ကုိထြန္းေ၀ ဧၿပီ ၁၆၊ ၂၀၁၃ လူထုေခါင္းေဆာင္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ႏွင့္ ဂ်ပန္၊က်ိဳတိုျမိဳ ့ ျမန္မာမိသားစုႏွင့္ေတြ ့ဆံုပြဲ အျပီး ၊အေမစုလက္ဘက္ရည္ၾကမ္းေသာက္ပြဲမွ အျပန္ အေမစုျပန္လည္ထြက္ခြါသြားျပီးေနာက္ ဂ်ပန္ဖိုးဖိုးၾကီးမွ က်ေနာ့္အား စကားေခၚေျပာခဲ့ပါတယ္။ ဂ်ပန္ဖိုးဖိုးၾကီး .. .ေတြ ့ရတာ ၀မ္းသာပါတယ္။ က်ေနာ္...... အမ်ားၾကီး၀မ္းသာပါတယ္ အိုၾကီးစံ။ ဂ်ပန္ဖိုးဖိုးၾကီး........ခုနက မသိလိုက္ဘူး ေခၚမွာေပါ့။ က်ေနာ္................ရပါတယ္အိုၾကီးစံ။ ဂ်ပန္ဖိုးဖိုးၾကီး.......က်ိဳတိုကို ဘာလာလုပ္လဲ။ က်ေနာ္ ................သတင္းလာယူတာပါ. ေနာက္ျပီး အေမစုကို ေလးစားခ်စ္ျမတ္ႏိုးလို ့ပါ။ ဂ်ပန္ဖိုးဖိုးၾကီး...... နိဟြန္းကိုေရာက္တာၾကာျပီလား က်ေနာ္...............27 ႏွစ္နီးပါး ရွိပါျပီ။ ဂ်ပန္ဖိုးဖိုးၾကီး......အခုလိုမ်ိဳး စုၾကည္စံအားကန္ေတာ့တာ အတိုင္းမသိ၀မ္းသာတယ္ကြာ။ က်ေနာ္............. က်ေနာ္ အျမတ္ႏိုးဆံုး အေမထဲကအေမျဖစ္လို ့ပါ အိုၾကီးစံ။ ဂ်ပန္ဖိုးဖိုးၾကီး.....စုၾကည္စံက ဒီမွာေနသြားေသးတယ္။ က်ေနာ္.......... .ေအာ္ [...]

Read more of this post