[mrsorcerer:37782] Fwd: [လူဗိုလ္ဟူသည္ ...] ေတာသားေတြ



---------- Forwarded message ----------
From: Blogger <no-reply@blogger.com>
Date: 2013/4/3
Subject: [လူဗိုလ္ဟူသည္ ...] ေတာသားေတြ
To: lubo601@gmail.com


by Mg Han (Notes) on Tuesday, April 2, 2013 at 2:04am

"ေတာသားေတြ"
ဒီစကားက အေမ့ဆီကၾကားေနက်ပါ။ စၾကားမစပ္ က်ေနာ္တို႔အဘြား အေမ့အေမက ျမိဳ႕ေပၚေရာက္မွ ေမြးေတာ့ အေမကို ေမေမ၊ မာမီ ေခၚမွၾကိဳက္တယ္။ က်ဳပ္လို႕ေျပာတာ မေျပာနဲ႕ က်ေတာ္ဆိုရင္ေတာင္ မၾကိဳက္ဘူး မင္းၾကိဳက္စိုးဝင္ ေတာ္ဝင္ အသံုးျဖစ္တဲ့ "သားကေလ သားကေလ" ဆိုမွ သေဘာက်တယ္။ အညာမွာ အေမကို အမလို႕ ေခၚၾကေပမယ့္ ျမိဳ႕ေပၚမွာ မေခၚၾကတာ ၾကာပါျပီ။ ေယာင္ေပစူးေလးေတြေတာင္ ရြာဘက္ေတြမွာ မရွိၾကေတာ့ဘူး။ ထားပါေတာ့။ က်ဳပ္အေဖကက် ရြာသားဗ်။ ရြာဘက္မ်ား လိုက္သြားရင္ "ထြားလာလိုက္တာ"၊ "ဝလာလိုက္တာ" "ေခ်ာလာလိုက္တာ"၊ " ဝက္ျခံေတြေတာင္ေပါက္ျပီ" အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႕ လူကိုလာလာကိုင္ၾကည့္ တာ အျဖဴဆိုမဲသဗ်။ တစ္ဝမ္းကြဲ အထက္ေအာက္ေတြက ဝတ္သြားသမွ် ခၽြတ္ခိုင္းျပီး သူတို႕ၾကိဳက္တာ ဆို ေပးခဲ့ပါလုပ္တာ။ အသစ္ယူပါဆိုလဲ မရဘူး။ သူတို႕ယက္တဲ့လက္ျဖစ္ ဖ်င္ထည္ေတြ၊ စီလြန္အဆင္ လွလွေလးေတြ ကိုယ့္ကို ျပန္ေပးလိုက္ပါတယ္။


ခင္ဗ်ားတို႕ ျမိဳ႕မွာ ဟြန္းသံ ကင္းမဲ့ဇံုဆိုတာေတာင္ ရွိတယ္မို႕လား။ ဟြန္းသံဟာ ဆဲတာမို႕လား။ ရြာအဝင္လမ္းတစ္ေလ်ာက္ ဘယ္နားက လမ္းညာဘက္ ဘယ္သူ႕အခင္း၊ ဘယ္ေျမာင္းအေက်ာ္က ေရတင္ေနတာ ဘယ္ဝါ့လွည္း အဲဒီနားကို ျဖတ္တိုင္း ဟြန္းေလးမွ တီးမသြားရင္ မေခၚမေျပာႏိုင္ျဖစ္ေတာ့တာ။ ေရွးဗမာေတြ ဟြန္းသံၾကိဳက္မၾကိဳက္ကေတာ့ ေမျမိဳ႕အတက္လမ္းက နတ္နန္းေတြ အသိပါ့။ ရြာထဲဝင္လို႕ အိမ္စဥ္ျဖတ္ရင္လဲ " ေဝး..ဘယ္သူေရ၊ ဘယ္ဝါေရ...".ေအာ္ရတာ။ တစ္အိမ္တက္ တစ္အိမ္ဆင္း လည္လို႕ တစ္ခုမက ခ်ေကၽြးရင္ တစ္ခုခုေတာ့စား၊ မဟုတ္ရင္ ေတာင္းရတယ္။ မေတာင္းရင္ မစားရင္ မယံုဘူး၊ မခင္ဘူး အဓိပၸါယ္ေရာက္လို႕ ေနာက္မ်ား လမ္းေတြ႕ေတာင္ လွည့္မၾကည့္ပါဘူး။

" ရုိေသတုပ္ကြ၊ ဆည္းကပ္ၾကလ်က္၊ ေန႔ညၾကည္ျဖဴ နည္းခံယူ၍၊ ၾကီးသူေခၚက၊ ၾကြၾကြလည္းလာ၊ ဗ်ာဗ်ာကြ်ႏု္ပ္၊ ပုဆစ္တုပ္လ်က္၊ ဖံုးအုပ္ေျခလက္၊ လြန္ျငိမ္သက္သည္၊ ေက်ာင္းထြက္လူေပ ဆုိရေစ။" (ရွင္မဟာသီလဝံသ ဆံုးမစာထဲကပါ) ဆက္တီေတြ ေပၚလာတာမို႕ ေတာကလူေတြမ်ားလာရင္ ေပါလစ္တင္ထားတဲ့ ဆက္တီေပၚမွာ ဖုတ္ေတြ(ဖုန္ေတြ)လူးေပေနတဲ့ ေျခေထာက္ေတြနဲ႕ ေဆာင့္ေၾကာင့္ထိုင္ေနတာ ေတြ႕ဖူးမွာေပါ့ေနာ္။ ေတာအယူ ေတာဓေလ့ကေတာ့ မတ္တပ္ရပ္တာ ရိုေသသမွဳမဟုတ္ဘူး။ ေဆာင့္ေၾကာင့္ထိုင္တာ။ မ်က္လႊာခ်တာ သာရိုေသသမွဳလို႕ သူတို႕မွတ္တာ။ ဥပမာ ဆရာေတာ္ တစ္ပါးနဲ႕ ၾကမ္းတေျပးထဲ ေနရာရျပီဆိုပါစို႕။ မတ္တပ္ၾကီးရပ္ေနမယ္ဆို လက္အုပ္ေလးေတာ့ ခ်ီၾကရပါတယ္။ မဟုတ္ရင္ ပုဆစ္တုပ္ထိုင္ခ်င္ထိုင္၊ ေဆာင့္ေၾကာင့္ထိုင္ခ်င္ထိုင္ႏိုင္ပါတယ္။ ဆရာေတာ္က သက္သာသလို ေနၾကပါေလ ဆိုမွ တင္ပလႅင္ေခြထိုင္တာ၊ နံရံမွီ ဒူးေထာင္ ထိုင္တာ လုပ္ႏိုင္ၾကတာပါ။ ဒါေတာင္ အဲဘုန္းၾကီးေက်ာင္းထြက္မွန္ရင္ ေျခဖ်ား ေျခဖဝါးမေပၚရဘူးဗ်။ ကိုယ့္လံုခ်ည္နဲ႕ကိုယ္ လံုရတယ္။ မဟုတ္ရင္ ဦးခ်တဲ့အခါ ေနာက္လူ မ်က္ႏွာနားမွာ ကိုယ္နင္းခ်င္ရာနင္းထားတဲ့ ေျခဖဝါးၾကီးက အထင္းသားမို႕လား။

ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ ေျခနင္းတာပါပဲ။ ေက်ာင္းမေနဘူးတဲ့သူမ်ား(ဘုန္းၾကီးေက်ာင္း) သစ္သားၾကမ္းေပၚနင္းတဲ့အခါ အင္မတန္ အသံျမည္ပါတယ္။ ဖိနပ္စီးတဲ့အခါ ရွပ္သံထြက္ပါတယ္။ ေမာင္ဟန္တို႕ တပ္ထဲဝင္ေတာ့ ဖိနပ္ကို ခြာသံမေပါက္လို႕ အေအာ္အေငါက္ခံရတာ အဲဒီစည္းကမ္းေတြေၾကာင့္ေပါ့။ ေျခဖ်ားနဲ႕ခ်သူဟာ ေလာဘၾကီးတယ္။ ဖေနာင့္နဲ႕ခ်သူဟာ ေဒါသၾကီးတယ္။ ေျခတေစာင္းသမားက ေမာဟၾကီးတယ္ရယ္လို႕ မိမိကိုယ္ကို ေလာဘသမား၊ ေဒါသသမား၊ ေမာဟသမား မျဖစ္ေအာင္ ထိန္းဖို႕ သြန္သင္ခံထားရတဲ့ ဘုန္းေတာ္ၾကီးေက်ာင္းသားေတြကို လမ္းေလ်ာက္နည္း စည္းကမ္းနဲ႕ထိန္းပါတယ္။ ဖိေနာင့္ရဲ့ ေရွ႕ပိုင္းနဲ႕ခ် ေျခဖ်ားေနာက္က ဖဝါးဦးနဲ႕လိုက္ျပီး ၾကမ္းေပၚမွာ ျငိမ္ျငိမ္ေလ်ာက္တတ္ဖို႕က ေက်ာင္းထြက္မ်ားမဟုတ္ရင္ အညာဓေလ့ ေမ့သူမ်ားဆိုရင္ မသိႏိုင္ပါဘူး။ ခုေခတ္မမေလးမ်ား ေဒါက္ဖိနပ္သံကို ဖက္ရွင္က်ေအာင္ ေလ်ာက္ပံုမ်ားလဲ ေနာက္လာဆရာေတာ္မ်ား အေတာ္သည္းခံႏိုင္ေနၾကျပီမို႕ ဒီဓေလ့ေလးေတြလဲ ေျပာမယံုၾကံဳဖူးမွသိမယ့္ စာရင္းထဲဝင္ေလာက္ပါျပီ။ သက္ေတာ္ဝါေတာ္ရ ဆရာေတာ္မ်ားကေတာ့ မ်က္လံုးအစံုပင္ကြယ္ပေလ့ေစ သူ႕ေက်ာင္းၾကမ္းေပၚနင္းသမွ်ကိုေတာ့ သူ႕ေက်ာင္းက ဟုတ္မဟုတ္ အတပ္ေဟာႏိုင္ေနတုန္းပေနာ့္။

ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ ဘာေျပာေျပာ ခင္ဗ်ာ၊ဗ်ာ၊ ရွင္၊ ထည့္ေျပာရတာပါပဲ။ ဆရာေတာ္ေတြနဲ႕ စကားမေျပာတတ္ဘူး ဆိုတာ ေခတ္မွီေၾကာင္းျပသတဲ့ သေကၤတ တစ္ခုျဖစ္လာတဲ့ ကာလမွာ "အိုင္က ယူတို႕ကိုယ္ေတာ္ေတြနဲ႕ ဖလူးရန္႕ဒလီး မေျပာႏိုင္ဘူး။ ျဖစ္ႏိုင္ရင္ကူပါဦး။ အိုခီ" ဆိုတာေလးေတြကို အျပစ္လဲေျပာခ်င္ ေျပာရလဲခက္ခက္ က်ေနာ္မွာလဲ တဏွာနဲ႕ပဲမို႕လားေလ ေနာ့္။ ဆရာေတာ္ေတြနဲ႕ မေျပာတတ္တာ ဆရာေတာ္ေတြ သည္းခံလိမ့္မေပါ့ သူတို႕က နိဗၺာန္လမ္း ျမန္းၾကမယ့္သူေတြပဲ အပရိကေတြ စိတ္ထဲ ထားၾကမထင္ပါဘူး။ အညာမယ္ေတာ့ ကိုယ့္မိသားစုခ်င္းသာ "အင္း၊ ေအး၊" ေျပာတာပါ။ ဒါေတာင္ အေမနဲ႕သားေလာက္ပါပဲ (အေမဆိုတာ သားမ်ားဆို ဖူးဖူးမုတ္ကိုး)  ၾကီးသူနဲ႕ငယ္သူ ယွဥ္လာတဲ့အခါ ပြဲေနပြဲထိုင္ ၾကံဳလာတဲ့အခါ ခင္ဗ်ာ၊ရွင္၊ ကၽြန္ေတာ္၊ကၽြန္မက ဟုတ္ကဲ့ ဆိုတာေတြကို သံုးရပါတယ္။ ျမိဳ႕ေက်ာင္းတစ္ခုကို သြားတက္ေတာ့ က်ဴရွင္ဆရာက နားလည္ရဲ့လား၊ ေက်ာင္းသားအားလံုးက နားလည္ပါတယ္။ ေမာင္ဟန္တစ္ေယာက္တည္း ေနာက္က " ခင္ဗ်" ။ အဲဒီပိုေနတဲ့ "ခင္ဗ်"တစ္လံုးမေဖ်ာက္ႏိုင္လို႕ ဆရာက မုန္႕ေကၽြးျပီး အေဖ်ာက္ခိုင္းခဲ့ရတယ္။ မဟုတ္ရင္ "ခင္ဗ်" ဆို ေက်ာင္းသားေတြက ျပံဳးစိစိလွည့္ၾကည့္၊ ဆရာကလဲ အရွိန္ပ်က္သကိုး။ မုန္႕နဲ႕မွ်ားေတာ့လဲ ေဆြ႕ကနဲပါသြားတာပါပဲ။ သိပ္အသဲႏုတာကိုးေလေနာ့္။

ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ အသက္ေမးတာပါ။ ဟိုးအေနာက္ကမာၻျခမ္းက ယဥ္ေက်းၾကေလသူ အသိုင္းအဝိုင္းၾကီးမ်ားမွာေတာ့ လူတစ္ေယာက္ရဲ့ အသက္ေမးရာမွာ မိန္းမတစ္ေယာက္ကို မေမးရဘူးတဲ့။ ဂ်န္တာခြဲလိုက္တာေနာ္။ အညာေက်းမွာေတာ့ "ဒါေလးေမးတာ ကြာ ဖက္နမ္းတာမဟုတ္၊ လက္ဆြဲနမ္းတာမဟုတ္ သူရို႕ကို ငါတို႕က ဘာလုပ္မွာ မို႕တုန္း"ဆို ျဖစ္ၾကမွာေပါ့ေလေနာ့္။ အညာမွာ အမွဳၾကီးတာက လူပ်ိဳက အပ်ိဳကို ေခၚေတာတစ္သိန္းအားနဲ႕ၾကည့္တာမဟုတ္ပါဘူး၊ အၾကည့္ကေနလြန္လို႕ လက္ပါလာရင္ေတာ့ ၾကည္ျဖဴရင္ျပႆနာမရွိေပမယ့္ မၾကည္ျဖဴခဲ့တဲ့အခါ။ လင္ရွိမယားကို သိသားနဲ႕ ေငးတာ။ ေရာတာ၊ ေဖါက္ျပန္တာဟာ ရပ္ရြာက အက်င္ခံရမယ့္ လူ႕အႏၶစာရင္းဝင္ အမွဳပါပဲ။ ဟိုးအေနာက္ကမာၻမွာေတာ့ ေတြ႕ရင္ ပါးကေလးကို မႊစ္ကနဲ၊ ေယာက်္ားတစ္ေယာက္လံုးပါလ်က္နဲ႕ အိခနဲေပြ႕ထည့္လိုက္တာ။ လက္ကေလးကို စြပ္ကနဲ နမ္းထည့္လိုက္တာ။သိသိၾကီးနဲ႕ဝင္ေရာ အဆင္မေျပရင္ ေဆာရီးတစ္လံုးတည္းနဲ႕ျပီးသြား၊ လက္စြပ္ကို မေတြ႕လို႕ဆို ျပီးသြားမယ့္ ကိစၥေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ အဆင္မေျပရင္ေျပာတာေနာ့္။ ေျပရင္ေတာ့ ေျပသလိုပါ့။ ေတြးၾကည့္ေတာ့လဲ ေပ်ာ္စရာလိုလိုေတာ့ ရွိသား။ ပဲ့ပါသြားမယ့္ ကိစၥေတြမဟုတ္တာ ၂ဦးၾကည္ျဖဴလို႕ ေလာကနိဗၺာန္သြားၾကတာ နင္ကၾကားကဘာေတြျဖစ္ေနတာတုန္းလို႕ ဆိုနိုင္တာေပါ့ေလ။ မတူတာ ေျပာခ်င္တာ အဓိကပါ။

အညာေက်းမွာေတာ့ အသက္ေမးတာက အေရးၾကီးသဗ်။ မေတြ႕ဘူးတဲ့ ခဏလာတဲ့ သူစိမ္းေတြမို႕ လံုမေလး၊ မဘယ္သူ၊ ေဒၚဘယ္သူ၊ အသက္ၾကီးသူေတြက တူမေလး ေခၚႏိုင္ၾကေပမယ့္ ကာလအေတာ္အၾကာလဲေနမယ္၊ လုပ္ငန္းကိုင္ငန္းလဲ ရွိဦးမယ္ဆိုရင္ လူရြယ္တန္းမွာေတာ့ အဲသလိုေခၚေနသ၍ သူတို႕အသိုင္းအဝိုင္းထဲမဝင္ဆံ့ပါဘူး။ ဘယ္ႏွခုဘြားတုန္းလို႕ ေမးလိုက္ျပီးရင္ အဂၤလိပ္ႏွစ္ကို ဗမာလိုျပန္တြက္ျပဖို႕ကလဲ လိုေသးတာ။ လြယ္ေတာ့လဲ မလြယ္ပါဘူး။ အဲသည္ေတာ့မွ သူက နင့္ထက္ ၾကီးတယ္။ နင့္ထက္ေတာ့ငယ္တယ္။ စသည္ျဖင့္ စီနီယာလိုက္စဥ္ျပီး ငယ္သူက အမဘယ္သူလို႕ ေခၚသလို၊ ၾကီးသူကလဲ မိဘယ္သူလို႕ ေခၚပါတယ္။ မိဘ ဦးၾကီးဦးေလးမ်ားကလဲ ဟဲ့ မင့္ႏွမ ျမိဳ႕သူ ေခၚေခ်။ မင့္အမ ျမိဳ႕သူ ေခၚေခ် လို႕ မိသားစုဝင္တစ္ေယာက္လို ေျပာဆိုသံုးႏုန္းၾကတာပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ အညာသားေတြလဲ ေခေတာ့မေခၾကပါဘူးေလ ျမိဳ႕သူေတြ အသက္ေမးတာ မၾကိဳက္မွန္းသိေတာ့ ေက်ာင္းပညာနဲ႕မွန္းၾကပါတယ္။ ကိုယ့္အသက္ အရင္ေပးျပီး ၾကီးသလား ငယ္သလားေမးတတ္ေနၾကပါျပီ။ "က်ဳပ္က ၉တန္းနဲ႕ရပ္ထားတာ ၃ႏွစ္ သူက ၁၄တန္းေအာင္တာ ၂ႏွစ္ၾကာျပီဆိုေတာ့ အပံုၾကီးူၾကီးသေပါ့ ေဒြးခင္ရဲ့" လို႕ အစၤီရင္ခံေနတာေလးေတြၾကားေနႏိုင္ပါျပီ။ မမေလးတို႕ ယဥ္ေက်းမွဳကို မသိလိုကမဟုတ္ပါဘူးေနာ့္ ကိုယ့္ထံုးစံအရ မိသားစုစာရင္းသြင္းခ်င္လြန္းလို႕ ေဆြမ်ိဳးေတာ္ခ်င္လြန္းလို႕ရွိရွာမွာပါေအရယ္။

ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ အဲသလိုမ်ား ရင္းျပီဆို ဝင္ေငြဘယ္ေလာက္ရွိသတုန္း ေမးတတ္ၾကသဗ်။ ဒါကလဲ ရြာထဲ လာကတည္းက တိုက္ေဆာက္ ကားဝယ္ေနၾကရင္ ဘယ္သူမွမေမးၾကပါဘူး။ ရာထူးနဲ႕ေျပာင္းလာတယ္။ မိသားစုေလးနဲ႕ေနတယ္ ရိုး၂ျငိမ္၂ေနတဲ့ ဝန္ထမ္းေတြ၊ တနယ္တေက်းက ေျပာင္းလာတဲ့ မိသားစုငယ္ေလးေတြဆို အေတာ္ရင္းႏွီးေတာ့မွ ေမးေလ့ရွိၾကတာပါ။ မေလာက္ငဘူး၊ မေျပလည္ဘူးဆို ရပ္ရြာတာဝန္ ကူဖို႕ အလုပ္ေပးဖို႕ ထမင္းေကၽြးဖို႕ ေမးေလ့ရွိတာပါ။ အဲ ေဆြမ်ိဳးေတြလိုထဲက တနယ္တေၾကး အလုပ္လုပ္သူေတြကိုလဲ ေမးေလ့ရွိပါတယ္။ သူတို႕က ရည္ရြယ္ခ်က္ ၃ခုနဲ႕ေမးတာပါ။
၁- ငယ္ငယ္ကတည္းက အသားက်တဲ့ ကုသိုလ္၊ပညာ၊ဥစၥာ ရဖို႕သင္ရာေဒသ ေနရတယ္ဆိုတဲ့ မဂၤလာတရားေတာ္ထဲကလို ျပည့္စံုရဲ့လားသိခ်င္ၾကလို႔ပါ
၂- မာတာပိတု ဥပ႒ာနံ ဆိုသလို အမိအဘကို ေစာင့္ေရွာက္ႏိုင္ျပီလား။ ရသမွ် လက္ဖက္တစ္ရိုးနဲ႕ အမ်ိဳးေတာ္တဲ့ မယားဘက္ လင့္ဘက္ခ်ည္း ေရာက္ေနသလား။
၃-ဥာတကာနဥၵ သဂၤေဟာ ဆိုသလို ကိုယ္ကဘာကူႏိုင္မလဲ၊ ကိုယ့္ကိုေရာ ဘာကူႏိုင္မလဲ ျမိဳ႕မွာေနေတာ့ ငါတို႕ေဆးရံုတက္ရင္ သူ႕အိမ္တည္းႏိုင္မလား၊ ေငြအင္အား ေတာင့္တယ္ဆို အကူညီလိုရင္လႊတ္မယ္။ ခ်ိဳ႕ငဲ့တယ္ ဆိုရင္ လူၾကံဳနဲ႕ အေျခာက္အျခမ္း၊ ဆီ၊ ပဲ၊ ထည့္ပို႕မယ္။
သည္လို ၃ခ်က္နဲ႕ ေမးတာပါပဲတဲ့။
သည္၃ခ်က္မွာ ၂ခ်က္နဲ႕ ျပည့္စံုရင္ လူရာဝင္ လူစာရင္းသြင္းလို႕ ဘုန္းၾကီးပြဲဝင္ႏိုင္ျပီ၊ ရပ္ေရးရြာေရး ေနရာေပးတိုင္ပင္ႏိုင္ျပီ၊ အိမ္ဦးမွာ ေနရာေပးလို႕ ထမင္းပြဲေရွ႕ေရာက္ ဧည့္ေကာင္းေသာင္ေကာင္း လုပ္ႏိုင္ျပီလို႕ စာရင္းသြင္းပါသတဲ့ဗ်ား။
မဟုတ္ရင္ေတာ့ ကေလးစာရင္းထဲမွာ ဗိုလ္လုပ္လို႕ရ၊ ဧည့္သည္လုပ္လို႕ရတာမို႕ သိပ္အေရာတဝင္ ဆက္ဆံၾကမယ္ မဟုတ္ပါဘူး။

သူတို႕ ခင္ဗ်ာမ်ားမယ္ အေနာက္ကမာၻဘိလပ္ျပည္က လူယဥ္ေက်းတို႕ ထံုးစံ ျမိဳ႕ၾကီးသားတို႕ စညး္ကမ္းေတြကို မသိလို႕မဟုတ္ၾကပါဘူး။ ရွိရင္းစြဲအရိုးခံ မိရိုးဖလာမပ်က္ ဖက္တြယ္ထားခဲ့တဲ့ အစဥ္အလာေတြကို မပစ္ရက္လို႕သာ လူရိုင္းစာရင္းမွာ ေတာသားေတြ ေတာသားပီပီယဥ္ေက်းေနတာေနမွာလို႕ ေတြးမိရင္း။       ။

က်န္းမာခ်မ္းသာၾကပါေစ။
 က်ေနာ္ေမာင္ဟန္ပါ။


--
Posted By Blogger to လူဗိုလ္ဟူသည္ ... at 4/04/2013 07:34:00 AM

--
ေမွာ္ဆရာအဖြဲ႔မွ ေန႔စဥ္ Mail မ်ားရယူလိုပါက http://groups.google.com/group/mrsorcerer/subscribe?hl=en
Member မ်ား မိမိတို.သိထားသည္မ်ားကို မွ်ေ၀လိုပါက mrsorcerer@googlegroups.com သို႔စာပို႔ႏိုင္ပါသည္။
ေမွာ္ဆရာအဖြဲ ့မွ ႏႈတ္ထြက္လိုလွ်င္ mrsorcerer+unsubscribe@googlegroups.com ကိုႏွိပ္ျပီး စာပို႔ေပးပါရန္။
စာလက္ခံလိုသည့္ပံုစံ ျပင္လိုလွ်င္ http://groups.google.com/group/mrsorcerer?hl=en
အဖြဲ ့၏ စည္းကမ္းမ်ားကို သိလိုလွ်င္ http://groups.google.com/group/mrsorcerer/browse_thread/thread/af2f4a1d44d4d909?hl=en တြင္ ဖတ္ရႈႏိုင္ပါသည္ ။
 
Facebook (FB) ေမွာ္ဆရာအဖြဲ႔သို႔ Mail ပို႔လိုလွ်င္ mrsorcerer2@groups.facebook.com
FB ေမွာ္ဆရာအဖြဲ႔သို့ ၀င္ရန္ http://www.facebook.com/home.php?sk=group_173571176006981&ap=1
Facebook Page ႏွင့္ဆက္သြယ္လိုလွ်င္ www.facebook.com/mrsorcerergroup
 
ေမွာ္ဆရာ အဖြဲ ့ႏွင့္ပက္သက္၍ ေ၀ဖန္အၾကံျပဳလိုပါက >>>
ဦးဦး ေမွာ္ဆရာ ( mrsorcerer9@gmail.com, mrsorcerer27@gmail.com ) ထံသို.
ေပးပို.ႏိုင္ပါသည္ ။
 
ခင္မင္စြာျဖင့္
ဦးဦး ေမွာ္ဆရာ
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "ေမွာ္ဆရာ အဖြဲ ့ ( Ѧя Ƨσяcɛяɛя )" group.
Visit this group at http://groups.google.com/group/mrsorcerer?hl=en.