[mrsorcerer:38019] Fwd: [လူဗိုလ္ဟူသည္ ...] က်မနဲ ့လဝက



---------- Forwarded message ----------
From: Blogger <no-reply@blogger.com>
Date: 2013/4/24
Subject: [လူဗိုလ္ဟူသည္ ...] က်မနဲ ့လဝက
To: lubo601@gmail.com




by Phyoe Phyoe Aung (Notes) on Wednesday, April 24, 2013 at 3:42am
ေဖ့ဘြတ္ မိတ္ေဆြမ်ားရွင့္ ဒီေန ့လဝက ရံုးကအျပန္စိတ္ထဲမွာအေတာ္မခံမရပ္ႏိုင္ျဖစ္ေနရလို ့ရင္ဖြင့္ပါရေစ။ က်မ ၿဖိဳးၿဖိဳးေအာင္ရဲ ့ဖခင္ ေဒါက္တာေနဝင္း ရဲ ့အေဖ (က်မအဖိုး) ဟာ သူ ့အသက္ဆယ့္သံုးႏွစ္အရြယ္မွာ တရုတ္ျပည္ကေန ဗမာျပည္ထဲကိုေရာက္ခဲ့ပါတယ္။ေနာက္ပိုင္းမွာက်မအဖိုး ႏိုင္ငံသားအျဖစ္က်မ္းက်ိန္ ခ့ဲလို ့ႏိုင္ငံသားစိစစ္ေရးကတ္ရျပီးႏိုင္ငံသား ခံယူခဲ့ပါတယ္။ က်မ ဖခင္မွာလဲအလားတူကတ္ရွိခဲ့ေပမဲ့ သူႏိုင္ငံေရးမႈနဲ ့အက်ဥ္းက်ေနခ်ိန္မွာ ကတ္ေပ်ာက္ဆံုးသြားခဲ့တဲ့အတြက္ ျပန္လည္လြတ္ေျမာက္လာခ်ိန္၂၀၀၅-၀၆ ေလာက္က အသစ္ျပန္ေလွ်ာက္ခ်ိန္မွာ ပါတီႏိုင္ငံေရးကင္းရွင္းေၾကာင္း လတ္မွတ္ထိုးရတဲ့ေလွ်ာက္လႊာ ပံုစံေၾကာင့္ျပႆနာ တက္ခဲ့ျပီး ေရဒီယို မီဒီယာတခုနဲ ့အင္တာဗ်ဳးခဲ့လို ့လတ္မွတ္မထုိးရေတာ့ပဲ မွတ္ပံုတင္ရခဲ့ပါတယ္။
ေနာက္ပိုင္းႏိုင္ငံသားစိစစ္ေရးကတ္ေလွ်ာက္လႊာေတြမွာလဲပါတီႏိုင္ငံေရးကင္းရွင္းေၾကာင္း လက္မွတ္ထုိးရတဲ့အပိုဒ္ကိုမေတြ ့ရေတာ့ပါဘူး။ က်မကေတာ့ေနာက္ျပႆနာတခုပါ။က်မအသက္ ၁၇ႏွစ္ က်မဖခင္နိုင္ငံသားစိစစ္ေရးကတ္ရမွက်မလဲ ၁၀ႏွစ္ျပည့္ႏိုင္ငံသားစိစစ္ေရးကတ္ရပါတယ္။အဲဒီ့ေရွ့ပိုင္းမွာေတာ့ က်မကို တရုတ္စပ္တယ္ဆိုတဲ့အေၾကာင္းျပခ်က္နဲ ့ပိုက္ဆံေတာင္းတာကို မေပးခဲတဲ့အတြက္ ရံုးကိုသြားလိုက္ျပန္လိုက္အေခါက္ေခါက္အခါခါနဲ့ပဲအခ်ိန္ကုန္ခဲ့တာပါ။က်မအသက္ ၁၉ ႏွစ္ေလာက္မွာ ဗကသမ်ားအဖြဲ ့ခ်ဳပ္အဖြဲ ့ဝင္ျဖစ္ခဲ့ျပီး ဗကသရဲ ့လႈပ္ရွားမႈေတြမွာပါဝင္ခဲ့လို ့အဖမ္းခံခဲ့ရတဲ့အတြက္ ၁၈ႏွစ္ျပည့္မွတ္ပံုတင္မလဲႏိုင္ခဲ့ပါ။ျပန္လည္လြတ္ေျမာက္ခါစကလဲ အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ လဝကရံုးကိုမေရာက္ႏိုင္ခဲ့ပါ။၂၀၁၃ ဇန္နဝါရီ လလယ္ေလာက္မွာက်မ ေရာက္ခဲ့ေတာ့လည္းအဆင္မေျပမႈမ်ိဳးစံုကိုၾကံဳေတြ ့ခဲ့ရပါတယ္။ အခ်က္အလက္အျပည့္အစံုက်မ ဘက္ကေပးေပမဲ့ သူတို ့ဘက္ကမအားတာအေၾကာင္းျပျပီးမွတ္တမ္းရွာဖို ့ကိုအခ်ိန္ဆြဲ၊ က်မကိုလဲအႀကိမ္ႀကိမ္အခါခါခ်ိန္း ေနာက္ဆံုး၂၀၁၃ ေဖေဖၚဝါရီ ၂၅ ရက္ေန ့မွ က်မဖိုင္ကို တိုင္းရံုးပို ့ဖို ့အဆင္သင့္ျဖစ္ပါေတာ့တယ္။က်မတို ့ေသြးေႏွာေတြက ျမိဳ ့နယ္ရံုးနဲ ့ မၿပီးပဲ တိုင္းရံုးထိတက္ရေၾကာင္း သူတို ့ကေျပာတာကို က်မလက္ခံခဲ့ပါတယ္။တလအၾကာ ၂၀၁၃ မတ္၂၄ မွာက်မထပ္သြားျပီးရမရေမးပါတယ္ခုမရရင္ဘယ္ေလာက္ၾကာႏိုင္လဲေျပာဖို ့နဲ ့က်မ တစ္လေစာင့္ျပီးလာတာျဖစ္ေၾကာင္းလဲေျပာပါတယ္။က်မတို့ရပ္ကြက္တာဝန္က်အမ်ိဳးသမီးက ရမရဆိုတာ ဖုန္းဆက္အေၾကာင္းၾကားမယ္၊ေလာေလာဆယ္တိုင္းရံုးကမက်ေသးဘူး၊ၾကာခ်ိန္ကိုလဲမခန္ ့မွန္းႏိုင္ဘူး၊ ေနာက္တစ္လအတြင္းရမယ္ ဆိုတာ ဗမာေတြကိုေျပာတာ၊ က်မကတရုတ္လို ့ေျပာပါတယ္။ က်မအေတာ္စိတ္ဆိုးေပမဲ့စိတ္ထိန္းျပီးထပ္ေစာင့္ခဲ့ပါတယ္။ဒီေန ့၂၀၁၃ ဧၿပီ ၂၄ က်မလဝကရံုးကိုစသြားခ်ိန္နဲ ့ဆို ၃လအၾကာမွာ ထပ္ေရာက္ခ့ဲျပန္ပါတယ္။မက်ေသးဘူးဆိုျပီးဆီးႀကိဳေျပာေတာ့ က်မဦးစီးမွဴးနဲ ့ဝင္ေတြ ့ဖို ့ေျပာခဲ့ပါတယ္။ ဦးစီမွဴးရံုးခန္းေရွ့ကဂိတ္ေစာင့္ျပန္သြားလို ့နဲ ့ေနာက္ေရွ့မွာ တျခားသူေတြအမ်ားႀကီးေစာင့္ေနရလို ့ဆိုတဲ့အေၾကာင္းျပခ်က္နဲ့မနက္ျဖန္ ၁၀နာရီမွ လာဖို ့ခ်ိန္းပါတယ္။ခုဆိုကိုယ့္ႏိုင္ငံထဲခရီးသြားရင္ေတာင္ရပ္ကြက္ရံုးကေထာက္ခံစာေတာင္းေနရတဲ့ဘဝပါ။မွတ္ပံုတင္ျပန္မအပ္ပဲေနရင္ေတာင္အေကာင္းသားလို ့ေနာင္တရခ်င္စရာပါပဲ။ က်မတို ့ႏိုင္ငံရဲ ့လူမ်ိဳးေရးခြဲျခားမႈ၊ ခ်စားမႈေတြကေတာ့ အ့ံမခန္းပါပဲ။က်မထက္ဆိုးတဲ့အေျခအေနကိုေတြ ့ႀကံဳေနရတဲ့သူေတြလဲတစ္ပံုႀကီးပါ။ က်မလူမ်ိဳးျဖစ္ေၾကာင္းစိစစ္ေရးကတ္ေတာင္းဆိုေနတာမဟုတ္ပါဘူး ၊ ႏိုင္ငံသားျဖစ္ေၾကာင္းကတ္ကိုရဖို ့ေျပာေနတာပါ။က်မဘယ္တုန္းကမွ ကဘာလူမ်ိဳးျဖစ္တယ္လို ့မေတြးဖူးပါဘူး။စိတ္လဲမဝင္စားပါဘူး။ က်မသိတာ က်မဗမာႏိုင္ငံသားတစ္ေယာက္ က်မေနထိုင္တဲ့ႏိုင္ငံအတြက္ေကာင္းရာေကာင္းက်ိဳး ကိုကူညီမယ္ႀကိဳးစားမယ္။ ဒီထက္ပိုၿပီးက်မတို ့အားလံုးမွီတင္းေနထိုင္ၾကတဲ့ေျမကမာၻရဲ ့အက်ိဳးကိုပါတစ္ေထာင့္တစ္ေနရာကေနသယ္ပိုးဖို ့အျမဲစဥ္းစားတယ္။စကားမစပ္ က်မရခဲ့တဲ့၁၀ႏွစ္ျပည့္မွတ္ပံုတင္ထဲမွာက လူမ်ိဳးဆိုတဲ့ ေနရာမွာ (တရုတ္+ဗမာ+ဗမာ) လို ့ေရးထားတယ္။ က်မအေဖကေတာ့(တရုတ္+ဗမာ)ေပါ့။ တရုတ္လူမ်ိဳးအစစ္ျဖစ္တဲ့ က်မအဖိုး က်မ္းသစၥာက်ိမ္ျပီး ႏိုင္ငံသားစိစစ္ေရးကတ္လက္ဝယ္မွာရွိတယ္။ ဒီႏိုင္ငံမွာေမြးတဲ့က်မအေဖလဲကတ္ရွိတယ္။က်မလဲကတ္ရၿပီးသား ၁၈ႏွစ္ျပည့္လဲတာကို ရမရအေၾကာင္းၾကားမယ္ဆိုတဲ့အင္းစိန္ၿမိဳ ့နယ္လဝကရံုးကို မနက္ျဖန္ ၂၀၁၃ ဧျပီ ၂၅ မွာ က်မသြားပါဦးမယ္။ က်မႏိုင္ငံသားတစ္ေယာက္ျဖစ္ရဲ ့သားနဲ ့က်မအခြင့္အေရးကိုအျပည့္မေပးရတဲ့အေၾကာင္းကိုေမးရပါဦးမယ္။

 ၿဖိဳးၿဖိဳးေအာင္


--
Posted By Blogger to လူဗိုလ္ဟူသည္ ... at 4/24/2013 09:53:00 PM

--
ေမွာ္ဆရာအဖြဲ႔မွ ေန႔စဥ္ Mail မ်ားရယူလိုပါက http://groups.google.com/group/mrsorcerer/subscribe?hl=en
Member မ်ား မိမိတို.သိထားသည္မ်ားကို မွ်ေ၀လိုပါက mrsorcerer@googlegroups.com သို႔စာပို႔ႏိုင္ပါသည္။
ေမွာ္ဆရာအဖြဲ ့မွ ႏႈတ္ထြက္လိုလွ်င္ mrsorcerer+unsubscribe@googlegroups.com ကိုႏွိပ္ျပီး စာပို႔ေပးပါရန္။
စာလက္ခံလိုသည့္ပံုစံ ျပင္လိုလွ်င္ http://groups.google.com/group/mrsorcerer?hl=en
အဖြဲ ့၏ စည္းကမ္းမ်ားကို သိလိုလွ်င္ http://groups.google.com/group/mrsorcerer/browse_thread/thread/af2f4a1d44d4d909?hl=en တြင္ ဖတ္ရႈႏိုင္ပါသည္ ။
 
Facebook (FB) ေမွာ္ဆရာအဖြဲ႔သို႔ Mail ပို႔လိုလွ်င္ mrsorcerer2@groups.facebook.com
FB ေမွာ္ဆရာအဖြဲ႔သို့ ၀င္ရန္ http://www.facebook.com/home.php?sk=group_173571176006981&ap=1
Facebook Page ႏွင့္ဆက္သြယ္လိုလွ်င္ www.facebook.com/mrsorcerergroup
 
ေမွာ္ဆရာ အဖြဲ ့ႏွင့္ပက္သက္၍ ေ၀ဖန္အၾကံျပဳလိုပါက >>>
ဦးဦး ေမွာ္ဆရာ ( mrsorcerer9@gmail.com, mrsorcerer27@gmail.com ) ထံသို.
ေပးပို.ႏိုင္ပါသည္ ။
 
ခင္မင္စြာျဖင့္
ဦးဦး ေမွာ္ဆရာ
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "ေမွာ္ဆရာ အဖြဲ ့ ( Ѧя Ƨσяcɛяɛя )" group.
Visit this group at http://groups.google.com/group/mrsorcerer?hl=en.