[mrsorcerer:37733] Fwd: [လူဗိုလ္ဟူသည္ ...] လြမ္းရိပ္ ေ၀ေ၀ တကၠသိုလ္ေျမ



---------- Forwarded message ----------
From: Blogger <no-reply@blogger.com>
Date: 2013/3/29
Subject: [လူဗိုလ္ဟူသည္ ...] လြမ္းရိပ္ ေ၀ေ၀ တကၠသိုလ္ေျမ
To: lubo601@gmail.com



by Hla Shwe (Notes) on Thursday, March 28, 2013 at 11:18pm


  
ဒီဇဘၤာလ၏ တေန႔ေသာ နံနက္ခင္း။
အဓိပဓိလမ္း ပလက္ေဖာင္းႏွင့္ ေရတမာပင္ၾကားးက လူသြားလမ္းတြင္ လမ္းေလွ်ာက္ေနေသာ ရန္ကုန္တကၠသုိလ္မွ ပါေမာကၡမ်ား၊ ႏိုင္ငံျခားတကၠသုိလ္မွ ဧည့္ပါေမာကၡမ်ား၊ အာရွ၊ ဥေရာပ၊ အာဖရိက တို႔မွ ပညာရွာရန္လာၾကေသာ ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ နံနက္ခ်ိန္တြင္ က်န္းမာေရး ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္ေနၾကသည္ကို ေတြ႔ရသည္။


ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ ဒီဇဘၤာလ ေဆာင္းရနံ႔သည္ ေျပာင္းလဲလာေသာ ကမၻာ့ရာသီဥတုႏွင့္အညီ ခပ္ပါးပါးေလးပင္။ ေဖါက္ျပန္ေသာ ရာသီဥတုေၾကာင့္လား ေကာင္းကင္တြင္ မိုးသားတိမ္ရိပ္မ်ားကိုပင္ ေတြ႔ေနရသည္။ အေႏြးထည္ပင္ ၀တ္စရာမလိုေတာ့။ ဂ်က္ဆင္ႏွင့္ သထုံေဆာင္ေဘးရွိ ပါေမာကၡမ်ားအတြက္ ခ်ေပးထားသည့္ အိမ္တြင္ က်ေနာ္ေနထိုင္ျခင္း ျဖစ္သည္။ ထိုအိမ္မ်ားသည္ ကိုလုိေခတ္၊ လြတ္လပ္ေရး အႀကိဳကာလကပင္ ရွိခဲ့ေသာ ပညာရွင္တို႔အတြက္ ေအးခ်မ္းတည္ၿငိမ္ေသာ ရိပ္ၿမဳံပင္ ျဖစ္သည္။ အိမ္မွစထြက္ၿပီး ဂ်က္ဆင္ဘုရားရွိခုိးေက်ာင္းေအာက္ လူသြားစႀကၤန္မွ ျဖတ္သြားကာ ဘြဲ႔ႏွင္းသဘင္ ခန္းမဘက္ႏွင့္ ရန္ကုန္တကၠသုိလ္ပင္မဂိတ္၊ ျပန္လည္ ေဆာက္လုပ္ထားသည့္ ေက်ာင္းသား သမဂၢ အေဆာက္အဦး ေရွ႔အထိ လမ္းေလွ်ာက္ကာ နာမည္ေက်ာ္ ဦးခ်စ္ လၻက္ရည္ ဆိုင္တြင္ မနက္စာ စားၿပီး ျပန္လာေလ့ရွိသည့္မွာ က်ေနာ္၏ ေန႔စဥ္ ဘ၀ပင္ျဖစ္သည္။

က်ေနာ္တို႔ေက်ာင္းေနစဥ္အခါက အဓိပဓိလမ္းေဘးရွိ အစီအရီ စိုက္ပ်ိဳးထားသည့္ ေရတမာပင္ေအာက္ ထိုင္ခုံတန္းလ်ားတို႔သည္ ခ်စ္သူစုံတြဲတို႔ ခ်စ္တင္းေႏွာသည့္ေနရာ ျဖစ္ခဲ့သည္။ ယခုအခါကား လက္ခ်င္းယွက္လ်က္ သြားလာေနသည့္၊ ခ်စ္တင္းေႏွာေနသည့္ ခ်စ္သူမ်ားကို မေတြ႔ရေတာ့။ ထိုသစ္ပင္မ်ားေအာက္တြင္ ေအးေအးလူလူ စာဖတ္ေနသည့္ ေက်ာင္းသား၊ သူမ်ားကိုေတြ႔ရတတ္သည္။ ယေန႔ေခတ္ ေက်ာင္းသားတို႔၏ အျပဳအမူသည္လည္း ေျပာင္းလဲခဲ့ေလၿပီ။အသစ္ျပန္လည္ ေဆာက္လုပ္ထားသည့္ သမဂၢ အေဆာက္အဦးသည္ ကိုလိုနီေခတ္က ေဆာက္လုပ္ခဲ့သည့္အတိုင္း မူလ လက္ရာအတိုင္း ေဆာက္လုပ္ထားျခင္း ျဖစ္သည္။

ျပန္လည္ႏိုးထလာေသာ ရန္ကုန္တကၠသိုလ္ႀကီးတြင္ (Faculty of Asia Pacific Studies)အာရွပစၥဖိတ္ေလ့လာေရးဌာန၏ အႀကီးအကဲ ပါေမာကၡတဦးအျဖစ္ ျပန္လည္ထမ္းေဆာင္ခြင့္ ရသည္မွာမိမိအတြက္ ဂုဏ္ယူမဆုံး ျဖစ္မိသည္။ က်ေနာ္၏ မာတာ ပီတုႏွစ္ဦးစလုံး အိမ္မက္ မက္ခဲ့ေသာ ေနရာကို က်ေနာ္ေရာက္ေအာင္ ခ်ီတက္ႏိုင္ခဲ့သည္။

လြန္ခဲ့ေသာ ဆယ္စုႏွစ္မ်ားကာလ ဤေနရာတြင္ ဇာတ္တူသားစားသည့္ လင္းတငွက္မ်ား ေပါမ်ားခဲ့သည္။ တိုင္းျပည္၏ ရတနာမ်ားလည္း ဤအဓိပဓိ လမ္းမေပၚတြင္ ေၾကြလြင့္ခဲ့ဘူးသည္။  ေျမာက္ျပန္ေလရူးႏွင့္အတူ လင္းတငွက္မ်ား ေရာက္လာခိုက္တြင္ ေတာင္ဖန္မစံုတစုံ ႀကိဳးၾကာငွက္တို႔သည္ ေတာအရပ္ဆီကို ထြက္ခြာသြားခဲ့ၾကသည္။  ျပန္လာႏိုင္ေသာ ႀကိဳးၾကာငွက္မ်ားကား အနည္းစုဟုပင္ ေျပာရမည္။ ၾကမ္းတမ္းလွသည့္ သဘာ၀တရား၊ ေပါမ်ားလွသည့္ ေရာဂါဘယတို႔ကို မေက်ာ္လႊားႏိုင္ဘဲ ေမခ၊ မလိခ၊ သံလြင္၊ ေသာင္ရင္း ေခ်ာင္းနေဘးတြင္ ထာ၀ရ အိပ္စက္ အနားယူသြားခဲ့ေသာ ရဲေဘာ္ရဲဘက္မ်ားကို ေအာက္ေမ့သတိရမိသည္။
ဦးခ်စ္ဆိုင္တြင္ ပဲျပဳတ္ႏွင့္ထၼင္းျဖဴ၊ လၻက္ရည္ ေသာက္ရင္း အတိတ္ကိုျပန္လည္ စဥ္းစား ေနမိသည္။ ဤအခ်ိန္တြင္ မိမိ၏ အသက္သည္ပင္ ငါးဆယ္အရြယ္ကို ဆိုက္ခဲ့ေလၿပီ။ အရာရာတို႔သည္ ေျပာင္းလဲခဲ့သည္။

၁၉၉၀ ေက်ာ္ခုႏွစ္မ်ားက က်ေနာ္ယခုထိုင္ေနေသာ ေနရာ၏ေၾကာဘက္ ေတာင္ငူေဆာင္နားေရွ႕တြင္ အစိမ္းေရာင္ကားမ်ားသာ ေနရာယူခဲ့သည္။ သုိ႔ရာတြင္ ယခုႏွစ္ေက်ာင္းဖြင့္ရာသီတြင္ ထုတ္ျပန္လိုက္ေသာ တကၠသုိလ္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးအဖြဲ႔၏ ထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ ရန္ကုန္တကၠသိုလ္၀န္းအတြင္းသို႔ မည္သည့္ကားမွ ၀င္ခြင့္မရွိ၊ ပါေမာကၡမ်ား၏ ကားမ်ားပင္ ၀င္ခြင့္မရွိေတာ့။ အသစ္ခန္႔အပ္ ခံရေသာ ကခ်င္အမ်ိဳးသား ရန္ကုန္တကၠသိုလ္ အဓိပဓိ၏ ကားသည္ပင္ တကၠသိုလ္ပရ၀ုဏ္ကို ၀င္ခြင့္မရွိ။ ပင္မဂိတ္၏ ေရွ႔တည့္တည့္ရွိ ဆယ္ထပ္ရွိ အေဆာက္အဦးသည္ ကားထားရာ ေနရာပင္ျဖစ္သည္။ ဥပေဒအထက္တြင္ မည္သူမွ် မရွိေတာ့။ ေခတ္တေခတ္ ဆန္းခဲ့ေလၿပီ။ သစ္ခဲ့ေလၿပီ။

အိမ္ျပန္ေရာက္သည္နဲ႔ ေရမိုးခ်ိဳးကာ အာရွပစၥဖိတ္ေလ့လာေရးဌာန ဘက္ကိုခ်ီတက္ခဲ့ေလသည္။ ဤေန႔သည္ ေဖါက္ျပန္ေသာ ရာသီဥတုေၾကာင့္ မိုးသား တိမ္ရိပ္တို႔က အုံ႔မႈိင္းေနသည္။ ဌာန တည္ရွိရာေနရာသည္ကား ယခင္က သမို္င္းဌာနနဲ႔ ႏိုင္ငံတကာ ဆက္ဆံေရးဌာန တို႔ဖြင့္လွစ္ခဲ့သည့္ ေ၀သာလီေဆာင္ကို ျဖိဳဖ်က္ကာ ေခတ္သစ္ ေခတ္ေဟာင္း ဗိသုကာလက္ရာ ေပါင္းစပ္ကာ ေဆာက္လုပ္ထားသည့္ ငါးထပ္ျမင့္ အေဆာက္အဦးပင္ ျဖစ္သည္။ ငါးထပ္ေျမာက္သည္ က်ေနာ္အလုပ္လုပ္ရာ အာရွပစၥဖိတ္ ေလ့လာေရး ဌာနပင္ ျဖစ္သည္။ ဌာနကို ေရာက္သည္နဲ႔ က်ေနာ္၏ အတြင္းေရးမွဴးမွ ဤေန႔အတြက္ လုပ္ရမည့္တာ၀န္မ်ား၊ ဖိတ္ၾကားထားသည့္စာမ်ား၊ ေတြ႔ဆုံရမည့္သူမ်ား၊ ေတြ႔ဆုံခြင့္ေတာင္းထားသည့္ ဘြဲ႔လြန္က်မ္းျပဳ ေက်ာင္းသားမ်ား၏စာရင္းကို က်ေနာ့္ေရွ႔ စားပြဲေပၚကို လာခ်ေပးသည္။

လြန္ခဲ့သည့္ ဆယ္စုႏွစ္ ေျခာက္ခုႏွစ္အတြင္း တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ခဲ့သည့္ ပညာရွင္တို႔မွာကား ပါေမာကၡ ခ်ဳပ္ဟု ေခၚသည့္ အစိုးရက စင္ေတာ္ေကာက္သည့္ ပုဂၢဳိလ္တို႔၏ ၾသဇာအမိန္႔ေပးမႈေအာက္တြင္ ျပားျပား၀ပ္ခဲ့ရသည္။ ပါေမာကၡ တဦးအဖို႔ စာဖတ္ရန္မလို၊ အစည္းအေ၀းတက္၊ ေက်ာင္းသားမ်ား မလႈပ္မရွားႏိုင္ေအာင္ အႀကံအစည္မ်ားကို ထုတ္ျပန္ခ်က္မ်ားထုတ္၊ ကထိကမ်ားမွာ ဂိတ္ေစာင့္ခဲ့ရသည့္ အတိတ္တို႔သည္ ပုံျပင္ဆန္ဆန္ က်န္ခဲ့ေလၿပီ။

အတိတ္အေၾကာင္းစဥ္းစားေနဆဲ ဖုန္းေခၚဆိုသည့္ အသံ၀င္လာသည္။ တဖက္မွ ေျပာဆိုသည့္သူက "က်ေနာ္က ရန္ကုန္တကၠသိုလ္ ႏွစ္ ၁၀၀ ျပည့္ မဂၢဇင္း ထုတ္ေ၀ေရး ေကာ္မတီ ကပါ၊ မဂၢဇင္း ထုတ္ေ၀ေရးနဲ႔ ပတ္သတ္ၿပီး အယ္ဒီတာ ေရႊးခ်ယ္မယ့္ အစည္းအေ၀းရွိတယ္ဆရာ၊ ရန္ကုန္တကၠသိုလ္ ဌာနေပါင္းစုံက (Dean) ေတြကို ဖိတ္ထားပါတယ္၊ အစည္းအေ၀းကို မပ်က္မကြက္ တက္ေရာက္ဖို႔ အေၾကာင္းၾကားတာပါ" ဟုေျပာဆိုလာခဲ့သည္။ အစည္းအေ၀း လုပ္မည့္ရက္ကို ေမးၿပီးတက္ေရာက္ရန္ ကတိေပးလိုက္သည္။

က်ေနာ္၏ စားပြဲေပၚသို႔ အတြင္းေရးမွဴး တင္ေပးခဲ့ေသာ ဖိတ္စာတခုကို ဖြင့္ဖတ္မိသည္။ "လႊတ္ေတာ္ ႏိုင္ငံျခား ဆက္ဆံေရး ေကာ္မတီမွ" ပညာရွင္ ဆိုင္ရာ ၾကားနာပြဲအတြက္ ဖိတ္ထားသည့္စာကို ေတြ႔ရသည္။ ကမၻာ့အင္အားႀကီး ႏိုင္ငံႏွစ္ခု ျဖစ္သည့္ "တရုတ္နဲ႔ အေမရိကန္တို႔၏ အာရွေရးရာ မူ၀ါဒမ်ားကို ဆန္းစစ္ဆင္းျခင္း" ေခါင္းစဥ္ျဖင့္ လူမ်ိဳးစုလႊတ္ေတာ္နဲ႔ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ ေကာ္မတီ ႏွစ္ရပ္ေပါင္းတြင္ အာရွပစၥဖိတ္ေရးရာ ကြၽမ္းက်င္သူ တဦးအေနျဖင့္ ၾကားနာရန္ ဖိတ္ၾကားထားျခင္းျဖစ္သည္။ လာမည့္လဆန္း၏ ပထမပတ္ ေသာၾကာေန႔တြင္ ျဖစ္သည္။ ႏိုင္ငံ၏ကံၾကမၼာကို ဖန္တီးမည့္  ႏိုင္ငံေရးသမားမ်ားကို ပညာရွင္တဦး၏ အျမင္ကို တင္ျပရေပမည္။ ထိုႏိုင္ငံေရးသမားတို႔မွ အင္အားႀကီးႏိုင္ငံတို႔၏ၾကားတြင္ မိမိႏိုင္ငံနဲ႔ သင့္ေတာ္မည့္ ႏိုင္ငံျခားေရးမူ၀ါဒကို ခ်မွတ္ၾကေပလိမ့္မည္။ ပညာရွင္တို႔၏ အခန္းက႑သည္လည္း ေခတ္သစ္ကို ေရာက္ခဲ့ေလၿပီ။
အဆိုပါစာကို ဖတ္ၿပီးေနာက္ ရန္ကုန္တကၠသိုလ္ အာရွ ပစၥဖိတ္ ေလ့လာေရးဌာနတြင္ ဘြဲ႔လြန္သင္ယူေနေသာ အာရွ၊ ဥေရာ၊ အာဖရိကတုိ႔မွ ေက်ာင္းသားမ်ား၏ စာတမ္းဖတ္ပြဲကို ယခင္က၀ိဇၹာခန္းမကို နာမည္အသစ္ေပးထားသည့္ "ဧရာ၀တီ ခန္းမ" တြင္က်င္းပမည္ျဖစ္ရာ အဆိုပါအခမ္းအနားသို႔ တက္ေရာက္ရန္ ျပင္ဆင္ရျပန္သည္။

လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ ပါေမာကၡတဦး၏ တာ၀န္မွာ အစိုးရ၏ခို္င္းဖတ္ မဟုတ္ေတာ့။ မိမိ၏ ဘာသာရပ္ဆိုင္ရာတြင္ ကြၽမ္းက်င္ ပိုင္ႏိုင္မႈသည္သာ ပဓါနက်ေတာ့သည္။ ႏိုင္ငံတကာ ပညာရပ္ဆိုင္္ရာ ေဆြးေႏြးပြဲတို႔သည္ ပညာရွင္တို႔၏ လက္ေ၀ွ႔ပြဲ စင္ျမင့္ျဖစ္လာေတာ့သည္။

ငါးထပ္မွ ဓါတ္ေလွကားျဖင့္ဆင္းကာ ဌာနေရွ႔တြင္ ရပ္နားထားသည့္ စက္ဘီးကိုယူကာ ဧရာ၀တီ ခန္းမဘက္သို႔ သြားရန္ျပင္ဆင္ေနစဥ္ မုိးေဖြးေဖြးရြာခ်လိုက္သည္။ အိမ္မွ ထြက္လာစဥ္ကတည္းက ထီးမပါလာခဲ့။ မိုးသည္ တဖြဲဖြဲမွ မိုးသီးမိုးေပါက္မ်ားပင္ က်လာေတာ့သည္။
"ကုိလွေရႊ အိပ္ရာကထေတာ့ မိုးရြာေနတယ္၊ လွမ္းထားတဲ့ အ၀တ္ေတြရုပ္၊ မိုးယုိမယ့္ ေနရာေတြက အ၀တ္အစားေတြကို ပလပ္စတစ္ အိပ္ထဲထည့္ရမယ္၊ အျမန္ထေတာ့" ဟုအမ်ိဳးသမီး၏ ေျပာသံကိုၾကားရသည္။ မိမိမွာဇေ၀ဇ၀ါ ျဖစ္ေနမိသည္။ ရန္ကုန္တကၠသိုလ္ အာရွေရးရာ ေလ့လာေရးဌာန ေရွ႔တြင္ စက္ဘီးေပၚေရာက္ေနသည္ဟု အိပ္မက္ မက္ေနရာမွ အမ်ိဳးသမီး၏ ေျပာသံေၾကာင့္ လန္႔ႏိုးလာခဲ့သည္။ အိပ္ရာမွ ကမန္းကတန္းထကာ အိမ္အျပင္ဘက္တြင္ လွမ္းထားသည့္ အ၀တ္မ်ားကို သြားသိမ္းမိသည္။ က်ေနာ္တို႔ မိသားစု အိပ္ရာအေပၚဘက္တြင္ ေခါင္းမိုးက ေဟာင္းေလာင္း ျဖစ္ေနသည္။ မိုးရြာကတည္းက မိုးစက္မ်ား အိပ္ရာေပၚ က်ေနသည္။ ဟုတ္လည္း ဟုတ္ပါေပသည္။ ထိုင္းျမန္မာနယ္စပ္က ဒုကၡသည္စခန္းတြင္ မႏွစ္ကအိမ္မိုးရန္ အင္ဖက္ မေ၀ငွခဲ့။ ျဖစ္သလို ဖာေထးကာ မိုးတြင္းကို ျဖတ္သန္းခဲ့ရသည္။ ဒီဇဘၤာလ ေဆာင္းရာသီ အေရာက္တြင္ကား ေခါင္းမိုးမွာ ဟိုတေပါက္ ဒီတေပါက္ျဖင့္ ၾကယ္ေၾကြက်သည္ကိုပင္ အိပ္ရာက လွမ္းျမင္ေရေလၿပီ။

အ၀တ္အစားမ်ားကို ပလစတစ္အိတ္ျဖင့္ ထုတ္ပိုးၿပီး၊ အိပ္ေပ်ာ္ေနဆဲ သားေလးကို မိုးမယိုသည့္ ေနရာကို ေျပာင္းေရြ႔ကာ သိပ္ထားရသည္။ မ်က္ႏွာသစ္ၿပီး မီးေမြႊးရေတာ့သည္။ ညေနက ထမင္းက်န္ကို ေၾကာ္ေလွာ္ကာ နံနက္စာကို ဗိုက္ျဖည့္ရေပအုံးမည္။ နံနက္စာစားၿပီးပါက ဒုကၡသည္ စခန္းတြင္းက အထက္တန္းေက်ာင္းတြင္ စာသင္ေပးရန္ သြားရေပအုံးမည္။

အိပ္မက္ကို ျပန္လည္စဥ္းစားမိရင္း တေယာက္တည္း ၿပဳံးမိသည္။ ညေနက အေမရိကားကို ထြက္ခြာရန္ျပင္ဆင္ေနသည့္ မိတ္ေဆြတဦးက ထိုင္းေတာင္ေပၚသားမ်ား ခ်က္သည့္္ ယမာကာကို ဘတ္( ၂၀) ဖိုးေသာက္ရင္း ရန္ကုန္တကၠသုိလ္ အေၾကာင္း ေတာ္လွန္ေရးနယ္ေျမသို႔ ေရာက္ခဲ့ပုံ စတာေတြကို လြမ္းလြမ္းဆြတ္ဆြတ္ ေျပာျဖစ္ခဲ့ၾကသည္။  ေနာက္ဆုံးႏွစ္ တကၠသိုလ္ ေက်ာင္းသားဘ၀ ကတိျပဳခဲ့ၾကသည့္ ရန္ကုန္  တကၠသိုလ္ ရာျပည့္တြင္ ျပန္လည္ေတြ႔ဆုံမည္ ဆိုေသာ အရာတို႔သည္ ယေန႔အထိ အိပ္မက္ပမာပင္ ျဖစ္ေနေခ်ေတာ့သည္ကိုလည္း ေျပာျဖစ္ခဲ့ၾကသည္။ ညေနက မိတ္ေဆြနဲ႔ ေျပာျဖစ္ခဲ့ေသာ စကားတို႔သည္ က်ေနာ္ပိုင္ဆိုင္ေသာ တညတာကို လႊမ္းမိုးခဲ့သည္ကို ပီတိျဖစ္ရင္း ကေလးမ်ားကို စာသင္ရန္ ဒုကၡသည္ စခန္း၏ အထက္တန္းေက်ာင္းဘက္ကို ေျခဦးလွည့္ခဲ့ေတာ့သည္။

လွေရႊ


--
Posted By Blogger to လူဗိုလ္ဟူသည္ ... at 3/30/2013 07:48:00 AM

--
ေမွာ္ဆရာအဖြဲ႔မွ ေန႔စဥ္ Mail မ်ားရယူလိုပါက http://groups.google.com/group/mrsorcerer/subscribe?hl=en
Member မ်ား မိမိတို.သိထားသည္မ်ားကို မွ်ေ၀လိုပါက mrsorcerer@googlegroups.com သို႔စာပို႔ႏိုင္ပါသည္။
ေမွာ္ဆရာအဖြဲ ့မွ ႏႈတ္ထြက္လိုလွ်င္ mrsorcerer+unsubscribe@googlegroups.com ကိုႏွိပ္ျပီး စာပို႔ေပးပါရန္။
စာလက္ခံလိုသည့္ပံုစံ ျပင္လိုလွ်င္ http://groups.google.com/group/mrsorcerer?hl=en
အဖြဲ ့၏ စည္းကမ္းမ်ားကို သိလိုလွ်င္ http://groups.google.com/group/mrsorcerer/browse_thread/thread/af2f4a1d44d4d909?hl=en တြင္ ဖတ္ရႈႏိုင္ပါသည္ ။
 
Facebook (FB) ေမွာ္ဆရာအဖြဲ႔သို႔ Mail ပို႔လိုလွ်င္ mrsorcerer2@groups.facebook.com
FB ေမွာ္ဆရာအဖြဲ႔သို့ ၀င္ရန္ http://www.facebook.com/home.php?sk=group_173571176006981&ap=1
Facebook Page ႏွင့္ဆက္သြယ္လိုလွ်င္ www.facebook.com/mrsorcerergroup
 
ေမွာ္ဆရာ အဖြဲ ့ႏွင့္ပက္သက္၍ ေ၀ဖန္အၾကံျပဳလိုပါက >>>
ဦးဦး ေမွာ္ဆရာ ( mrsorcerer9@gmail.com, mrsorcerer27@gmail.com ) ထံသို.
ေပးပို.ႏိုင္ပါသည္ ။
 
ခင္မင္စြာျဖင့္
ဦးဦး ေမွာ္ဆရာ
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "ေမွာ္ဆရာ အဖြဲ ့ ( Ѧя Ƨσяcɛяɛя )" group.
Visit this group at http://groups.google.com/group/mrsorcerer?hl=en.