ကမာပုုလဲ ဧၿပီ ၂၇၊ ၂၀၁၃ က်ေနာ္ ဖြင့္မဖတ္ခဲ့ေသာ ပန္းႏုေရာင္ စာအိပ္ကေလးထဲတြင္ သူမ၏ သက္ျပင္းမ်ား ပါ၀င္၏ ...။ က်ေနာ္ ေလွ်ာက္ခြင့္မရခဲ့ေသာ လမ္းမေပၚက ေျခရာမ်ားတြင္ သူမကုိ တမ္းတျခင္းမ်ား တဆတ္ဆတ္ခုန္ေန၏။ က်ေနာ္ မတက္ေရာက္ခဲ့ေသာ ေႏြဦး စာသင္ခန္းထဲတြင္ သူမ၏ ေျခေစာင့္နင္းသံအား အသစ္တဖန္ ျပန္ၾကားရ၏။ က်ေနာ္ ခူးခဲ့ေသာ အိပ္မက္ ခေရဖူးကေလးတြင္ သူမ၏ သနပ္ခါးမႈန္ကေလးမ်ား ကပ္ပါေန၏။ က်ေနာ့္၏ ကဗ်ာမဟုတ္ စာမဟုတ္ တမ္းခ်င္းမ်ားအား သူမ၏ မညွပ္ေသာ လက္သည္းရွည္ရွည္မ်ားကုိ ကုိယ္စားျပဳခဲ့၏။ က်ေနာ္ ေသဆံုးသည့္ ညက သူမ၏ ပစၥဳပၸန္တည့္တည္႔ရထားသည္ က်ေနာ့္ ႏွလံုးသား ဘူတာတြင္ ထာ၀ရ ဆိုက္ကပ္ခဲ့ေလ၏ ...။ က်ေနာ့္၏ မဖြယ္မရာ [...]

Read more of this post