အင္တာနက္ေပၚတင္လိုက္တာ ဗမာေျပကို ကိုးရီးယားကပဲဖ်က္ဆီးေနသလိုလို လုပ္ခ်လိုက္တာဗ် ၊ က်ေနာ္ကေတာ့

အဲဒီတရုတ္ေတြကို နဲနဲမွ ၾကည့္မရဘူးဗ် ၊

က်ေနာ့္ အေဖေသတာေစာတယ္လို႔ပဲေျပာရမွာေပါ့ ၊

အေဖက သူႀကိတ္လုပ္ခဲ့တာေတြကို က်ေနာ့္ကို မေသခင္မွာသြားခဲ့တယ္ေလ ၊ တရုတ္ေတြကို ျပန္ေတာ္လွန္ဖို႔ေပါ့ ၊ သူတို႔ကေတာ့ ခ်မ္းသာလို႔ ၊ ငါတို႔ ကိုးရီးယားေတြက်ေတာ့ ဆင္းရဲလို႔တဲ့ ၊ သူတို႔ကေတာ့ အားလံုးေရွ႔မွာ လူႀကီးလူေကာင္အေယာင္ေဆာင္ၿပီး

ငါတို႔က်ေတာ့ တကယ္လူဆိုးပံုလုပ္ထားခဲရတယ္တဲ့ ၊ အေဖေျပာခဲ့တာေတြ က်ေနာ့္နားထဲ မွတ္မိေနပါေသးတယ္ဗ် ၊

က်ေနာ္ ဟိုတေလာက ၿငိမ္းခ်မ္းေရးစကားသံ စေျပာၾကည့္တယ္ ၊ အေမရိကန္နဲ႔ အေနာက္အုပ္စုေတြကလည္း သေဘာက် ၾကတယ္ ၊ ေတာင္ဘက္က အမ်ဴိးေတြ ကိုးရီးယားေတြကလည္း ဝမ္းသာၾကတယ္ေလဗ် ၊ ဒါေပမယ့္ ထံုးစံအတိုင္း တရုတ္ျပည္က က်ေနာ့္ကို

လွမ္းဆူသလိုေျပာတယ္ ဗ် ၊ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးစကားက က်ေနာ္တို႔ ေျပာရမွာမဟုတ္ဘူးတဲ့ ၊ သူတို႔ ၾကားဝင္တဲ့ အခါမွာ သူတို႔ ခိုင္းတဲ့အတိုင္းလိုက္ေျပာရမွာတဲ့ ဗ်ာ ၊

က်ေနာ္ တရုတ္ေတြကို သည္းခံႏိုင္စြမ္းကုန္သြားတယ္ဗ်ာ ၊ ဒီေကာင္ေတြကို က်ေနာ္ ျပန္လွန္ေတာ့မယ္လို႔ က်ေနာ္ ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္ဗ် ၊ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ့္တပ္ထဲမွာလည္း တရုတ္ေတြကို ေက်းဇူးရွင္လို႔ထင္ေနၾကတဲ့ အဖိုးႀကီးေတြ အမ်ားႀကီးက်န္ေသးတယ္ဗ် ၊

ဒီေတာ့ က်ေနာ္ အေသးစိပ္ႀကံစည္ရေတာ့တာေပါ့ဗ် ၊

အစီအစဥ္ကဒီလိုေလ ၊
က်ေနာ္ အေၾကာင္းတစ္ခုခုျပၿပီး စစ္ေၾကျငာသလိုလုပ္ရေတာ့မယ္ ၊ ဒါမွ တရုတ္ျပည္က က်ေနာ့္ ကို ေနာက္ေက်ာဒါးနဲ႔မထုိးမွာ ၊ တပ္ထဲက အဖိုးႀကီးေတြကလည္း က်ေနာ့္ကို ေထာက္ခံၾကမွာ ၊ ေနာက္ၿပီး ဒံုးပ်ံ တစ္စင္း ႏွစ္စင္းေလာက္ ပစ္ျပမယ္ဗ် ၊ ပင္လယ္ထဲကို

ပစ္မွာပါဗ် ၊

ေနာက္မွ တရုတ္ေတြဘက္ကို ဒံုးပ်ံအစင္း တစ္ရာေလာက္ပစ္လိုက္မယ္ဗ်ာ ၊ ထိန္းခ်ဳပ္ခလုပ္ေတြ ခ်ဳိ႔ယြင္းၿပီးလမ္းေၾကာင္းမွားသြားတယ္ေပါ့ ၊ အားလံုးလန္႔သြားၾကမယ္ေလ ၊ မ်က္စိလည္သြားၾကမွာေပါ့ ၊ တရုတ္ေတြ အငိုက္မီသြားၾကမွာေပါ့ ၊ က်ေနာ္ျဖင့္ေတြးရင္းေတာင္

ရီရတယ္ဗ် ၊

ဒီတရုတ္ေတြ သူမ်ားေတြကိုသာ ဂုတ္ေသြးစုပ္ အျမတ္ထုတ္ေနတာ သူတို႔ဘက္ နဲနဲထိေတာ့ ဘယ္ေလာက္နာသလဲ ျပမွာေလ ၊ က်ေနာ္တို႔ကို ဝင္တိုက္ၾကည့္ပါလား ၊ ျပန္ခ်ပစ္မွာေပါ့ ၊

အေရးႀကီးတာက တရုတ္ေတြဆီ ဒံုးပ်ံေတြ လႊတ္လိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္တို႔နဲ႔ အေမရိကန္ေတြ နဲ႔ အဆက္အသြယ္ မိေအာင္ေတာ့ လုပ္ရမယ္ဗ် ၊ က်ေနာ္တို႔ လက္ထဲမွာရွိတဲ့ ႏ်ဴကလီယားေတြကို ထိန္းခ်ဳပ္ထားဖို႔ အေနာက္အုပ္စုဆီက နည္းပညာလိုတယ္ေပါ့ ၊ ဒါဆို

အေနာက္အုပ္စု နဲ႔ က်ေနာ္တို႔ အဆင္ေျပသြားမယ္ေလ ၊

တရုတ္ေတြ နဲ႔ေတာ့ နဲနဲေတာ့ စစ္ေျဖစ္ရမယ္ဗ် ၊ ဒါမွ က်ေနာ့္တပ္ထဲက တရုတ္အားကိုေကာင္ေတြ ေနာင္က်ဥ္သြားမွာဗ် ၊ ဒီနည္းနဲ႔ လူႀကီလူေကာင္းလိုလို အေယာင္ေဆာင္ေနတဲ့ တရုတ္ေတြကို ပညာျပန္ျပရမွာေပါ့ဗ်ာ ၊

က်ေနာ္လည္း က်ေနာ့္ကိုးရီးယားကို ဆင္းရဲေနတာ မၾကည့္ရက္ေတာ့ဘူးဗ် ၊

ကဲကဲ ခင္ဗ်ားလည္း က်ေနာ္ေျပာတာေတြ ဘယ္သူမွ ေလွ်ာက္မေျပာနဲ႔အံုးဗ် ၊ တရုတ္သူလွ်ိဳေတြက ခင္ဗ်ားတုိ႔ တိုင္းျပည္ ေနရာအႏွံ႔မွာရွိတယ္ဗ် ၊ က်ေနာ့္လုပ္ကြက္ကေလးေတြကို ပိတ္ကားေပၚမွာ ဆက္ၾကည့္ေပါ့ဗ်ာ ၊ ေနာက္မွေတြ႔ၾကမယ္ဗ်ဳိ႕


--
Posted By Blogger to လူဗိုလ္ဟူသည္ ... at 4/14/2013 04:36:00 PM

--
ေမွာ္ဆရာအဖြဲ႔မွ ေန႔စဥ္ Mail မ်ားရယူလိုပါက http://groups.google.com/group/mrsorcerer/subscribe?hl=en
Member မ်ား မိမိတို.သိထားသည္မ်ားကို မွ်ေ၀လိုပါက mrsorcerer@googlegroups.com သို႔စာပို႔ႏိုင္ပါသည္။
ေမွာ္ဆရာအဖြဲ ့မွ ႏႈတ္ထြက္လိုလွ်င္ mrsorcerer+unsubscribe@googlegroups.com ကိုႏွိပ္ျပီး စာပို႔ေပးပါရန္။
စာလက္ခံလိုသည့္ပံုစံ ျပင္လိုလွ်င္ http://groups.google.com/group/mrsorcerer?hl=en
အဖြဲ ့၏ စည္းကမ္းမ်ားကို သိလိုလွ်င္ http://groups.google.com/group/mrsorcerer/browse_thread/thread/af2f4a1d44d4d909?hl=en တြင္ ဖတ္ရႈႏိုင္ပါသည္ ။
 
Facebook (FB) ေမွာ္ဆရာအဖြဲ႔သို႔ Mail ပို႔လိုလွ်င္ mrsorcerer2@groups.facebook.com
FB ေမွာ္ဆရာအဖြဲ႔သို့ ၀င္ရန္ http://www.facebook.com/home.php?sk=group_173571176006981&ap=1
Facebook Page ႏွင့္ဆက္သြယ္လိုလွ်င္ www.facebook.com/mrsorcerergroup
 
ေမွာ္ဆရာ အဖြဲ ့ႏွင့္ပက္သက္၍ ေ၀ဖန္အၾကံျပဳလိုပါက >>>
ဦးဦး ေမွာ္ဆရာ ( mrsorcerer9@gmail.com, mrsorcerer27@gmail.com ) ထံသို.
ေပးပို.ႏိုင္ပါသည္ ။
 
ခင္မင္စြာျဖင့္
ဦးဦး ေမွာ္ဆရာ
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "ေမွာ္ဆရာ အဖြဲ ့ ( Ѧя Ƨσяcɛяɛя )" group.
Visit this group at http://groups.google.com/group/mrsorcerer?hl=en.