ကမာပုလဲ ဧၿပီ ၁၁၊ ၂၀၁၃ က်ေနာ္တို႔ ပိေတာက္ကုိလြမ္းရင္း ပိေတာက္အေၾကာင္း ကဗ်ာေရးခဲ့တယ္ ...။ က်ေနာ္တို႔ဟာ အေမ့ကုိ လြမ္းရင္း သႀကၤန္ကုိ ခ်စ္ခဲ့ၾကသူေတြေပါ့ ...။ "ရာသီစာ" လို႔ ညႊန္းညႊန္း "ရာသီဆာ" ပဲ ဆိုဆို ...။ က်ေနာ္တို႔ ပိေတာက္ကုိ ခ်စ္ခဲ့တယ္ ...။ "ဒါ ... ငွက္ဖ်ားငန္းဖမ္းဇာတ္ပဲ " ေတာင္ေပၚမွာ ကၽြန္းေတြ အပြင့္ပြင့္ခ်ိန္ အေမ့အိမ္ကုိ ... က်ေနာ္တို႔ " တူးပုိ႔ ... တူးပုိ႔ " နဲ႔ လြမ္းခဲ့တယ္ ...။ ပိေတာက္ပြင့္ကေလးေတြ ဖင္ဆိတ္ၿပီး သူ႔အစီးနဲ႔ ... က်ေနာ္တို႔ နဖူး ... ပါးျပင္ကေလးေပၚ တို႔တို႔ေပးေတာ့ က်ေနာ္တို႔မ်က္ႏွာ တျပင္လံုး [...]

Read more of this post