ကုိထြန္းေ၀ ဧၿပီ ၁၆၊ ၂၀၁၃   အေမး  ....  ကိုထြန္းေ၀ ျမန္မာႏိုင္ငံဖြံ ့ျဖိဳးတိုးတက္မႈအတြက္ ျမန္မာႏိုင္ငံက႑ ကိုမည္သို ့ေျပာင္းလဲမည္ကိုသိရွိလိုပါတယ္ခင္မ်ာ..အေျခံပညာမွစ၍ အဆင့္ျမင့္ပညာတိုင္ေအာင္ ကြ်မ္းက်င္ လုပ္သားကို ေလ့က်င့္ေပးရန္ သို့မဟုတ္ အစားထိုးခန္ ့အပ္ရန္ လိုအပ္ပါမည္လား၊ အေျဖ   ....ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ျမန္မာႏိုင္ငံ ပညာေရးကေတာ့ တကယ့္ကိုအားလံုးျပန္လုပ္ရမယ့္အေျခအေနပါဘဲ။က်မေစာေစာကေျပာခဲ့ပါတယ္။က်မကေတာ့အဆင့္ျမင့္ပညာ တကၠသိုလ္ပညာ ဥပေဒဆြဲေရးမွာက်မ ဦးေဆာင္ေနပါတယ္။ဒါေပမယ့္ တခ်ိ္န္တည္းမွာဘဲ ႏိုင္ငံေတာ္ပညာေရးစီမံကိန္းတစ္ခုလည္း က်မမဟုတ္တဲ့ တျခားပညာေရးကလဲေရးဆြဲေနပါတယ္။ အဲေတာ့တႏိုင္ငံလံုးအတြက္ေပါ့ေနာ္ အေျခံကေနစျပီးေတာ့ က်မတို ့ပညာေရး နဲ ့ပတ္သက္လို ့ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲစရာတြအမ်ားၾကီးရွိပါတယ္.။ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲစရာတြအမ်ားၾကီးရွိတဲ့အခါမွာ ကြ်မ္းက်င္ အလုပ္သမားေတြ ဆိုတာမွန္ပါတယ္။က်မတို ့ဟာ က်မတို ့ဆ၇ာဆ ရာမေတြကို ျပန္ျပီးေတာ့ အဆင့္ျမင့္ေအာင္လို ့ အရည္အခ်င္း ျမွင့္ ေအာင္လို ့က်မတို [...]

Read more of this post