[mrsorcerer:38250] "သြားမ်ားကို မနာေအာင္ ႏုတ္ေပးမည္" (မင္းလူ)


"သြားမ်ားကို မနာေအာင္ ႏုတ္ေပးမည္" (မင္းလူ)
===========================



ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ ပါးစပ္ထဲတြင္ရွိေသာ ခပ္မာမာအေခ်ာင္းကေလးမ်ားကို ဘာေၾကာင့္
"သြား" ဟု ေခၚရသလဲဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ မသိ႐ိုးအမွန္ပါ။ အဂၤလိပ္လိုေတာ့ သြားကို
"တု(သ္)" ဟု ေခၚသည္။ ဒါက အရပ္သံုးစကား။ ပညာရပ္ဆန္ဆန္ ေခၚလွ်င္ေတာ့
သြားႏွင့္ပတ္သက္ေသာ ကိစၥမ်ားကို "ဒန္တယ္လ္" ၊ "ဒန္တစ္စ္" စသည္ျဖင့္
သံုးႏႈန္းၾကသည္။ ပါဠိလိုက်ေတာ့လည္း သြားကို "ဒႏၱ" ဟု ေခၚေလသည္။

ဒီေနရာမွာ ပါဠိအေခၚအေဝၚ "ဒႏၱ" ႏွင့္ အဂၤလိပ္ အသံုးအႏႈန္း "ဒန္တယ္လ္" တို႔
ခပ္ဆင္ဆင္ ျဖစ္ေနသည္ကို ေတြ႕ရသည္။ ဒါကလည္း သိပ္ေတာ့မဆန္းပါ။ ဥေရာပ
ဘာသာစကား အေတာ္မ်ားမ်ားမွာ ပါဠိဘာသာႏွင့္အတူ အာရွတိုက္အလယ္ပိုင္း
ကုန္းျပင္ျမင့္ႀကီးမွာ ျမစ္ဖ်ားခံခဲ့ၾကၿပီးမွ အသီးသီး ခြဲျဖာထြက္ခဲ့ၾကျခင္းေၾကာင္
တခ်ိဳ႕စကားလံုးေတြ သြားတူေနၾကျခင္း ျဖစ္ေလသည္။

သြားႏွင့္ပတ္သက္၍ လူ႐ႊင္ေတာ္မ်ား၏ ထင္ျမင္သံုးသပ္ခ်က္ကေတာ့ တစ္မ်ိဳးျဖစ္၏။
"သြား" ကို "သြား" ဟု မေခၚသင့္၊ "ေျခ" ဟု ေခၚသင့္သည္။ အစားအစာမ်ားကို
ကိုက္ဝါး ႀကိတ္ေျခရေသာေၾကာင့္ ျဖစ္၏။ ေျခေထာက္မ်ားကိုသာ "သြား" ဟု ေခၚသင့္သည္။
ေျခေထာက္ႏွင့္သာ သြားလို႔ရေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္ဟု ဆို၏။ ဒါကလည္း အလ်ဥ္းသင့္လို႔
တင္ျပရျခင္းသာ ျဖစ္ပါသည္။ သြားကို ေျခဟု ေခၚသင့္ေၾကာင္း ေထာက္ခံေဆြးေႏြးေနျခင္း
မဟုတ္ပါ။ လူ႐ႊင္ေတာ္ေတြ ေျပာသလိုသာ ေျပာင္းလဲ ေခၚေဝၚမည္ ဆိုပါက....

လူတစ္ေယာက္ ပါးႀကီးေယာင္ကိုင္းၿပီး ႐ႈံ႕မဲ့ေနတာကို အိမ္နီးနားခ်င္းတစ္ေယာက္က
ျမင္ေတာ့
"ဘာျဖစ္လို႔လဲဗ်"
ဟု ေမးမည္။
"ေျခကိုက္လို႔ပါဗ်ာ"
ဟု ေျဖလွ်င္
"ေျခကိုက္တာမ်ားဗ်ာ၊ ေျခဘက္ဆိုင္ရာ ေဆးတကၠသိုလ္က ျပင္ပလူနာဌာနကို သြားျပပါလား"
"က်ဳပ္က ေျခႏုတ္ရမွာ ေၾကာက္တယ္ဗ်"
ဟု ေျပာၾကေသာအခါ ေဝါဟာရေတြ ႐ႈပ္ေထြးကုန္ပါလိမ့္မည္။ ဒီေတာ့ သူ႕အရွိအတိုင္း
ထားတာပဲ ေကာင္းပါသည္။

* * * * *

ကၽြန္ေတာ္သည္ လူ႐ႊင္ေတာ္ေတြကို အားက်လို႔ မဟုတ္ေသာ္လည္း ဝါသနာအေလ်ာက္
နည္းနည္းေတာ့ ေလွ်ာက္ေတြးမိတာေလး ေျပာျပခ်င္ပါသည္။ လူေတြ ဘာေၾကာင့္ သြား
သံုးဆယ့္ႏွစ္ေခ်ာင္း ရွိရသနည္း။ သံုးဆယ့္ႏွစ္ေကာဠာသကို ကိုယ္စားျပဳထားတာမ်ားလား။
ဒီလိုလည္း ဟုတ္မယ္ မထင္ပါ။ ေျခေတြ၊ လက္ေတြလို သြားေတြမွာေကာ ဘယ္သန္၊
ညာသန္ရယ္လို႔ ရွိသလားဟု စဥ္းစားၾကည့္မိျပန္သည္။ ကိုယ့္ဘာသာ ထမင္းစားရင္း
ျပန္သတိထားၾကည့္ေတာ့ ဘယ္သန္၊ ညာသန္ တိတိက်က် ခြဲျခားလို႔မရ။ ႀကံဳသလို
ဝါးလိုက္တာပဲ ဆိုတာသာ ေတြ႕ရသည္။

ဆရာေမာင္ေအာင္ပြင့္၏ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္တြင္
"ငွက္တစ္ေကာင္ရဲ႕ အေတာင္ပံဟာ ဘယ္သန္သန္၊ ညာသန္သန္၊ ဘယ္ကို
ပ်ံသလဲဆိုတာပဲ အေရးႀကီးတယ္" ဟု ဆိုထားသည္။ ခုလည္း ဒီလိုပါပဲ။ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕
သြားဟာ ဘယ္သန္၊ ညာသန္ ဆိုတာထက္ ဘာေတြ စားသလဲ၊ ဘယ္လို စားသလဲ ဆိုတာက
ပိုအေရးႀကီးပါသည္။ ၾကာၾကာဝါးမည့္သြား အ႐ိုးၾကည့္ေရွာင္ ဆိုေသာ စကားရွိသည္။
အ႐ိုးဆိုတာက သြားေတြေလာက္နီးနီး မာေက်ာသျဖင့္ မေတာ္တဆ သြားေတြ
ထိခိုက္ပြန္းပဲ့ကုန္မွာ စိုးေသာေၾကာင့္ သတိေပးထားဟန္ တူသည္။ တကယ္ေတာ့
အ႐ိုးဆိုတာကလည္း အသားစားႏိုင္သူေတြသာ ေတြ႕ႏိုင္ေသာအရာ ျဖစ္၏။
လက္လုပ္လက္စား ဆင္းရဲသားေတြ အတြက္ေတာ့ အထူးေရွာင္ေနစရာမလို။
အေနသာႀကီးပဲ။ သူတို႔ စားႏိုင္ေသာ အ႐ိုးမ်ိဳးကလည္း သြားကို အႏၱရာယ္ေပးႏိုင္တာ
မဟုတ္။ (ဥပမာ.... ကန္ဇြန္း႐ိုးတို႔၊ ဟင္းႏုႏြယ္႐ိုးတို႔ေပါ့။)

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ သြားမ်ားမွာ သနားစရာေကာင္းတာေတာ့ အမွန္ပဲျဖစ္၏။ သူတို႔ခမ်ာ
ေကာင္းတာေရာ၊ မေကာင္းတာေရာ၊ မာတာေရာ၊ ေပ်ာ့တာေရာ၊ ခ်ိဳတာေရာ၊ စပ္တာေရာ
ပါးစပ္ထဲေရာက္တာ မွန္သမွ် အားႀကိဳးမာန္တက္ ႀကိတ္ဝါးေပးၾကရသည္။ အရသာကိုေတာ့
မခံစားရ။ တကယ္ အလုပ္လုပ္ရတာက သြားမ်ားျဖစ္ၿပီး အရသာကိုေတာ့ လွ်ာကသာ
သိမ္းႀကံဳးခံစားေလသည္။ ဒါေၾကာင့္လည္း သြားေတြက တစ္ခါတစ္ခါ စိတ္နာနာႏွင့္
လွ်ာကို ကိုက္မိျခင္း ျဖစ္လိမ့္မည္။ လူေတြက လွ်ာအရသာခံေကာင္းေနလွ်င္ ေက်နပ္ၿပီး
မွိန္းေနၾကတာပဲ။ ခံတြင္းပ်က္ၿပီဆိုမွ ေဆးကုဖို႔ သတိရသည္။ ဒါေတာင္ လွ်ာအတြက္သာ
ကုသျခင္း ျဖစ္၏။ သြားေတြကိုေတာ့ အာေခါင္ထဲ ေခ်ာင္ထိုးထားၿမဲပင္။


* * * * *

လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားသည္ သြားေတြကို ဂ႐ုမစိုက္ဘဲ ပစ္ထားတာ အစဥ္အလာတစ္ခုလို
အက်င့္ႀကီးေတာင္ ပါေနၿပီ။ လူတို႔၏ ပင္ကိုစ႐ိုက္ကိုက ျဖစ္လာမွ ဆရာဝန္ဆီေျပးၿပီး
ကုသခံဖို႔ ပို၍ စိတ္သန္သည္။ ႀကိဳတင္ကာကြယ္မႈကို ကရိကထခံ၍ မလုပ္လိုၾက။
လက္ဖက္ရည္တစ္ခြက္၊ မုန္႔ဟင္းခါးတစ္ပြဲ ရွစ္က်ပ္ တစ္ဆယ္ကို ေန႔တိုင္း စားေသာက္ခ်င္
စားေသာက္မည္။ စီးကရက္တစ္လိပ္ ႏွစ္က်ပ္၊ သံုးက်ပ္ကို ႏွေျမာရေကာင္းမွန္း မသိဘဲ
လက္ၾကားၫွပ္ခ်င္ ၫွပ္မည္။ တစ္ခါဝယ္ထားလွ်င္ တေမ့တေမာ သံုးလို႔ရသည့္
သြားပြတ္တံ တစ္ေခ်ာင္းကိုေတာ့ အစိတ္ သံုးဆယ္ထက္ပိုလွ်င္ ေဈးႀကီးသည္ဟု
ထင္တတ္ၾကသည္။ သြားတစ္ခါတိုက္မွ လက္တစ္ဆစ္ေလာက္ သံုးရေသာ
သြားတိုက္ေဆးကို ႏွေျမာတြန္႔တိုတတ္ၾကသည္။

သာမန္လူတန္းစားေတြမွာ အစစအရာရာ ေခၽြတာေနၾကရလို႔ ဆိုလွ်င္ ထားပါေတာ့။

တတ္ႏိုင္သူေတြ၊ ပညာတတ္ေတြမွာလည္း သြားကို ဂ႐ုစိုက္သူ ရွားသည္။ ႏႈတ္ခမ္းကိုသာ
ညီညာေအာင္ ဂ႐ုစိုက္ ဆိုးခ်င္ဆိုးမည္။ လက္သည္းေတြကိုသာ လွပေအာင္ ၫွိခ်င္ၫွိမည္။
ကိုယ္စီးသည့္ ကားကိုသာ ေပၚလစ္ေျပာင္ေအာင္ တိုက္ခ်င္တိုက္မည္။ ကားေရွ႕ "ရွဲ" ကိုသာ
မထိခိုက္မိေအာင္ သခ်င္ သမည္။ သြားေတြကို စနစ္တက် တိုက္ဖို႔ သတိမရခ်င္ၾက။

ဗီဒီယိုၾကည့္ဖို႔၊ ဘီယာေသာက္ဖို႔၊ ကာရာအိုေကပြဲ သြားဖို႔၊ ပန္းကံုးစြပ္ဖို႔ အခ်ိန္ေတြ
အမ်ားႀကီး ေပးခ်င္ေပးမည္။ သြားေတြကို ေနရာႏွံ႔ေအာင္တိုက္ဖို႔ ႏွစ္မိနစ္၊ သံုးမိနစ္ေလာက္
အခ်ိန္ကို မေပးခ်င္ၾက။ နာလာၿပီ၊ ကိုက္လာၿပီ၊ က်င္လာၿပီ၊ မ႐ႈႏိုင္မကယ္ႏိုင္ ျဖစ္လာၿပီဆိုမွ
သတိရၾကသည္။ ဆရာဝန္ေတြကလည္း ပလာယာေတြ၊ ဇာဂနာေတြကို ကိုင္ၿပီး အဆင္သင့္
ေစာင့္ႀကိဳေနၾကပါသည္။ သြားမ်ားကို မနာေအာင္ ႏုတ္ေပးမည္ တဲ့။


* * * * *

တခ်ိဳ႕က ဆင္ေျခေပးေကာင္း ေပးႏိုင္သည္။ "တိရစာၦန္ေတြ ဘယ္မွာ သြားတိုက္လို႔လဲ၊
ေခြးေတြ ေၾကာင္ေတြ သြားနာ သြားကိုက္တယ္လို႔ တစ္ခါမွ မၾကားဖူးဘူး"
ဟုတ္သလိုလိုေတာ့ ရွိပါသည္။ သို႔ရာတြင္ တိရစာၦန္မ်ားသည္ လူေတြလို အစား
မေသာင္းက်န္းၾကပါ။ သူတို႔ စားေနက် အစာကိုသာ တစိုက္မတ္မတ္ စားၾကျခင္းျဖစ္၏။
ၿပီးေတာ့ တိရစာၦန္မ်ားသည္ ေဆးလိပ္၊ အရက္ မေသာက္တတ္၊ ကြမ္းမစားတတ္၊
ေခ်ာကလက္တို႔ သၾကားလံုးတို႔ မစားၾက၊ ေကာ္ဖီမစ္ေတြ၊ မိုင္လိုေတြ၊ အိုဗာတင္းေတြ
မေသာက္ၾက။ တိရစာၦန္မ်ား၏ သက္တမ္းမွာလည္း တိုေတာင္းသည္။ သြားေတြ
အကုန္မက်ိဳးခင္ ေသဆံုးၾကရသည္သာ ျဖစ္၏။ အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင့္ ေစာေစာစီးစီး
သြားေတြ က်ိဳးကုန္လွ်င္လည္း အစာ မစားႏိုင္သျဖင့္ ေသၾကရသည္သာ ျဖစ္၏။

တိရစာၦန္ေတြမွာ သြားနာ သြားကိုက္ မျဖစ္ဘူး ဆိုတာလည္း မဟုတ္ေသးပါ။ ျဖစ္ႏိုင္ပါသည္။
မေျပာတတ္လို႔သာ ႀကိတ္မွိတ္ ခံၾကရျခင္း ျဖစ္မည္။ သို႔တည္းမဟုတ္ သူတို႔နည္းႏွင့္ သူတို႔
အနာသက္သာေစေသာ သစ္ဥသစ္႐ြက္ေတြ စားၿပီး ကုသၾကတာလည္း ျဖစ္ႏိုင္သည္။
သူတို႔အေနႏွင့္ သြားတိုက္ဖို႔ ဆိုတာကေတာ့ မျဖစ္ႏိုင္သည့္ ကိစၥပဲ။ သဘာဝနည္းႏွင့္ပင္
သြားေတြကိို သန္႔ရွင္းေရး လုပ္ၾကရဟန္တူသည္။ ဥပမာ ဆင္ေတြဆိုလွ်င္ ႀကံစုပ္ျခင္းျဖင့္
သြားတိုက္ၿပီးသား ျဖစ္သြားႏိုင္သည္။ တကယ္လို႔ ဆင္ေတြသာ သြားတိုက္ရမည္ ဆိုလွ်င္
အစြယ္ႏွစ္ေခ်ာင္းႏွင့္ပင္ တစ္ေန႔ သြားတိုက္ေဆး ႏွစ္ဘူးေလာက္ ကုန္ပါလိမ့္မည္။


* * * * *

တကယ္စဥ္းစားၾကည့္ေတာ့ လူေတြ သြားကိုဂ႐ုမစိုက္ဘဲ ပစၥလကၡထားၾကျခင္းအတြက္
ဆရာဝန္မ်ားႏွင့္ သြားဘက္ဆိုင္ရာေဆးပညာရွင္မ်ားမွာလည္း အျပစ္မကင္းလွပါ။
သြားေရာဂါေတြ ဘယ္ေလာက္ ျဖစ္လာလာ၊ ဘယ္ေလာက္ နာနာ၊ ဘယ္ေလာက္
ကိုက္ကိုက္ သြားဆရာဝန္ေတြဆီ ေရာက္လွ်င္ ယူပစ္သလို ေပ်ာက္ေအာင္
ကုသေပးႏိုင္သည္။ တကယ္လည္း ယူပစ္လိုက္တာပဲ မဟုတ္လား။ သြားႏုတ္တယ္
ဆိုတာ သြားကို ယူပစ္လိုက္ျခင္းႏွင့္ အတူတူပဲ မဟုတ္လား။ ထို႔ေၾကာင့္ပင္ အခ်ိဳ႕
လူနာမ်ားက သြားႏုတ္ခ ေပးရတာကို မတန္ဘူးဟု ထင္ေနၾကျခင္း ျဖစ္၏။ ကိုယ့္ဆီက
သြားတစ္ေခ်ာင္းလံုးလည္း ႏုတ္ယူထားလိုက္ေသး၊ ပိုက္ဆံလည္း ထပ္ေပးရေသး
ဆိုေတာ့ နာတာေပါ့ဟု တြက္ၾကေလ၏။

ဆရာဝန္ေတြဘက္က ၾကည့္ေတာ့လည္း ဒီသြားတစ္ေခ်ာင္းကို ႏုတ္ႏိုင္ဖို႔အတြက္

ရင္းႏွီးခဲ့ရတာ နည္းတာမွတ္လို႔။ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ေက်ာင္းတက္ခဲ့ရတာ၊ သြားစိုက္ခံု
တစ္ခံုကလည္း တြင္ခံု တစ္ခံုစာေလာက္ ေဈးႀကီးေနတာ လူနာေတြ မသိၾက။ ေစတနာႏွင့္
အလကား ႏုတ္ေပးခ်င္ပါတယ္ပဲထား။ သြားႏုတ္ရာမွာ မနာက်င္ေစရန္ ေမတၱာဓာတ္ျဖင့္
ထံုေအာင္ လုပ္လို႔ေတာ့ မရ။ ထံုေဆးေတြ ဘယ္ေလာက္ ေဈးႀကီးေနတယ္ဆိုတာ
ထံုဖူးသူတိုင္း သိၾကပါလိမ့္မည္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေရာက္လာသမွ် သြားေဝဒနာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို
(အျမစ္ပါမက်န္) ေပ်ာက္ေအာင္ ကုသေပးႏိုင္တာ အမွန္ပင္ ျဖစ္၏။ ကုသသည့္
နည္းပညာအသစ္ေတြကလည္း အေထာက္အကူျပဳသည္။ အရင္ကလို သြားနာ၊
သြားကိုက္တိုင္း ႏုတ္စရာမလိုေတာ့။


နာေနေသာသြားသည္ ဆက္ၿပီး အသံုးျပဳလို႔ ရေနေသးလွ်င္ သြားမ်က္ႏွာျပင္မွ

အေပါက္ေဖာက္ၿပီး ေယာင္ေနေသာအေၾကာကို ျဖတ္ေတာက္ပစ္သည္။ ပိုးသတ္သည္။
ၿပီးေတာ့ ေဖာက္ထားေသာ အေပါက္ကို ဖာေပးလိုက္သည္။ သြားတစ္ေခ်ာင္း အလဟႆ
ဆံုး႐ံႈးစရာ မလိုေတာ့။ ေနာက္ဆိုလွ်င္ အေပါက္ေဖာက္စရာေတာင္ မလိုေတာ့ဘဲ အျပင္မွ
ေလဆာေရာင္ျခည္ျဖင့္ ကုသလို႔ ရႏိုင္စရာ ရွိသည္။ သြားပညာရွင္မ်ားကလည္း သြားျပဳျပင္မႈ
နည္းပညာ အသစ္အဆန္းေတြ ရွာေဖြတီထြင္လာၾကသည္။ ပါးစပ္ထဲမွာ ခိုးလိုးခုလုျဖစ္ၿပီး
ကို႔ယို႔ကားယား ႏိုင္လွေသာ အံကပ္ေနရာတြင္ ေမး႐ိုးမွာ ဝက္အူျဖင့္ အေသစုပ္ၿပီး
တကယ့္သြားလို ျဖစ္ေအာင္ အစားထိုးလာေတာ့မည္။ ေနာက္တစ္ဆင့္က သြားအတုကို
သံလိုက္ျမႇဳပ္ၿပီး ကပ္ထားဖို႔ ျဖစ္သည္။ ပြန္းပဲ့ေနေသာ သြားေတြကိုေႂကြသား
ျပန္တင္ေပးဖို႔လည္း စီစဥ္ေနၿပီ။

စိန္ကို အရည္ေဖာ္ႏိုင္သည့္ နည္းပညာေအာင္ျမင္လွ်င္ သြားေတြကို စိန္ရည္
သုတ္ထားျခင္းျဖင့္ ဘယ္ေတာ့မွ မက်ိဳးမပဲ့၊ ပိုးမစားေတာ့ဘဲ အၿမဲအေရာင္တလက္လက္
ေတာက္ပေစမည္ဟုလည္း ဆိုသည္။ ေနာင္တစ္ေန႔က်လွ်င္ လူက ဝါးစရာမလိုဘဲ သြားေတြက
အလိုအေလ်ာက္ လႈပ္ရွားၿပီး ႀကိတ္ဝါးတာမ်ိဳးေတာင္ ျဖစ္ေကာင္း ျဖစ္လာႏိုင္သည္။ ဒီလို
နည္းပညာ အသစ္အဆန္းေတြ ေပၚလာေလ၊ လူေတြက သြားေတြကို ဂ႐ုမစိုက္ေလပင္
ျဖစ္၏။ တစ္ခုခု ျဖစ္လာလွ်င္ သြားဆရာဝန္ေတြ၊ သြားဘက္ဆိုင္ရာ ပညာရွင္ေတြက
ၾကည့္လုပ္ေပးလိမ့္မယ္ ဟူေသာ အေတြးမ်ိဳး ဝင္လာေသာေၾကာင့္ပင္ ျဖစ္၏။


ဆရာဝန္အားကိုးႏွင့္ လုပ္ခ်င္တာလုပ္၊ စားခ်င္တာစား ေနခ်င္သလို ေနၾကေပလိမ့္မည္။
ေနာက္တစ္ခုက ငါ့မွာ သြားသံုးဆယ့္ႏွစ္ေခ်ာင္းေတာင္ ရွိတာပဲ။ တစ္ေခ်ာင္းတစ္ေလ
က်ိဳးသြားလို႔ ဘာအေရးလဲ ဆိုၿပီး မေထမဲ့ျမင္ ျပဳၾကျခင္းလည္း ျဖစ္၏။ အမွန္က လူေတြ
သတိမမူမိေသာ အခ်က္တစ္ခ်က္ ရွိေနသည္။ လူမွာ သြား သံုးဆယ့္ႏွစ္ေခ်ာင္းေတာင္
ရွိေသာ္လည္း အစာအိမ္ကေတာ့ တစ္ခုတည္းသာ ရွိသည့္ အခ်က္ပင္ ျဖစ္၏ သြားေတြ
မ်ားတိုင္း၊ သြားေတြေကာင္းတိုင္း နင္းကန္စားလွ်င္ အစာအိမ္က ခံႏိုင္မည္မဟုတ္။
သြားနာလွ်င္ ႏုတ္ပစ္လို႔ရေသာ္လည္း အစာအိမ္က်ေတာ့ ႏုတ္ပစ္လို႔ရတာ မဟုတ္။

အစာအိမ္ကို အံကပ္တပ္ေပးလို႔ ျဖစ္တာမ်ိဳးလည္း မဟုတ္။
အစာအိမ္ဆိုသည္မွာ တစ္နပ္စာအတြက္ ကြက္တိလုပ္ထားျခင္း ျဖစ္၏။ နက္ျဖန္အတြက္၊
တစ္လစာ အတြက္၊ တစ္ႏွစ္စာ အတြက္၊ တစ္သက္စာအတြက္ ဆိုၿပီး ႀကိဳတင္စားထားလို႔မရ။
သို႔တိုင္ေအာင္ လူေတြကေတာ့ အငမ္းမရ စားေနၾကၿမဲ ဝါးေနၾကဆဲ။ ဘုရားသခင္သည္
သြား သံုးဆယ့္ႏွစ္ေခ်ာင္းေတာင္ ဖန္ဆင္းေပးခဲ့ျခင္းမွာ လူေတြကို တဆိတ္
အလိုလိုက္လြန္းသည္ ဟူ၍သာ ဆိုရေပေတာ့မည္။



မင္းလူ
--------------------------
----------
(သြားဘက္ဆိုင္ရာ ေဆးတကၠသိုလ္
ႏွစ္လည္မဂၢဇင္း၊ ၁၉၉၆)
--

Be Happy,

          Moe Moe.

--
ေမွာ္ဆရာအဖြဲ႔မွ ေန႔စဥ္ Mail မ်ားရယူလိုပါက http://groups.google.com/group/mrsorcerer/subscribe?hl=en
Member မ်ား မိမိတို.သိထားသည္မ်ားကို မွ်ေ၀လိုပါက mrsorcerer@googlegroups.com သို႔စာပို႔ႏိုင္ပါသည္။
ေမွာ္ဆရာအဖြဲ ့မွ ႏႈတ္ထြက္လိုလွ်င္ mrsorcerer+unsubscribe@googlegroups.com ကိုႏွိပ္ျပီး စာပို႔ေပးပါရန္။
စာလက္ခံလိုသည့္ပံုစံ ျပင္လိုလွ်င္ http://groups.google.com/group/mrsorcerer?hl=en
အဖြဲ ့၏ စည္းကမ္းမ်ားကို သိလိုလွ်င္ http://groups.google.com/group/mrsorcerer/browse_thread/thread/af2f4a1d44d4d909?hl=en တြင္ ဖတ္ရႈႏိုင္ပါသည္ ။
 
Facebook (FB) ေမွာ္ဆရာအဖြဲ႔သို႔ Mail ပို႔လိုလွ်င္ mrsorcerer2@groups.facebook.com
FB ေမွာ္ဆရာအဖြဲ႔သို့ ၀င္ရန္ http://www.facebook.com/home.php?sk=group_173571176006981&ap=1
Facebook Page ႏွင့္ဆက္သြယ္လိုလွ်င္ www.facebook.com/mrsorcerergroup
 
ေမွာ္ဆရာ အဖြဲ ့ႏွင့္ပက္သက္၍ ေ၀ဖန္အၾကံျပဳလိုပါက >>>
ဦးဦး ေမွာ္ဆရာ ( mrsorcerer9@gmail.com, mrsorcerer27@gmail.com ) ထံသို.
ေပးပို.ႏိုင္ပါသည္ ။
 
ခင္မင္စြာျဖင့္
ဦးဦး ေမွာ္ဆရာ
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "ေမွာ္ဆရာ အဖြဲ ့ ( Ѧя Ƨσяcɛяɛя )" group.
Visit this group at http://groups.google.com/group/mrsorcerer?hl=en.