အာလ္ထရာဗုိင္းအုိးလက္ေရာင္ျခည္မ်ားႏွင့္ကၽြန္မ ဂ်ဴနီယာ၀င္း၊ ေမ ၁၊ ၂၀၁၃ (ဒီေလာက္ေတာင္ပူျပင္းတဲ့ ေနေရာင္ေအာက္မွာ ထီးမေဆာင္း မ်က္မွန္မကာပဲ ေလ်ာက္ေနတဲ့ ကၽြန္မကုိ သူတုိ႕က ၀ုိင္းဆူလုိက္ၾကတာ။) ဒီမွာရာသီဥတုက အလြန္ပူအုိက္တယ္။ ျပီးေတာ့ မုိးေလ၀သေၾကျငာခ်က္ကလည္း ကၽြန္မတုိ႕ကုိ စိတ္ညစ္ေစရတယ္။ ေနေရာင္ေအာက္ထြက္ရင္ သတိထားရမတဲ့။ အာလ္ထရာဗိုင္းအုိးလက္ ေရာင္ျခည္ ဆုိလား။ အခု ေတာ္ေတာ္ျမင့္ေနတယ္ဆုိပဲ… ဟုတ္ပါတယ္။ ကၽြန္မသိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အဲသည္ေရာင္ျခည္ကုိ အႏၱရယ္ရွိတဲ့ေရာင္ျခည္လုိ႕ ေခၚတယ္။ ေန႕လည္၁၁နာရီနဲ႕ ၂နာရီၾကားက အဆုိးဆုံးပဲ တဲ့။ ကၽြန္မသိသေလာက္ ေျပာရရင္ သဘာ၀တရားၾကီးက ကၽြန္မတုိ႕ကုိ အုိဇုန္းအလႊာက ကာကြယ္ေပးထားတယ္။ ဒါေပမယ့္ အဲသည္အလႊာကလည္း တေျဖးေျဖးပါးလာျပီ။ အဆိပ္ေငြ႕ေတြ ထုတ္လႊတ္တာေတြကလည္း မ်ားလာတာကုိး။ ဒီေတာ့ အာလ္ထြာဗုိင္းအုိးလက္ေရာင္ျခည္က အခုဆုိ လူေတြနဲ႕ တုိက္ရုိက္ထိေတြ႕လာျပီေပါ့။ ကၽြန္မတုိ႕တုိ္င္းျပည္အတြက္ေတာ့ ဒီလက [...]

Read more of this post